Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Pai cine mai da importanta acestor evenimente cand toti stiu ca contractele se dau pe multa spaga, undeva de la 20% din pretul total in sus si apoi vine unul ca mine sau ca altul si zice "Ce jeguri sunt vagoanele refacute la Pascani"! E normal, doar fura cei de la minister jumatate din suma si atunci ei fac niste modernizari ieftine la pret de 3 ori mai mare. Asa toti au Ferrari si Lexus, doar noi calatorim in conditii de 2 bani vechi :-x
 
Cite forumuri atitea opinii,
Mai intreb si aici, de ce se face vilva cu linia asta Oradea -Holod ca este inchisa, trebuie refactionata.
http://www.cdep.ro/interpel/2003/r959B.pdf

Apoi as intreba pe desteptii de la sindicatele CFR care fac afaceri banoase chiar cu CFR

LVT, vagoanele care sint acum clasa Biznis, automotoarele Duwag 92 ce . . . sint?
idiotii dracului.

La cfr totul e nou? cladiri, poduri, terasamente, catenare, vagoane, locomotive?
 
Pai Duewag sunt singurele automotoare aduse noi pe vremuri, acuma avem Desiro care-s 10 clase sub ele din orice punct de vedere
In ceea ce priveste liniile, asa se inchiriaza, Oradea-Holod, Mintia-Gurahont, Subcetate-Caransebes, etc...era o lista pe undeva. Nu le dau pe bucati ca vor multi bani, nu le mai ajunge pe timp de criza sa-si imparta putine fonduri, vot tot grosul de dinainte :-x
Iata imparteala:
BURSA ROMANĂ DE MARFURI (B.R.M.), cu sediul în Bucuresti, Piata Presei Libere nr.1, sector 1, cod poştal 013701, organizeaza reluarea procedurii de licitatie deschisa, urmat㒠de strigarea libera a pretului, prin care Compania Nationala de Cai Ferate “CFR” S.A cu sediul în Bd. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Bucureşti, cod postal 010873, având Cod Unic de Inregistrare 11054529, în temeiul prevederilor Legii nr.357/2005 privind bursele de marfuri, Regulamentului BRM si HG 1409/2007 privind conditiile de inchiriere a unor parti din infrastructura, ofera preluarea prin "inchiriere a unor sectii de circulatie apartinand infrastructurii feroviare neinteroperabile, numă’rul total de secti ce se propun pentru închiriere este 45 de sectii de circulatie (1272 km) din care

-24 sectii cu transport feroviar mixt ,

-6 sectii cu transport feroviar de marfa si

-16 sectii pe care nu se desfasoar㒠trafic feroviar.

Sectiile nou introduse in lista sunt:
Campina-Campinita-Telega
Chileni-Voslobeni
IL.Caragiale-Ditesti-Moreni
R1-R2 Ditesti
Caransebes-Boutari-Hateg-Subcetate
Simeria-Hunedoara
Mintia-Brad-Vata-Gurahont
Holod-Oradea Est
Dobresti-Rogoz
Ulmeni Salaj-Cehu Silvaniei
Abrami-Popesti
Baia Mare Sud-Baia Sprie
Sebes Alba-Petrestii de Padure
Dornesti –Siret
Gura Putnei-Nisipitu
Dangeni-Saveni
Saligny Vest-Cernavodă’

Totodata, în documentatia de licitatie Conditiile generale de participare, s-au modificat şi au urmă’torul continut:

„ La procedura pot participa persoane juridice sau grup de persoane juridice inregistrate în Romania, conform legisatiei in vigoare, fiecare dintre acestea fiind autorizata in calitate de gestionar al infrastructurii feroviare si/sau operator de transport feroviar de Autoritatea Feroviara Romana – A.F.E.R. pentru activitatile preluate si care fac obiectul procedurii si carei indeplinesc condtiile de inscriere si calificare aratate in continuare, în documentatia procedurii.

Operatorii economici participati, au obligativitatea de a prezenta acte doveditoare din care sa rezulte ca nu au datorii catre CNCF”CFR”-SA (sau filiale ale acesteia cu statut de societate comerciala) din contracte încheiate anterior sau din contracte de închiriere în derulare.

Nu sunt admise la procedura societatile comerciale care au avut litigii cauzate de deficiente majore de calitate, dovedite sau nu si-au onorat obligatiile contractuale fata de ordonator în cadrul contractelor incheiate anterior sau nu si-au onorat obligtiile asumate în urma procedurilor desf㒺urate la sediul B.R.M. sau al Terminalelor din teritoriu si stabilite în Hotararile de adjudecare.”



Durata contractului de închiriere este de 5 ani.

Se pot depune oferte pentru una sau mai multe sectii de circulatie. Documentatia procedurii se poate ridica de la sediul B.R.M. contra sumei de 30 lei/ caiet sectie, la care se adaug㒠TVA.. Tariful de acces la procedur㒠este de 300 lei, la care se adaug㒠TVA, şi poate fi achitat la casieria B.R.M.

Garantia de participare la procedura, conform listei sectiilor de circulatie din Caietul de sarcini, se va constitui cumulat (in situatia ca se oferteaza pt.mai multe sectii) in favoarea B.R.M. pan㒠la data limita de depunere a ofertelor. Contul de garantii al BRM este: RO10 INGB 0001 0081 6693 8930 deschis la ING BANK sucursala BUCURESTI.

Procedura se va desfasura la sediul B.R.M. si pot participa persoane juridice romane, care au calitatea de operatori de transport feroviar, conform conditiilor Documentatiei procedurii.

Criteriul de atribuire este „oferta cu cel mai mare pret ”.

Informatii privind desfasurarea procedurii se pot obtine zilnic la sediul BRM, telefon 021/317.47.45; 021/316.17.59, sau la fax 021/317.28.78.

Persoane de contact: Anca Bucureanu, mobil 0372.196.576,

Mihai Andries-mobil 0372 196510
 
E criza...tre' sa traiasca si Siemens.

L.E. http://www.antena3.ro/stiri/romania/lucrarile-la-calea-ferata-bucuresti-constanta-mai-intarzie-sase-luni-din-lipsa-banilor_81950.html
 
Eu m-am saturat de lista aia, hai sa o clarificam odata:
Boutari -Hateg demontata am pozat eu.
Brad-Mintia, demontata pina la racordul care care permite accesul la Paulis Lunca gr T pe unde Servtrans cara ciment, basca racordul din Mintia spre Arad demontat. am pozat linia demontata.Linia, terasamentul, nu mai sint nici viaductele metalice.

Holod-Oradea Est, se stie ca e undeva o alunecare de teren am vazut pe net o poza cu liniile care atirnau , se pare ca a luat-o o firma nimeni nu spune daca se va repara linia sau ce se va intimpla cu ea.

Dobresti -Rogoz, avem un forumist pe aici care a postat articole cum ca linia a fost demontata si dusa la topit

Baia Mare Sud-Baia Sprie, pe raposatul railwayfan era un articol cum ca linia s-a furat si nu mai exista.Dicolo la forumtrenuri e un reportaj cu liniile demolate pe teritoriul orasului Baia Mare spre baia Sprie.

Gura Putnei -Nisipitu, sint pe aici niste poze cu o linie fara terasament care serpuieste intr-o ripa

Dingeni-Saveni, sint articole pe net ca linia nu e deschisa pentru ca s-a surpat undeva terasamentul sau ce dracu la un viaduct.

Daca sint pasionati in zona ar fi bine sa aduca noutati sau date mai exacte.

Despre celelelalte nu stiu ce sa spun. Ce o tot dam cu lista asta?
La cine sa ma duc in audienta la CFR sa ii povestuiesc ca cum sta treaba in teren?
Sa ii spun ca a uitat sa treaca linia Bazias-Socol, Tandarei -Gura Ialomitei, Agnita -Sighisoara, Dornisoara - Bistrita Birgaului.
 
Nu le da idei ca le baga la viitoarea licitatie :D Eu vad situatia ca inainte de '89, cand daca luai sa zicem un kilogram de faina erai obligat sa iei si un set de artizanat, altfel nu-ti dadea. Asa si aici, nu8 poti inchiria doar partea care exista si e exploatabila, trebuie toata, desi treisferturi din sectie e de mult scoasa, data la fier vechi. Stai sa vezi la sfarsit cand o sa ceara linia intreaga inapoi :lol:
Traim in Romania si asta face parte din "land of choice" :(|)
 
S-ar putea sa fie o idee buna, maine-poimaine ne trezim ca se apuca Regio sa construiasca cf, cineva trebuie s-o faca si pe asta.
 
srazvi ai dreptate, ca la urma s-ar putea sa ceara linia inapoi, dar cum poti sa dai linia Mintia -Brad la concesiune?

pozat de mine in Valisoara adica statia Ormindea
http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/Abrud%20Deva/P6100376.jpg
http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/Abrud%20Deva/P6100381.jpg
http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/Abrud%20Deva/P6100391.jpg

si acum poze pozate de un prieten alta data in aceeasi statie
http://i284.photobucket.com/albums/ll18/MYSTER009/deva-valisoara/IMG_0093.jpg
http://i284.photobucket.com/albums/ll18/MYSTER009/deva-valisoara/IMG_0096.jpg

se observa ca viaductul nu mai exista.
Acum intreb ti se pare corect sa concesionezi aceasta linie?Adica ea se mai numeste cale ferata?

Boutari-Subcetate
pozat de mine
statia Portile de Fier ale Transilvaniei
http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/Boutari/DSC01695.jpg
http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/Boutari/DSC01694.jpg
Sarmisegetuza vedere spre Hateg
http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/Boutari/DSC01721.jpg
spre Boutari
http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/Boutari/DSC01717.jpg
Cantoanele si gara sint acum locuite particulare, stiu asta pentru ca de cind am pozat am mai fost odata pe acolo.

spre Hateg linia este demontata, mai erau direct pe pamint niste talsuri
http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/Boutari/saa.jpg

si o poza facuta la ultimul drum pe linia ferata vedere spre Hateg.Singura problema este ca linia este intocmai ca hainele cele noi ale imparatului.
Probabil ca cei mai ,,in virsta" stiu povestea

http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/Boutari/DSC01778.jpg
Ce anume inchiriaza CFR-ul care linie ferata?
Si mai ales care dobitoci de la CFR nu coresteaza lista aia, sau au interes de smenuit ? sau habar n-au ecartamentul caii.

Tot ne batem noi capul cu liniile de inchiriat.C A R E linii din cele 2 de pe lista?

Sper insa sa mai apuc sa circul cu vagoanele astea de la expozitie trase de Penixul ala nou, sa servesc o cafea in barul ala cacaniu circulind pe ruta Brad-Deva-Subcetate-Hateg -Caransebes, pentru ca am speranta ca se va electrifica in viitor dupa ce toate culoarele si coridoarele vor fi rebilitate.
 
Lasa ma sa inchirieze, poate se prind ca au niste linii pe care nu le vrea nimeni, si incep sa se gandeasca de ce, ai poate atunci sa se prinda ca nu mai sunt :D .
 
Inteleg ca cei de la minister n-au mai fost cu trenul de 20 de ani de cand au furat prima data din banii nostrii si si-au luat un Ford Sierra, dar chiar sa pui la o licitatie de inchiriat o linie care nu mai exista imi pare nu teapa, ci o mare nesimtire si inselatorie. Daca vrei sa furi cere taxe mai mari la liniile existente, nu sa bagi in plus 60 km de linie scoasa de 15 ani din uz si fara nici o urma pe teren cum ca pe acolo era o cale ferata. Probabil la CFR inca mai sunt platiti cativa pilosi sa aibe grija de liniile alea si ei raporteaza ca nu e nici o problema sau cum? Ce poti face ca operator feroviar cu o linie scoasa acum 10 ani si data la fier vechi, sa o inchiriezi pentru ce? :lautar:
Astept cu nerabdare sa includa la licitatie si Valcele-Ramnicu Valcea Nord :evil:
 
"CFR executat㒠la Cluj pentru 10 milioane de euro"
http://www.ziuadecj.ro/action/article?ID=31932

L.E. http://www.realitatea.net/15-tren-sunt-blocate-in-statiile-de-pe-valea-prahovei_636492.html
 
http://www.antena3.ro/stiri/romania/sapte-angajati-cfr-prinsi-in-flagrant-in-timp-ce-sustrageau-motorina-de-la-locomotive_82229.html
 
http://www.citynews.ro/cluj/eveniment-29/cfr-suplimenteaza-trenurile-de-sarbatoarea-sf-parascheva-60343/
@florinn
astia provin din ramura SF
 
si inca una: http://www.antena3.ro/stiri/romania/constantin-axinia-demis-din-ministerul-transporturilor-din-ordinul-lui-berceanu_82238.html
 
Realitatea a spus:
Opt trenuri de pe ruta Braşov-Bucureşti au întârzieri de pân㒠la 270 de minute

Binenteles ca firma aia privata nu va oferi nicio despagubire nimanui din cauza traficului blocat, datorat de faptul ca umbla cu toate jegurile de masini... :-x