Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
dantm a spus:
Aia e o prostie ce e pe acolo.
Cum adica pilonii trebuie reconstruiti, pai ce au fost facuti peste o girla in satul Prizdicen care o sa cada la prima ploaia precum o lucrare in Congo?

Podurile noi sint din 1984 iar al lui Saligny cite zeci de ani a fost in uz?

E rost de vreo smenuiala la lucrari sau ce?

La cat am tot discutat despre presa nu cred ca este sa luam tot ce scrie presa de bun.

Eu unul fac de obicei radical din ceea ce scrie in presa.
 
Ar fi misto sa le darame si sa faca trecerea cu bacul. In felul asta s-ar renunta la zgomotul de virbratii si s-ar face o economie mare de fonduri ce ar urma sa fie alocate pentru construirea altui pod
Nu da idei! :evil: Ca la prostii doar stii ca suntem primii :-x
Ziaristii aia habar nu au ca atat soseaua cat si cf au aceiasi piloni peste Dunare, si la ei pica doar partea de cf. Apoi zic ca de ani de zile se plateste taxa de pod, pai taxa aia a fost ani de zile suspendata si inainte de asta avea o valoare pur simbolica, sigur nu faceai nimic cu banii aia; taxa a fost reintrodusa de la 1 august, si e platita de aia cu masinile. Adica s-au prins ziaristii ca pe podul ala trec si masini si e vorba de o taxa, nu conteaza cum, din care ar trebuii sa se plateasca repararea cf :confused: , bravo baieti, defapt prostia voastra e gata-gata sa dea peafara, si chiar da, si cat se poate de des.

edit: Florin, poti sa faci si logaritm, ca tot da prea mult :D
 
Vad ca treaba cu sina rupta a ajuns in presa dupa ce jurnalistii s-au inspirat de pe acest forum.

http://www.antena3.ro/stiri/romania/cum-se-rup-sinele-de-tren-in-romania_83607.html
 
http://www.ziare.com/actual/social/10-28-2009/calatorii-vor-fi-despagubiti-daca-trenul-are-intarzieri-934122

Cred ca imi schimb jobul, si ma voi face navetist de Bucuresti. :D
 
eporteka a spus:
http://www.ziare.com/actual/social/10-28-2009/calatorii-vor-fi-despagubiti-daca-trenul-are-intarzieri-934122

Cred ca imi schimb jobul, si ma voi face navetist de Bucuresti. :D
Ai grija,n-ar fi primul regulament care nu se aplica in tarisoara noastra! :?
 
"""" Hal㒠pentru Să’geata Albastră’

Regionala CFR Că’lă’tori Cluj are în proiect amenajarea, în depoul clujean, a unei hale pentru întreţinerea automotoarelor Desiro-Siemens din zona Transilvaniei de Nord, aşa cum exist㒠pentru alte tipuri de locomotive. “Noi ne-am gândit la o hal㒠cu 3-4 linii, care s㒠fie operabil㒠de anul viitor. Dac㒠vom avea finanţarea necesarea, proiectul va fi pus în practică’”, spune Vasile Secară’, director al CFR Că’lă’tori Cluj.
"""
Hai ca asta e tare, sunt curios ce o sa faca acolo, le adapostesc de ploaie si le matura in interior nu-i asa ?

Weekendul ce a trecut am mers de la Medis la Sibiu cu sageata albastra, am stat de vorba cu 2 mecanici si cu un nas, care mi-au zis ca la Sibiu stau trei sageti degeaba pentru ca au bandajele terminate si nu pot sa le repare pentru ca nu exista strunguri pentru osiile alea. Cica ar fi monobloc. CFR-ul e dus pe rapa demult, daca nu avem nici macar un asemenea strung.. la ce sa te mai asteopti.

Se zice ca la regionala Sibiu mai exista doar patru muncitori angajati, de ce nu ma mai mira ca nu se repara podul de la Sibiu la Brasov..... unii zic ca nu-s bani, altii zic ca nu-s oameni.... adevarul unde e ? :-x :-x :-x :-x Cu hala aia ce facem ? Nu avem deja una la Bucuresti ?
 
Salut,

legat de strung aplicat la desiro, parerea mea este ca e o aberatie, nu se repara asa rotile de la Desiro ca nu-i vagon de marfa,
ele se repara la fabrica, nu pe un strung intr-o hala.

Ce legatura are contructia unei hale la Cluj cu existenta uneia in Bucuresti? In depoul Cluj sunt mai multe rame desiro, nu le-am numarat, dar sunt destule, toate stau in aer liber. Este normal sa se faca o hala si sa fie intretinute daca s-a dat 2.8 mil euro/bucata.
 
pai si cum sa le intretina daca trebuie deomntat tot boghiul ca sa retuseze bandajele facute praf de la minunata infrastructura ? Cine a gandit osia a facut-o dintr-o bucata, daca era bandaj aplicat ca la LE, LDE, LDH.. etc, macar se mai putea face ceva prin atelierele existente. Asa din ce mi-a zis mecanicul trei rame stau degeaba ca au bandajele facute terci. Ok, hai sa zicem ca le face Clujul o hala de intretinere, bandajele le vor putea aranja in hala asta ?
 
http://www.remarul.eu/Lista.aspx?t=Noutati

citez:
"Reparatii boghiuri la automotoarele Desiro
30.08.2007

Nomenclatorul de servicii oferit de SC "Remarul 16 Februarie" SA Cluj pentru SNTFC CFR Calatori cuprinde, din luna august 2007 si reparatia boghiurilor la automotoarele Desiro."


Sunt convins ca o reprofilare de roata sau chiar inlocuire se poate face.
 
:aplauze: :aplauze: Acuma dilema ramane legata de ramele de la Sibiu. Daca povestea cu osiile ei este adevarata, de ce nu se repara la Cluj ? E chiar atat de dificil sa le transporte pana acolo, chiar si cu rotile uzate ? Sau or fi deja patrate daca nu le pot duce mai sti ? .... nu inteleg care e faza.
 
Orice roata, fie ea monobloc sau cu bandaj, poti sa o strunjesti. Problema e ca exista o limita de uzura. Cand se ajunge la ea se schimb㒠bandajul - la roţile cu bandaj - sau toat㒠roatam dac㒠vorbim de roti monobloc. Si schimbarea rotii cred ca s-ar putea face in orice atelier. îns㒠vorbim de Desiro aici... dac㒠cumva sunt în garanţie şi reparaţia o face un atelier ne-agreat de Siemens... adio garanţie.
 
Pai eu din cate stiu aceste operatii la desiro se faceau la Arad.

Schimbarea rotilor nu se face chiar in orice atelier.Exista unitati de tractiune dotate cu atelier de roterie, si numai acolo se face. De obicei sectiile IRLU / SCRL au asa ceva.Binenteles si societatile mari reparatoare (EP, Reloc, Remarul, etc).
 
Tocmai s-a aratat pe PROTV cazul unui hot care incearca sa fure dintr-un vagon salon o geanta a unei femei. Este prins de unul dintre controlori, sare la bataie, primeste ce merita. Abia ulterior un calator mai bine facut ii aplica o corectie suplimentara banditului, urmata de o alta corectie aplicata de alt controlor.

Culmea, idiotul desi filmat riposteaza considerandu-se probabil nevinovat si primeste o noua corectie.

Partea proasta este ca opinia publica nu prea intervine, individul trebuia folosit pentru prelevare de organe, pentru ca de corectie prin puscarie nu poate fi vorba, devenind violent la limite extreme desi a fost prins in flagrant.
 
Dar ati uitat cum sa incepe la noi orice reparatie.. prin licitatie publica domnilor, asat dureaza... :D , apoi se hotarasc cate se repare.. etc. ca fapt divers la Iasi din 13 Desiro sunt pe tusa 9 toate cu bandajele, plus alte mici defectiuni :roll:
 
Montalbano a spus:
Stageexp:
http://stirileprotv.ro/stiri/eveniment/un-hot-care-actiona-in-rapidul-galati-bucuresti-rasplatit-cum-se-cuvine.html
fara cuvinte

Bine i-au facut. Partea proasta este ca politia doar o sa il amendeze, dupa care iar o sa revina la chestiile astea, poate si mai rau de atat. Doamne cat tupeu pot avea unii.

Am auzit cazuri si mai urate: de exemplu cand un calator de 20 de ani din cluj a mancat bataie pe culoar de la un tip care urcase in tren de pe peronul garii campina special ca sa il "aranjeze" pe motiv ca s-ar fi uitat la prietena lui. Am ramas masca, intamplarea mi-a povestit-o mama mea care l-a ajutat pe saracul baiat sa isi revina din soc pentru ca nu a avut timp de reactie si si-a primit pumni numai in fata, plangea ca un copil mic de spaima ce l-a cuprins. Jur ca nu imi venea sa cred, imi pare rau de saracul om, cred ca ii bagam pe nenorociti sub rotile trenului....