Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Era bine daca era Eacs, ca are si trape in podea si se poate si culbuta. Alea sunt Eaos, care nici nu se culbuteaza si nici nu au trape. Trebuie sa fie o smecherie, poate au cuple speciale cu permit rotirea totala a vagonului.
 
Citesc in Adevarul de azi la rubrica judet cu judet, pagina 10

Calarasi.primaria Oltenita incearca sa obtina o finantare europeana pe un proiect de dezvoltarea urbana integrata. Fondurile ar urma sa fie folosite pentru amenajarea unui nou nod de cale ferata.

Nu gasesc pe saitu ziarului stirea sa postez un link.
Interesant nu? nodul feroviar de la Oltenita pare a fi la fel ca schimbarea catenarei la linia Calafat - Craiova, doar ca aia au luat ceva bani.
Nu e rau sa se investeasca in calea ferata, dar de cind se ocupa primariile de asta?

Laser frate.
 
Ar fi bun㒠o linie spre Că’lă’raşi (şi de acolo se poate continua spre Feteşti). Desigur, chiar dacă’, prin absurb, ar fi posibil (fonduri, legislaţie etc.) o s㒠sar㒠cei cu transportul auto (şi, culmea, sunt multe autobuze Roman 111 şi Rocar 111 RDTM şi destul de puţine dube), deci tot nu o s㒠se realizeze.
 
Asta e deja utopie, eu intrebam despre ce drac de nod ar putea fi vorba, de cind se ocupa primaria cu nodurile feroviare, mai ales ca nu implica ceva trafic suburban sa mai zici, nu cred ca asta ar fi o prioritate pentru primaria in cauza, nu mai are ce sa rezolve si mai ales ce nod feroviar faci cu 75 000 de euro? o casa costa mai mult.

Mai m-am gindit... ziaristii astia.
 
Locomotiva 60-1291-8 dupa ce focul a fost stins. Personalul avea in fata GM-ul 65-1192-7 si apoi DA-ul.





c Adrian Crenganis
 
:D :D :D
http://stirileprotv.ro/stiri/international/a-condus-trenul-cu-o-alcoolemie-de-3-la-mie-era-sa-omoare-250-de-calatori.html
 
http://www.ziua.ro/display.php?data=2009-10-27&id=260831

"Caile Ferate vraiste
Securitatea transporturilor feroviare din Valea Prahovei a fost pusa din nou in pericol dupa ce un releu defect a pa­­­ra­lizat comunicatiile radio ale Cailor Ferate in amonte de Sinaia, incepand de sambata. "A fost verificat un modul al unui releu din Sinaia. Daca va trebui inlocuit, nici nu stim ce director sau mi­nistru semneaza plata", ne-a declarat o sursa din CFR. Aceeasi sursa sustine ca reparatia releului ar putea sa coste pana la 60000 de euro, termenul de garantie al com­ponentelor fiind expirat. Starea infrastructurii feroviare din zona este critica: furturile de com­­ponente au devenit frecvente in absenta unei riposte a politiei, iar in multe cazuri, personalul garilor nu mai are nici telefonie fixa, comunicand prin telefoane mobile. (T.G.H.)"
 
Eee, acuma se poate practica un turism pentru pasionatii feroviari de prin Europa, mentionind ca circulatia se face aproape ca odinioara, cind abia se inventau diverse sisteme de comunicare si siguranta.

Si nu trebuie sa ne facem griji, instructiile au prevazute reglementari pentru cazul in care toate sistemele de comunicatii nu functioneaza.Si nici semnalele.
 
Amiralul a spus:
http://www.libertatea.ro/stire/vom-circula-cu-trenul-urban-261996.html
Asta ar intra la categoria viselor!

Chiar ca vise. Daca asa ceva ar fi in oricare alta tara civilizata o chestie deja banala, intrata de mult in obisnuintele oamenilor la fel cum este la noi metroul, in schimb in republica bananiera romania va mai curge multa apa pe dambovita pana sa se miste ceva. Intr-adevar, exista multe trasee de cale ferata in bucuresti, multe dintre ele sunt insa distruse (pe trafic greu aka sos progresului stiu ca sunt tronsoane intregi unde nu mai este sina de mult - sa fie vreo coincidenta ca pe acolo incepe minunatul cartier ferentari ?), dar din pacate nu are nimeni cheful si initiativa politica sa miste ceva in acest sens. Nu este primul articol de acest gen pe care il citesc, am citit unele mult mai bine documentate, si din cate stiu initiativa exista de cativa ani buni. Ce s-a facut pana acuma ? Un mare zero. Poate daca se poate implementa totul in cateva luni doar, atunci am avea o sansa la alegeriile viitoare (ca deh, atunci si numai atunci se mai misca cate ceva prin tzara noastra). Altfel, daca nu iese mega shpaga va ramane un proiect facut ca sa fie, si abandonat in fasa.

Sunt curios cati ani vor mai trece pana cand va fi gata mult trambitatul metrou din drumul taberei...
 
http://www.antena3.ro/stiri/romania/podurile-care-leaga-capitala-de-constanta-ar-putea-fi-inchise-din-lipsa-de-fonduri-pentru-reparatii_83592.html
 
Aia e o prostie ce e pe acolo.
Cum adica pilonii trebuie reconstruiti, pai ce au fost facuti peste o girla in satul Prizdicen care o sa cada la prima ploaia precum o lucrare in Congo?

Podurile noi sint din 1984 iar al lui Saligny cite zeci de ani a fost in uz?

E rost de vreo smenuiala la lucrari sau ce?
 
Pai sectorul feroviar al podurilor nu e inclus in programul de modernizare de pe 800? Podul lui Saligny e conservat de prin anii '90.

In prospectul tehnic tin minte ca am vazut ca sunt garantate pe 100 de ani si pot sustine o greutate totala de 38000 de tone. Ori la noi trenuri mai mari de 3500 n-am prea vazut. Deci ce reparatii necesita in afara de vopsire si schimbarea sinelor ( care intr-adevar sunt in stare jalnica )?

Ar fi misto sa le darame si sa faca trecerea cu bacul. In felul asta s-ar renunta la zgomotul de virbratii si s-ar face o economie mare de fonduri ce ar urma sa fie alocate pentru construirea altui pod :mrgreen: