Ce mai vedem pe la CFR

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Salut dane,
aspru reportaj.
Din cele descrise este mai jalnic transportul feroviar decat imi inchipuiam eu, care circul mult mai rar cu trenul.
Sincer nu as fi avut nervii tai in a explica ipochimenilor ca poti fi pasionat de trenuri la fel ca si de doze de cola goale de exemplu, asa ca

felicitari pentru perseverenta, si pentru curaj as spune citind cele de mai sus.
 
@ Dan, nici nu sti cat ma doare stomacul de cat am putut sa rad...

@ Florin, vad ce ar putea fi mai interesant decat unica poza pe care tocmai am vazut-o.

:D :D :D :D :D
Eterna si fascinanta romanie.....
 
:D :D :D :D :D

Tovarase! este un articol, cu un umor cum rar mai gasesti. Din pacate, umorul este crunta realitate de la noi. Sper ca pozele ce le pui, tovarase, sa fie in ton cu articolul!

Salutari tovarasesti!

:D :D :D :D :D
 
Da, super, colegii de birou m-au pus sa le citesc si lor, sa vada si ei de ce rad, si au ras si ei :):):).
Oamenii sunt geniali, din nefericire in prostie.
 
Citeva poze desi nu prea se potriveste topicul, nu ma asteptam sa solicitati ca postam pe altundeva.

Asadar caile ferate sint frate cu romanul din simbioza cu codrul, vagoanele au telefon observat intimplator ca se tot deschidea usa aia de la vibratii, statia Toplet, ultima in arhitectura MAV pe la marginea Imperiului, 40-0694-6+41-0098-? duc trenul 694 pe la Toplet, oare cu reducerile de personal pazitorii astia de stinci o sa ramina?ma rog cum e oficial revizor puncte periculoase statia Virciorova e nou


trece conductorul si inchide usa, ca eu o deschisesem pe cealalta, ii spun ca voiam sa fac poze la depoul Severin si prin geam nu iasa bine, pai si de unde sa stiu eu, ca te-ai mutat la usa aialalta, si se pune sa-mi deschida usa.
depoul Severin pare a fi intrat in istorie la fel ca piciorul podului si se mai faceau discutii pe aici despre Ada Kaleh de pe insula Simian


Imi spune cineva ca si sirbii au un picior de pod dar mai intretitut, adica e scoasa apa de la el
intre timp vad podurile liniei pentru CET si podul vechiului amplasament al liniei 900, de pina sa se construiasca Portile de Fier 2, in mod ciudat a ramas pe loc, mai incolo vad racordul spre Romag cred caruia i se dezafecteaza electrificarea si cunoscutele remorci de automotor pe care nimeni nu reuseste sa le pozeze de aproape.


Ajung in Roman.
oo stai sa aprind lumina


Mult am navetat eu cu vagoanele astea si am pilit sudurile la minere usilor, dar trebuie musai sa ajung trenul de Iasi care e pe o infundata cu o semnalizare ciudata


hai sa plecam, la drum ca rasare si soarele, Sagna are IDM, oare ce face atitea ore?


pentru tov eporteka




asteptind trenul spre Zorleni, se anunta :confused: ca trenul spre Iasi prezinta intirzire si trenul de la Roman urmeaza sa plece primul, intre timp vad si trenul de la Iasi, pina sa fac eu pozele soseste si trenul spre Iasi care desigur ca vede coada celui deja plecat



plec, din tren zaresc linia de Falciu


Calatoria spre Falciu am descris-o deja, ne apropiem de Falciu care e perpendicula pe directia de mers dar prin curbe ajungem aproape de podul de flori, Va ordon treceti Prutul!
pe dracu, o luam la stinga spre fosta fabrica de zahar, n-am noroc trenul moldovenilor circula miine


In spatele garii o masina de ocazie ma duce la Husi.
 
Ce mai vedem pe la CFR,
de mult nu mi-a mai fost dat sa vad un marfar ziua pe la Cluj (evident in afara de naveta zilnica holcim), ieri am prins unul la bariera si i-am tras niste poze:



Si mare mi-a fost mirarea sa prind chiar 3 trenuri la aceeasi bariera :confused: , de ce ma mir, pentru ca devenisera tot mai pustii caile ferate si tot mai pustii de marfare in aceasta zona a tarii, stiu zi cand am stat aproape toata ziua la club si nu am remarcat sa treaca vreun marfar.
 
Ce mai vad la CFR in gara Iasi, noile vagoane seria 20-83. Doua vagoane in garnitura rapidului 662 Iasi-Bucuresti:





Perechea e formata numai din vagoane seria 21-76, care la ora 23.45 pleaca spre Bucuresti ca rapid 664 cu un dormitor si o cuseta atasate.

http://www.youtube.com/watch?v=97JPX-mP5Tk
 
hmmm...

Florine, exact pe 20-83 010 alaturi de AVA salon l-ai pozat pe 20 sau 21 luna trecuta pe Valea Prahovei...

pesemne ca au trimis garnitura de la R831/832 ca 661/662...
 
Horia_Radulescu a spus:
pesemne ca au trimis garnitura de la R831/832 ca 661/662...

Åži garnitura de la 826/827 la 831/832... şi uite aşa s-a ajuns ca P3001, P3005 şi perechile lor s㒠aib㒠ACEEAÅžI compunere ca R 826/827, adic㒠3 etajate 26-16 şi un 36-16. Bă’taie de joc marca C.F.R. Că’lă’tori.
 
Astazi P-ul de la Pranz Bucuresti-Brasov ( nu ma intrebati cu numere ca nu imi bat capul cu asa ceva), avea o compunere ciudata : 4 etajate modernizate si in mijloc un 19-50 :D Evident am stat in 19-50, intrucat calatoria intr-un etajat din ala, imi pare rau dar nu e echivalent decat cu doua frigidere la adresa calatorului, din partea CFR Calatori. Si n-o zic numai eu !

827-le ne-a depasit in Darste si avea trei etajati :D
 
Se poate ca si aceste vagoane reconditionate sa fie ca si Desiro(no ofense): la inceput pe IC si rapide, apoi pe accelerate iar dupa ceva timp cand calatorii au inceput sa lase semne sau sa apara probleme sa le bage la personale unde de fapt le e locul etajatelor :wink:

Eu altceva am vazut azi interesant, un bou vagon mai rar, modelul cu o singura usa, nu cu doua ca celelalte, ramas dupa ce a plecat personalul Arad-Teius la remiza:
 
ma tot gindeam avind in vedere circulatia pe valea prahovei a trenuriileor de ce nu se deviaza un tren sau doau de lung parcurs si pe celelalte vai Oltului si Jiului lasind mai libera linia pina la noi prevederi
 
FAGARAS a spus:
ma tot gindeam avind in vedere circulatia pe valea prahovei a trenuriileor de ce nu se deviaza un tren sau doau de lung parcurs si pe celelalte vai Oltului si Jiului lasind mai libera linia pina la noi prevederi

Buna intrebare.

Cred ca nici valea Oltului nu e prea buna, plus ca e diesel.
Valea Jiului nu stiu ce sa spun, o fi plina de trenuri de marfa, plus ca aveau probleme cu semnalizarea furata de tigani si erau mereu intirzieri.Nu mai stiu cum e acuma.
 
Ce mai vedem la CFR? Programul rabla :lol:
Jurnalul aradean a spus:
Programul rabla la trenuri
ARAD - Program ca la maşini pentru vagoanele de tren. Aceasta pare a fi propunerea lui Valer Blidar, patronul firmei Astra Vagoane Arad.
Astra Vagoane Arad, rabla, Arad, programAră’deanul vrea s㒠propun㒠Guvernului s㒠iniţieze programul „Rabla” şi la vagoanele de că’lă’tori, fiind de pă’rere că’, decât s㒠se investeasc㒠bani în modernizarea vagoanelor vechi, mai bine acestea ar fi înlocuite cu unele noi. Blidar propune ca vagoanele de peste 40 de ani s㒠fie vândute la fier vechi, iar cu banii, CFR s㒠plă’teasc㒠avans pentru vagoane noi fă’cute de Astra, la preţuri fă’r㒠concurenţ㒠(500.000 de euro/bucata).

în fapt, ofertele celor de la Astra Vagoane Că’lă’tori s-au dovedit a fi pe gustul preşedintelui Traian Bă’sescu, în ultima sa vizit㒠la Arad. Atunci, firma a prezentat planurile sale de viitor: vagoane de tramvai şi vagoane de tren, fabricate la Arad, la preţuri mult mai mici decât cele existente pe piaţa internaţională’. Primul om al statului spunea atunci c㒠vor exista cu siguranţ㒠multe municipalită’ţi care vor fi interesate s㒠cumpere tramvaie de la Arad
 
22

<t>chiar dcaa e tractiune disel linia este buna si apii rapidul buc Rm valcea merge cu tractiune disel pe magistrala 900 valea prahovei este foarte circulata si pe cea a oltului nu prea se circula eu as fi de parere ca un accelerat sa fie pus pe ruta Valea Oltului cel mai bine ar fi cel de noapte oradea bucursti sau acc Satu mare Bucuresti lasind cele care vinn de pe magistrala 400 +r 370 sa mearga pe Valea Prahovei <br/>
<br/>
Vedeti ce s a intimplat la Comarnic 4 ore in gara fara nici o explicatie</t>