Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Pai care Ldh? Ca nu mai e picior de Ldh pe toata Valea Prahovei (poate la Campina sa mai fie unu).
Cine sa ia o locomotiva? Base, Boca, Bercea? De la cine? De la privati, pe care-i intereseaza in ce zi si nu la ce ora ajunge trenu? Sau de la Calatori, pe care se vede cat de mult ii intereseaza de calatori?

Da, n-a murit nimeni ca n-a avut curent, ca n-a avut caldura, ca n-a avut apa calda, ca a stat zeci de ore la cozi la ratie. N-a murit nimeni pe loc. Da v-au murit toti bunicii vostrii cu 10 ani mai devreme, asta daca i-ati mai prins.
Luati primul volum din Istoricul Tractiunii ca sa cititi de accident in comunism, ca la tv erau doar 2 ore cu realizarile lu tovarasu, zilnic. Stiti de accidentul cu trenul de lucru scapat lavale pe Prahovei?

Srazvi, tu cati ani de comunism ai prins? Eu am prins 7, deci pe ultimii 3 chiar i-am inteles si am amintiri. In clasa 1 deja prinsesem aburoasa la manevra in Pitesti, asa ca eram deja soim al patriei si indragostit de trenuri, deci daca ne trimiteau cu pionierii la munca patriotica la Grivita (ca aveam scoala si blocul peste drum), acolo asi fi fost primu si asi fi plecat ultimu, chiar daca, realmente, mai mult am fi stricat decat ajutat.
Si parca promiteai ca lasi cearta saptamana asta, ca pe de-o parte te faci de ras, pe de alta ai inceput cu atacuri, nu stiu care-i mai rau.

Scuze Florin, am terminat.
 
shoppy, am zis acum 10-15 ani(1994-1999), atunci nu era comunism, atunci am zis ca se miscau bine trenurile. :mrgreen:

P.S. Am un ton gen Mircea Badea de cand cu criza asta, nu-s certaret doar ca ma doboara problemele zilnice :wink:
 
Am gasit intarzierile "oficiale" la trenurile de persoane ca urmare a blocarii traficului de ieri:

•trenul internaţional 374-1 Bucureşti Nord – Budapesta, cu 123 de minute
•trenul accelerat 1642 Baia Mare – Bucureşti Nord, cu 379 de minute
•trenul accelerat 1644 Sighetu Marmaţiei – Bucureşti Nord, cu 293 de minute
•trenul accelerat 1742 Satu Mare – Bucureşti Nord, cu 333 de minute
•trenul accelerat 1636 Oradea – Constanţa, cu 234 de minute
•trenul de persoane 3012 Sinaia – Bucureşti Nord, cu 372 de minute
•trenul rapid 826 Braşov – Bucureşti Nord, cu 60 de minute
•trenul internaţional 371-2 Budapesta – Bucureşti Nord, cu 150 de minute
•trenul de persoane 3002 Braşov – Bucureşti Nord, cu 194 de minute

Dacia a avut 60' intarziere la intrare in tara ca am condus pe cineva :(
 
Click a spus:
Accident feroviar în SpaniaConductorul a decedat şi cel puţin trei pasageri au fost ră’niţi.
Joi 8 Octombrie 2009 - 23:49

Pompierii spanioli se lupt㒠s㒠scoat㒠cadavrul conductorului dintre fiarele contorsionate ale trenuluiV.D.
Un tren al companiei Euskotren a deraiat joi după’-amiaz㒠la nivelul staţiei Lezama, din provincia Biscaya, situat㒠în Å¢ara Bascilor, din nordul Spaniei, omorându-l pe conductor şi ră’nind trei pasageri, potrivit Ministerului regional basc de Interne.
"Conductorul a decedat şi trei pasageri au fost ră’niţi, dintre care unul grav, în coliziunea acestui tren de periferie în jurul orei 16.25 (17.25, ora României) cu dispozitivul tampon marcând capă’tul liniei ferate", a declarat un purtă’tor de cuvânt.
Ministerul regional basc nu a fost în mă’sur㒠s㒠anunţe numă’rul de pasageri la bordul trenului, subliniind c㒠traficul era momentan întrerupt pe aceast㒠linie.
Acest accident s-a produs în timp ce traficul feroviar era întrerupt în timpul dimineţii pe o alt㒠linie a unei alte provincii basce, între Zumarraga şi Irun, dup㒠o alert㒠cu bomb㒠aparent fantezist㒠din partea unui interlocutor anonim spunând c㒠aparţine organizaţiei separatiste armate ETA, relateaz㒠Agerpres.

Click a spus:
Haos pe şine! Trenurile dinspre Braşov au întârziat pân㒠la 7 ore
Vineri 9 Octombrie 2009 - 21:56

Oamenii au ajuns extenuaţi şi plini de nervi, în Gara de NordAlexandra Nă’stase
La CFR Că’lă’tori s-a instalat, ieri, haosul! Mai multe trenuri de pe ruta Braşov - Bucureşti au ajuns în Gara de Nord cu întârzieri şi de 390 de minute.
Harababura s-a produs din cauza unei locomotive a unui tren privat care s-a defectat şi a rupt linia de contact.
Coşmarul că’lă’torilor, care au avut ghinionul s㒠se afle în trenurile de pe ruta Braşov - Bucureşti, a început joi noapte, de la orele 02.30. Locomotiva unui tren particular s-a defectat, perturbând traficul feroviar şi punând la grea încercare nervii a mii de oamenii.
Potrivit CFR, defecţiunea, între staţiile Comarnic şi Valea Largă’, a provocat ruperea pe o lungime de aproximativ 100 de metri, a liniei de contact, care alimenta locomotiva cu energie electrică’. Echipele de intervenţie ale CFR au remediat problema tehnic㒠în cinci ore, iar trenul de marf㒠a fost tras pe o alt㒠linie.
Deranjamentul a blocat practic 13 trenuri de că’lă’tori, printre care dou㒠internaţionale, care au fost oprite pe rând în gă’rile de pe Valea Prahovei, iar alte dou㒠garnituri de pe ruta Predeal - Braşov şi retur au fost anulate. în tot acest timp, că’lă’torii şi rudele acestora, care i-au aşteptat în gă’ri, au pierdut ore bune.
«Am stat ca pe ghimpi»
Elena Ilin a fă’cut de trei ori cale întoars㒠de la Gara de Nord pân㒠să’-şi revad㒠nepoţica de doi ani, care se afla împreun㒠cu mama ei într-unul din trenurile cu probleme. "Am stat ca pe ghimpi, pentru c㒠nu ştiam ce s-a întâmplat", ne-a spus femeia.

«Prima dat㒠în Bucureşti, cu trei ore mai târziu»
"Am venit de la Budapesta în vizit㒠la nişte prieteni vechi. Am avut noroc s㒠stau doar dou㒠ore în tren, în apropierea staţiunii Predeal, şi am admirat peisajul. îmi pare ră’u că’, pentru prima dat㒠când vin la Bucureşti, trenul întârzie aproape trei ore", ne-a mă’rturisit, dezamă’git, Zoltan Kiraly.

13 trenuri întârziate
Totul s-a petrecut din cauza unei locomotive private care s-a defectat şi a rupt, pe o lungime de 100 de metri, firul de contact ce o alimenta cu energie.
 
OFF
ionut07 a spus:
Off-topic, in reportajul cu accidentul auto cu romani implicati, poti sa-mi spui ce au facut ? Spuneau ceva si de o parfumerie.

:( au spart o parfumerie, au furat, apoi 5 insi au fost prinsi pe loc, ceilalti 3 au incersat sa fuga cu microbuzul, cu care au facut un accident grav (au trecut pe rosu).

ON
 
srazvi a spus:
Ca noutate, ma bucur ca iar sunt afisati privatii pe panouri si anuntati in gari(cel putin aici in vest). Au ajuns cei de la Transdara sa reduca numarul de curse spre Nadlac si Satu Mare(jud.Arad) deoarece calatorii prefera Regiotransul

Asta era logic... cred c㒠nea' Carabulea st㒠şi înjur㒠şi-şi bag㒠unghia în gât c㒠pierde clienţii, la câte şpă’gi a dat s㒠câştige licitaţiile de trasee.

---
Chiefinspektor, ne spui şi nou㒠cum de a deraiat automotorul din Viena? Nu toţi ştim limba lui Mozart.
 
In ceea ce-l priveste pe Carabulea posibil el sa fie vinovatul la impartirea liniilor Brad-Gurahont si Subcetate-Caransebes, sa nu poti lua doar bucata care e posibil de folosit, ci sa ti se nage pe gat si ceva ce nu exista. Asta doar in Romania se puta intalni, intr-o tara civilizata ca Ghana sau Mozambique nu era posibil :D
Despre austrieci iata ce-am gasit pe-o limba ce vrei nu vrei o faci la scoala:
Austria times a spus:
Fourteen hurt as freight trains collide in Vienna
By David Rogers

Fourteen people have been hurt after two trains collided today (Fri) at Matzleinsdorfer Platz in Vienna.

Authorities said one of the cars on an express train had derailed after it ploughed into a freight train shortly after it left the southern railway station en route to Wiener Neustadt.

The freight train’s engineer was conscious after the accident but was taken to Lorenz-Böhler Hospital with suspected concussion.

Doors on the derailed car had opened automatically after the crash and passengers were able to leave.

Thirteen other people with either light or moderate injuries were given first aid at the scene or taken by ambulance to a nearby hospital for treatment.

Rail traffic approaching Vienna from the south was temporarily diverted to the railway station in Vienna-Meidling.


Austria times a spus:
Teen on train saves car crash man's life
By David Rogers

Police say a quick-thinking teenager probably saved the life of an accident victim after she spotted him crash his car from a train window.

They said the 15-year-old girl called them from a train she was on after she saw a car swerve off the road and crash four metres down an embankment and into a corn field in Alkoven in Upper Austria’s Eferding district on Friday evening.

Officers said the wrecked car could not be seen from the road and that the victim, 23, was likely to have remained undiscovered for hours in the dark and probably would not have survived through the night had the girl not seen the crash and reported the accident.

He was taken to a hospital in Linz.

Police said the driver had been speeding at the time of the accident.
 
In vreme ce C.F.R. tot anuleaza trenuri (culmea, de la 1 octombrie s-au mai anulat niste personale), privatii tot introduc... sa vedem modificarile operate de Regiotrans de la 1.10.2009:

Astfel, de la 1 Octombrie:

-pe sectia 200. Brasov-Arpas / Porumbacu - Curtici:
+se introduce in circulatie trenul P 14551, cu urmatoarele opriri: Brasov (7:03), Bartolomeu (7:12), Ghimbav Hm. (7:18), Codlea Hm. (7:23), Dumbravita Barsei Hm. (7:31), Vladeni Ardeal (7:36)
+se introduce in circulatie trenul P 14553, cu urmatoarele opriri: Brasov (10:25), Bartolomeu (10:31), Ghimbav Hm. (10:37), Codlea Hm. (10:42), Dumbravita Barsei Hm. (10:50), Vladeni Ardeal (10:55)
+se introduce in circulatie trenul P 14555, cu urmatoarele opriri: Brasov (13:22), Bartolomeu (13:34), Ghimbav Hm. (13:40), Codlea Hm. (13:45), Dumbravita Barsei Hm. (13:53), Vladeni Ardeal (13:58)
+se introduce in circulatie trenul P 14557, cu urmatoarele opriri: Brasov (16:45), Bartolomeu (16:51), Ghimbav Hm. (16:57), Codlea Hm. (17:02), Dumbravita Barsei Hm. (17:10), Vladeni Ardeal (17:15)
+se introduce in circulatie trenul P 14559, cu urmatoarele opriri: Brasov (20:15), Bartolomeu (20:20), Ghimbav Hm. (20:26), Codlea Hm. (20:33), Dumbravita Barsei Hm. (20:41), Vladeni Ardeal (20:51), Bradet Hm. (21:04), Persani Hm. (21:13), Sercaia hc. (21:21), Mandra Oltului h. (21:28), Fagaras (21:35)
+se introduce in circulatie trenul P 14550, cu urmatoarele opriri: Vladeni Ardeal (6:03), Dumbravita Barsei Hm. (6:09), Codlea Hm. (6:18), Ghimbav Hm. (6:30), Bartolomeu (6:38), Brasov (6:43)
+se introduce in circulatie trenul P 14552, cu urmatoarele opriri: Vladeni Ardeal (7:45), Dumbravita Barsei Hm. (7:51), Codlea Hm. (8:05), Ghimbav Hm. (8:13), Bartolomeu (8:21), Brasov (8:26)
+se introduce in circulatie trenul P 14554, cu urmatoarele opriri: Vladeni Ardeal (11:05), Dumbravita Barsei Hm. (11:11), Codlea Hm. (11:20), Ghimbav Hm. (11:28), Bartolomeu (11:36), Brasov (11:41)
+se introduce in circulatie trenul P 14556, cu urmatoarele opriri: Vladeni Ardeal (14:44), Dumbravita Barsei Hm. (14:54), Codlea Hm. (15:03), Ghimbav Hm. (15:11), Bartolomeu (15:19), Brasov (15:24)
+se introduce in circulatie trenul P 14558, cu urmatoarele opriri: Vladeni Ardeal (19:20), Dumbravita Barsei Hm. (19:26), Codlea Hm. (19:35), Ghimbav Hm. (19:46), Bartolomeu (19:54), Brasov (19:59)
+se introduce in circulatie trenul P 14560, cu urmatoarele opriri: Fagaras (21:40), Mandra Oltului h. (21:45), Sercaia hc. (21:51), Persani Hm. (21:58), Bradet Hm. (22:06), Vladeni Ardeal (22:19), Dumbravita Barsei Hm. (22:25), Codlea Hm. (22:34), Ghimbav Hm. (22:42), Bartolomeu (22:50), Brasov (22:55)
+se anuleaza trenurile P 14061 si P 14062 Alba Iulia - Deva si retur

-pe sectia 203. Brasov-Zarnesti:
+se introduce in circulatie trenul P 14715, cu urmatoarele opriri: Brasov (9:50), Bartolomeu (9:56), Cristian Hm. (10:06), Rasnov (10:11), Rasnov h. (10:15), Tohanu Vechi hc. (10:22), G-ral. T. Mosoiu hc. (10:26), Zarnesti (10:31)
+trenul P 14713 Brasov - Zarnesti va circula intarziat cu 6 minute in fiecare statie
+se introduce in circulatie trenul P 14714, cu urmatoarele opriri: Zarnesti (9:00), G-ral. T. Mosoiu hc. (9:04), Tohanu Vechi hc. (9:09), Rasnov h. (9:16), Rasnov (9:20), Cristian Hm. (9:25), Bartolomeu (9:36), Brasov (9:41)

-pe sectia 210. Alba Iulia - Zlatna H.:
+se introduce in circulatie trenul P 14894, cu urmatoarele opriri: Alba Iulia (8:47), Barabant (8:53), Sard Ighiu (9:08), Tautu Ampoiului h. (9:16), Valeni Mates h. (9:27), Poiana Ampoiului h.(9:32), Prisaca h. (9:41), Fenes h. (9:47), Zlatna Tehnica (9:53), Zlatna h. (10:00), Zlatna H. (10:05)
+se introduce in circulatie trenul P 14893, cu urmatoarele opriri: Zlatna H. (10:40), Zlatna h. (10:43), Zlatna Tehnica (10:58), Fenes h. (11:03), Prisaca h. (11:08), Poiana Ampoiului h. (11:17), Valeni Mates h. (11:21), Tautu Ampoiului h. (11:32), Sard Ighiu h. (11:39), Barabant (11:55), Alba Iulia (12:00)

-pe sectia 308. Sighisoara - Odorhei:
+se introduce in circulatie trenul P 14828, cu urmatoarele opriri: Sighisoara (21:17), Albesti Tarnava Hm. (21:24), Vanatori (21:31), Sacuienii Noi h. (21:38), Santamaria h. (21:44), Cristur Hm. (21:51)
+se introduce in circulatie trenul P 14853, cu urmatoarele opriri: Cristur Hm. (22:00), Santamaria h. (22:06), Sacuienii Noi h. (22:12), Vanatori (22:19), Albesti Tarnava Hm. (22:26), Sighisoara (22:34)

-pe sectia 404. Sf. Gheorghe - Bretcu:
+se introduce in circulatie trenul P 14743, cu urmatoarele opriri: Sfantu Gheorghe (11:30), Anghelus h. (11:40), Moacsa hcv. (11:47), Bita h. (11:52), Borosneu Mare h. (11:58), Brates h. (12:06), Covasna Hm. (sosire 12:15, plecare 12:32), Zabala h. (12:42), Imeci Hm. (12:50), Catalina h. (12:53), Tg. Secuiesc (13:00), Sanzieni h. (13:16), Poienita h. (13:21), Balani h. (13:27), Mereni Lutoasa h. (13:33), Lemnia h. (13:39), Bretcu Hm. (13:46)
+trenul P 14736 se va prelungi, urmand a circula pe relatia Bretcu Hm. - Tg. Secuiesc - Sf. Gheorghe (pana la 1.10 circula doar Tg. Secuiesc - Sf. Gheorghe). Astfel, trenul va avea urmatoarele opriri Bretcu Hm. (14:48), Lemnia h. (15:56), Mereni Lutoasa h. (15:02), Balani h. (15:08), Poienita h. (15:14), Sanzieni h. (15:19), Tg. Secuiesc (sosire la 15:35). Restul trasei pana la Sf. Gheorghe nu se modifica.

Ei, cum se poate? Adica... incep scolile, incep facultatile, se intorc oamenii din concediu si C.F.R. Calatori ANULEAZA trenuri :!:
 
E simplu, la CFR desi trenurile sunt pline ei fac grafice dupa cate bilete vand, daca la un tren vand 10 bilete si pe ruta aceea sunt 40 de abonamente mai raresc din trenuri :D
Dragos, vezi cand e un 8 urmat de ) sa lasi un spatiu liber, sa apara 8 ) si nu 8) cum apare in mesajul de mai sus :wink:
 
Am vazut la stiri ca acceleratul de Baia Mare statea in Sinaia hahaaaaa de multa vreme cind a aparut televiziunea sa ia interviuri.
In tot acest interval nu s-a gindit nimeni de la CFR sa aduca ceva autocare sa preia calatorii de la trenuri si sa ii transporte pina in alta statie unde sa ii astepte un tren format din etajatele astea modernizate. Combinau cumva calatorii de la 2-3 trenuri ajunse in statii.

Ca observ ca imi sariti in cap ca nu se putea rezolva cu diesel. Pai trenul de marfa a ramas acolo in crucea noptii, pina dimineata era timp sa formeze un tren 2 din toate vagoanele disponibile dar mai apare si comoditatea.
 
Un deja-vu
http://www.realitatea.net/circulatia-trenurilor-intre-valea-larga-si-comarnic-este-inchisa--iar-trei-trenuri-stationeaza_640526.html
 
sogard_2003 a spus:
delly a spus:
Un deja-vu
http://www.realitatea.net/circulatia-trenurilor-intre-valea-larga-si-comarnic-este-inchisa--iar-trei-trenuri-stationeaza_640526.html

nu se poate.....

Se poate... ca fapt divers, trenul a sosit in Constanta la ora 18:30 (!). O mai fi plecat înapoi? Dac㒠m㒠g'ndesc mai bine, dac㒠ar pleca la 19 ar fi in Bucuresti la 23 şi ar putea pleca la 23:10... deci o întârziere de 2 ore, cât se poate de normal㒠pentru un tren care circul㒠pe Bucureşti-Constanţa.
 
La 12:40 trenul 14032 a ajuns la Ploiesti , apoi in spatele lui 1735 Floresti-Bucuresti , apoi la 13:00 R 742 Satu.Mare-Bucuresti.Nord si la 13:15 a trecut R 826 Brasov-Bucuresti.Nord.

14032 a ajuns la Ploiesti cu Electrica cea verde a Regiotransului si primul pantograf ridicat nu cel de-al doilea cum se foloseste atat la Regio cat si la CFR.
 
paall a spus:
14032 a ajuns la Ploiesti cu Electrica cea verde a Regiotransului si primul pantograf ridicat nu cel de-al doilea cum se foloseste atat la Regio cat si la CFR.

Ca fapt divers si off topic
am vazut pe youtube un film cu Orient Expres la Busteni parca, avind dubla tractiune la care prima locomotiva era cu pantograful din fata ridicat iar a doua cel din spate.

Oare la zona neutra...?
 
http://ziarero.realitatea.net/1255580482-Prefectul_Constantei_propune_desfiintarea_caii_ferate_din_statiunile_de_pe_litoral
 
eporteka a spus:
http://ziarero.realitatea.net/1255580482-Prefectul_Constantei_propune_desfiintarea_caii_ferate_din_statiunile_de_pe_litoral

na bravo! Si acolo sint primari cu idei grozave! :(
Ce rost are o autostrada pe malul marii, daca nu exista asemenea si in restul tarii? Asadar ~800 de km. pe drumuri mationale, iar ultimii 50 pe autostrada... :aplauze:
Mai bine ar fi sa circule trenuri directe cu vagoane de transportat autoturisme, eu personal as prefera mai bine asa o solutie!