Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Mda, nu era in zona nici o locomotiva diesel electrica, diesel hidraulica, una cu aburi sau mai stiu eu ce utilaj sa traga dracului trenu daca bloca linia.

Nu era nicaieri una?

Trebuia sa aduca de la Sibiu prin Sighisoara? nu a fost posibil?
poate de la Pitesti?

Daca ma gindesc ca nu de mult in gara Brasov nu s-a circulat deloc, desi exista instructia de miscare pentru cazul in care toate semnalele sint defecte precum si pentru cazul in care toate mijloacele de comunicatie sint intrerupte, imi vine sa spun ca unii din CFR ar trebui linsati fara ezitare.

totusi cit ar costa un proces si ce sanse ar avea cineva daca ar cere daune pentru o asemenea intirziere? sau cum e la MAV, OBB, DB, SNCF?

----------------------------
Pe vremuri citisem intr-o instructie despre rangul trenurilor:

- peste orice rang - trenuri care se pun in circulatie pentru restabilirea circulatiei...
 
Imi este teama ca vom mai avea asemenea evnimente, acum sunt multe companii si vad ca s asteapta sa vina o locomotiva de la compania care a avut probleme sa dea trenul la oparte :-x . Era greu sa trimita un EA sa duca marfarul la prima gara chiar si de la calatori, mai bine tinem acceleratele 6 ore, ca nu fac destu 14 ore de la Baia Mare la Bucuresti, sa faca 20!
 
Crezi ca patronii firmei private s-ar fi gandit sa plateasca la CFR inchirierea unei locomotive ? Crezi ca CFR s-ar fi bagat fara sa ceara ceva ? Iti zic eu ca nu.. si uite asa privatul a tinut trenurile in loc, di calatorii s-au bucurat cu simpla explicatie ca un tren a fost blocat pe sine... cati dintre calatori stiu ca trenul ala era privat. iti zic eu ca nici unul... greeeeu la noi cu astea... deaia era mai bine cand era doar o singura companie care le facea pe toate.....pun pariu ca nu erau asemenea incidente pe vremea cand era doar CFR.
 
Ma refer daca ti se strica masina si blochezi drumul, nu sar altii sa te ajute sa impingi masina sau chiar sa o repari, d ce nu s-ar putea si companiile sa faca asa? S-a stricat o locomotiva la Servtrans pe valea Prahovei, lasa-i sa cheme alta de la Cluj :lol: . Noi stam si asteptam sa vina si sa miste garnitura. E concurenta, dar speram sa nu se intample asa ceva, imi e frica sa iau trenul pe linii simple, doar pe duble de azi inainte ca raman blocat :p
 
In situatia de acolo este obligat prin ordine Operactorul RC sa trimita cea mai apropiata locomotiva disponibila pentru a debloca circulatia,insa asta las de dorit la noi :evil:
 
Operatorul nu stiu daca poate trimite el personal, ci doar poate sa o indrume. De trimis o trimite societatea care are nevoie. Probabil ca i-a durut in 14 pe aia de blocarea traficului...
 
La Campina e un Sulzer de la Calatori care apratine de Depoul Ploiesti , e acolo de multe luni de zile nu vad ce rost are sa stea degeaba. Odata la 2 zile se intoarce la Ploiesti si alt Sulzer ai ia locul si dupa 2 zile se repeta povestea...

De ce nu s-a dus Sulzerul sa traga privatul ??

Apoi la PRO TV la Stirile de la ora 13:00 mai intai s-a dat o stire cu un mecanic de locomotiva care a lovit un om in apropiere de Comarnic si ca un al a-lea mecanic a confirmat dar ca l-a vazut stand in fund langa linie , apoi militia , salvarea si probabil de la cfr au inceput sa-l caute si nu l-a gasit , nici la spital nu s-a prezentat nimeni. Nici pana la aceasta ora nu l-au gasit iar cei de la PRO TV au incheiat ca " probabil nu a fost lovit prea tar ci doar accidentat putin astfel ca, cred ei ca cetateanul respectiv a ajuns acasa pe picioarele lui ". Imaginile furnizate de pro tv aratau 2 trenuri unul cu un vagon rosu 20-54/55/49 si un tren gol din etajate nimeni altul decat P 3011 Buc.Bas-Sinaia.

Si ar mai fi si lucrarile la acel pod sau podet intre Valea.Larga si Comarnic asa ca nu se stie care a fost cauza pentru haosul de pe Valea.Prahovei de azi dimineata.

Iata si orele trenurilor care au trecut prin PL.Vest azi :

A 1642 Baia.Mare - Buc = 11:05 - 11:06 ( 6 ore si 20 min intarziere )
P 3012 Sinaia - PL.Sud- Buc = 11:22 - 11:24 ( 5 ore si 30 min intarziere )
A 1644 Sighetul.Marm -buc = 11:33 - 11:34 ( 5 ore intarziere )
A 1742 Satu.Mare - Buc = 11:51 - 11:53 ( 5 ore si 40 min intarziere )
A 1632 Oradea-Constanta = 12:02 - 12:04 ( 4 ore intarziere )
R 826 Brasov-Buc.Nord = 12:38 - 12:40 ( 1 ora si 20 min intarziere )
P 3002 Brasov-Buc = 14:15 - 14:16 ( 4 ore si 10 min intarziere )

P 3024 Brasov-Pl.Sud , R 347 Wien-Buc.Nord la ora 14:50 nu trecuse.

In PL.Vest mai erau doar cei care asteptau rude sa vina cu trenurile si doar 6 persoane care mergeau la Fetesti si Constanta in rest gara era pustie.

De 14032 Regiotrans Brasov-Buc-Constanta nu stiu ce sa zic am lipsit doar 10 min de langa linie timpul care l-am facut cu tramvaiul de la gara pana acasa. 12:20 - 12:30 Se poate ca atunci sa fi trecut Regiotrasnul ca tot era bariera pusa. Se poate ca in acelasi interval sa fi trecut si Isterul , dar tare mie teama ca Regiotrasnul nu a mai plecat in cursa azi.
 
http://www.realitatea.net/radu-berceanu-i-a-inlocuit-din-functie-pe-directorii-de-la-cfr-calatori-si-cfr-infrastructura_636867.html
 
Åži, totuşi, Regiotransul a avut cel mai mult de pierdut, C.F.R. Că’lă’tori are oricum 99% blatişti.

Tot apropo de C.F.R., chiar dac㒠se ruga privatul în genunchi de ei şi le plă’tea cât s îşi cumpere o locomotiv㒠nouă’, tot nu ar fi asigurat maşin㒠de ajutor.
 
Da, era foarte bine in comunism, ca ti se taiau tie curentu, gazele, apa, cumparturile, bunurile de consum si tot ce se mai putea, de iti nenoroceai sanatatea, da mergeau trenurile, care erau adevarat secret de stat, ca te umlfa militia imediat daca te apucai sa pozezi, sa discuti sau sa critici ceva. Toti astia care se mai trezesc vorbind ca cat de bine era in comunism ar trebuii banati o luna, pentru infatilism sau mistocareala.

Eu sunt tare curios ce se intampla daca era locomotiva vreunui operator dinasta mono-locomotiva, adica cu o singura locomotiva, ca avem destui. Ce facea ala? Il asteptau pana cumpara sau inchiria una?

Cat despre deblocare cu alteceva, nu urnesti un tren blocat in panta cu orice. Eu am vazut o masina de ciuruit Plasser care vroia sa impinga pe un LDE130, inca o masina de ciuruit si doua G-uri pe panta de la iesirea din Revizia Infra Bucuresti, si nu a putut, a trebuit sa-si porneasca 130-ul motorul.
Privatii nu se ajuta intre ei, ca doar e concurenta, si nici nu ii doare de cateva ore in plus.
Tu crezi ca CFR-ul (tu stii care anume, oricum nu conteaza) are o locomotiva gata de inchiriat cu oamenii pe ea in buza fiecarui depou, gata de drum, ca sa inchei un contract deinchiriere in 10min si sa iti ajunga tie oriunde in 3 ore?
 
Frate lasa ca n-a murit nimeni in comunism ca nu avea curent, stai linistit.
Luau dracului o locomotiva de la un tren sosit in Brasov de pe L 200 si mai 1-2 LDH de la manevra si descongestionau linia.

Sau ce pe liniile electrificate nu mai sint diesele. Atunci pacat ca au taiat aburoasele, expuneau pe o linie cu macaz una in diverse statii si uite le puteau folosi.

Adica stau cu totii ca nu au ce face? e treaba CFR Infrastructura sa asigure trasa asa cum s-au inteles cu ceilalti operatori.
Ce in mai putin de 5 ore nu s-a gasit un diesel?
 
shoppy a spus:
Toti astia care se mai trezesc vorbind ca cat de bine era in comunism ar trebuii banati o luna, pentru infatilism sau mistocareala.

Shoppy cred ca ar trebui sa lasi administratorii forumului sa decida ce e de facut impotriva lucrurilor care te deranjeaza mai ales impotrica celor care sustin ca in comunism era mai bine...
Referitor la comunism, nu ma bag ca nu l-am prins decat vreo 4 ani....
Sustin in continuare ideea ca atunci cand era monopol CFR-ul era mai bine, iar asta nu o spun numai eu.

Florin, ce ai zis tu e foarte adevarat, unde e concurenta apar si lucruri mai bune, problema e ca la noi e exact pe deandoaselea.... Ma gandesc la saracii pasageri... uite asa cfr-ul mai pierde din calatori...
 
Eu cred ca daca nu apareau RegioTransul si altii, multe din liniile pe care acum inca se mai circula de bine de rau, ar fi fost de mult la fier vechi.
Repet, starea jalnica in care a ajuns infrastructura si scarba majoritatea oamenilor cand aud cuvantul Tren (pentru ca il asociaza cu mizerie, focar de infectie, etc) se datoreaza numai CFR-ului si cred ca daca era si azi monopol situatia era si mai grava.

Va rog renuntati la discutiile despre comunism, aici vorbim despre trenuri.
 
shoppy a spus:
Da, era foarte bine in comunism
Eu doar atata sustin, era bine acum 10-15 ani din toate punctele de vedere, mai putin infrastructura rutiera, ca intre timp s-au asfaltat drumurile europene si atat :D
Pe comunismera prea mare aglomeratie, putini aveau masini, toti mergeau cu trenul, e alta perioada, apoi daca faceai armata sigur te puneau sa reabilitezi calea ferata si acum nu erai railfan, ci te bucurai ca linia la care ti-ai mancat sanatatea se inchide :(|)
Ca noutate, ma bucur ca iar sunt afisati privatii pe panouri si anuntati in gari(cel putin aici in vest). Au ajuns cei de la Transdara sa reduca numarul de curse spre Nadlac si Satu Mare(jud.Arad) deoarece calatorii prefera Regiotransul :lol:
 
Privat,neprivat acolo a fost maturat firul de contact pe distanta de vreo 100m. Nu e chiar asa simplu,ca aduci un diesel de ajutor si gata. Chiar daca din DEF s-a auto deconectat 27KV nu te joci,pana nu se indruma si drezina pantograf la fata locului cu echipa IFTE pt izolarea problemei...Apoi sa preiei TOT traficul cu diesele pe acel fir e cam dificil,pt ca nu e un singur tren de remorcat + ca trebuie sa inchizi linia ca sa refaci firul de contact ...Asta in conditiile in care celalalt fir de circulatie este inchis permanent pe timpul noptii... Deci nu aruncati cu pietre...