Ce mai vedem pe la CFR

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Buna seara,
legat de stergerea mesajelor ca vad ca e la moda,
doresc sa va mentionez (nu este doar cazul lui ionutz72) ca cei care isi sterg mesajele puse pe forum sunt pasibili de banare (conform regulamentului acestui forum!)
Asa ca am sa va rog nu va mai stergeti mesajele, decideti-va cand sa scrieti, iar odata ce ati facut-o asa sa ramana, altfel ramanem tot cu discutii fara sens precum cea de mai sus.

Multumesc pentru intelegere.
 
Am ajuns vai de capul nostru, daca se intampla asata acum cand nu sunt - 20 de grade fara, apoi la iarna, trebuie sa ne luam la noi vinciurile,caci sigur vor fi de astea intrun numar mai mare :roll: :!: :!: :!:
 
Probabil mecanicul nu a stiut nimic,poate nici acum nu stie peste ce a trecut.
Si nu cred ca a luat din plin asta,de pe masina ar fi simtit si ar fi reactionat.
Singura explicatie ar fi ca s-a desprins sub vagoane.
 
Singura explicatie ca nu a deraiat nimic care-mi vine in minte e ca a fost o locomotiva izolata si toata traznaia s-a petrecut la trecerea boghiului din spate.
 
Inertia osiilor a facut ca acestea sa mearga inainte, sarind peste acele denivelari. Daca nu exista forte laterale, nu are de ce sa deraieze.
 
daca nu se intrerupea continuitatea,inchipuiti-va dezastrul la urmatorul tren...in cazul acestei intreruperi,semnalul ce acopera tronsonul a trecut imediat pe rosu,nu? :roll:

ca sa se rupa in halul asta cred ca este nevoie de o denivelare foarte mare intre traversele alaturate,unde elasticitatea sinei nu este sufiecienta...sina aia parca ar fi din fonta :p
 
cosmin78 a spus:
daca nu se intrerupea continuitatea,inchipuiti-va dezastrul la urmatorul tren...in cazul acestei intreruperi,semnalul ce acopera tronsonul a trecut imediat pe rosu,nu? :roll:
Da,rosu,plus ca semnalizeaza in statia care este controlata ca fiind ocupata de tren. Evident ca e deranjament cand sti ca nu ai tren acolo.
 
Mai degrba este probabil sa fi cedat dupa ce a trecut ultimul boghiu sau vagon al trenuui, altfel nu avea nici o sansa sa treaca peste asa ceva trenul ( exclus locomotiva ); este simplu distanta este mult prea mare ca sa poata rula pe sina, au fost cazuri cand a cazut osia de pe sina la o portiune care avea abaterea mai mica ( aici nici nu este abatere de la ecartament este lipsa ciupercii), practic zici ca ar fi rulat din inertie peste portiunea rupta orizontal, insa nu pe o distanta asa de mare, plus la cum arat portiunile rupte vertical nu cred ca nu ar fi agatat vreuna in rulajul rotii peste acele denivelari, una este sa ai trei "puncte asa zis fixe pe sina "( cum e in cazul ICE ) si alta e sa ai doua roti pe sina si celelalte doua "zburand", nu se vede clar ,insa probabil pe bucatile rupte orizontal se vede clar daca a rulat peste ele roata/rotile vreunui vagon :!: oricum este destul de ingrijorator evenimentul. Si inca ceva ionut poatesa confirme daca sina nu crapa vertical exista continuitate electrica si atunci nu ar fi aparut deranjamentul, asa ca... imaginativa va rog un scenariu sumbru :(
 
La Ice obanda nu a fost dreapta ca la rotile noastre cu bandaj, ci in forma de U intors (cum sunt rotile locomotivelor de ingusta de la Busteni) in care erau introdusi acei elastomeri. Dupa rupere elastomerii au zburat care-ncotro si acel spatiu a ramas liber, deci a avut pe ce sa ruleze.
 
Sunt sigur ca la viteza cu care se circula pe la noi, pasagerii au simtit probabil niste vibratii mai puternice ca si cum ar fi trecut peste vreun macaz mai vechi... :D