Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
dantm a spus:
Aha de aia era intrebarea asta pe alt forum

http://www.phpbbplanet.com/mirceacool/viewtopic.php?p=5107&highlight=&mforum=mirceacool5107

Eu le-am vazut la Remarul in lucru, ei vor sa le modernizeze si sa le propuna pentru CFR, sa speram ca "se vor intelege".
 
Gabi_Todoran a spus:
http://videonews.ro/action/viewvideo/25835/003---Locomotiva-care-poate-circula-cu-200-de-kmora/
Daca ar fi proba de velodrom la locomotive ar fi un competitor greu de invins :lol:

In ceea ce priveste automotoarele de care zicea Florin, as prefera sa ramana asa, rosii, ca cei de la CFR iar le fac galben-verde sau stiu eu ce le mai trece prin cap(nu plumb cum ar merita) :roll:
 
2 locomotive BR 232 "Ludmilla" (232 682 şi 232 685), cinci locomotive electrice de tip EA DSB 3000 si 35 de vagoane Tip Ealos in drum spre Romania.

http://www.bahnnews-austria.at/forum/viewtopic.php?t=9917

http://www.bahnbilder.de/name/einzelbild/number/340287/kategorie/suchen/suchbegriff/Dennis+Kraus.html

cum zice in mesaj poate duminica intra in tara.
 
Bine de stiut, maine voi merge pe la gara poate prin cele 2 Ludmile, ultima am vazut-o la Chiscadaga de la distanta, inca nu-i autorizata nici pentru manevre.
Altceva am vazut in seara asta veninde de la Paulis la Arad cu P2047, ca masina ce ducea garnitura, 43-0095-0(sper c-am vazut bine dupa 3 beri) avea codificarea internationala. Probabil de acum toate locomotivele ce trec prin RK vor avea numarul acela lung de 12 cifre :idea:
 
Iata aici EC-ul 51 cu numerotare completa indreptandu-se spre Curtici:

Scria pe lateral ca a fost reconditionata la Reloc Craiova :D
 
Pai chestia e inscriptionata probabil de cei din depou sau de catre mecanici. Stiu bine EC-ul ala si n-a avut asa ceva cand a iesit din Reloc.

Mie unul mi se pare cel putin nesimtita asemenea serie scrisa pe tot botul ( imi imaginez cum ar fi aratat o placuta cu asa ceva ). La nemti sau in alte tari civilizate, acest numar UIC e trecut discret pe laterala masinii, la vedere ramanand placuta de serie cu care masina a fost inzestrata initial...

Maine poimaine o sa treaca aia si pe aburoaice sau pe DA-001 si s-a dus dracului si locomotiva istorica si tot.
 
bobicele delfini sint 461...pe 051...intr-adeva scrie pe lateral modernizat reloc/promat..la fel ca si pe 058....poate o mamica a delfinelor bobice....pe 095 nu-mi amintesc sa fi vazut inscriptia in lateral cu moderrnizat reloc/promat.. :?:095 e inscriptionata tot seria 46 :confused: ???
 
Da, 051 este tiristorizata, deci poate fi incadrata ca seria 46. Cu inmatriculare si vopsire normala mai sunt 052, 058 si 068.

095 e un EC banal, putin fiabilizat si vopsit cu capete /trapez rosu.
 
,,Aceştia au solicitat o atenţie mai mare în privinţa contractelor CNCFR cu operatorii privaţi, deoarece unii ar folosi trenuri necorespunză’toare, la mâna a doua, aduse din Vestul Europei." :D :D :D :D

Ce operator de transport (indiferent de tip şi prorpietar) NU are locomotive şi/sau vagoane la mâna a 2a din afară’? Poate doar Servtransul, dac㒠putem numi ,,corespunză’toare" trenurile de că’lă’tori din LDH seria 81 (fă’r㒠încă’lzire) şi Dimitrov.

TFG tocmai şi-a adjudecat o linie re-adus㒠în stare de funcţionare de că’tre... Via Terra-Regional :evil: Adic㒠unu' face munca şi altu' vine dup㒠aia cu trenurile. S㒠vedem ce o ieşi, c㒠TFG a mai luat multe alte linii, pe care apoi le-a pierdut pentru c㒠nu a operat pe ele.
 
Lasa frate de ce sa vin eu cu un mertz sau opel din germania de vreo 10 anisori, cand pot sa merg cu dacia din '80 (motor frantuzesc ma-ntelegi). Calitate romaneasca la prima mana.
Cam asa e si la trenuri. Sa-mi zica mie cutzu ca o locomotiva din germania si la mana a treishpea e muuuuuuult mai prejos decat o locomotiva rromaneasca ce probabil o fi fost fabricata cat de cat bine, dar modernizata si reparata de nea gigi ... numai calitate marfa.
 
Am intrebat la Marub si cei de la TFG nu aduc pe Oradea-Felic automotorul hidraulic de acolo :( . Mie de ala imi era dor.
Pe celelalte linii normal ca-i diferenta daca in loc de Malaxa 900 baga un X4500 si mai umbla la infrastructura sa ridice viteza maxima cu cativa kilometrii, ba e diferenta de la cer la pamant intre nepasare si cineva ce chiar munceste!
A treia problema legata de EC-uri, am vazut azi o chestie haioasa, 43-0052-1 avea deasupra placii cu cifre tiparite numarul 91-53-0-460-052-0. Deci doua serii intr-una. :D
 
Si....acum alta...CONFERINTA FEROVIARA EUROPEANA la Bucuresti,azi 06 Octombrie 2009....daca topicul ramine aici sau trece la "Summit feroviar 2009" ce are in cuprins expozitia feroviara de la Gara de nord................???
Pe Antena 3 se intrebau prezentatorii....cu ce venim in fata Europei ??? ...Paii venimmmm.......
-Venin cu un"multilateral" pregatit ministru si o armata de "stropitori de cerneala si pasta la "M.T." .....am simtit si vazut cu ochii mei,acum citiva ani,cind am fost la un test pentru autorizare in transport special......doamne,cum se mai uitau la noi..... si ce "gaze"(ca sa nu zic altcumva) aveau in ei....pina si ultima "dactilografa" era un dumnezeu..... Concret : de un an asteptam o modificare a OG 43/1997 care sa ne faca viata mai usoara....si s-a modificat dar numai pe 3-4 articole ce fac vorbire de niste termeni de valabilitate si emitere de AST-uri.....
-Venim cu "matura" prin patura de jos in tot ce inseanmna calea ferata....mai sus nu ne bagam...ca astia sint "sfintii' care te maninca pina ajungi la Dumnezeu.....
-Venim cu restrictiile tot mai numeroase pe tot mai multe sectoare.........
-Venim.......
-Venim...restul spuneti voi........
Oare vom avea sau ne va fi :oops: fata de "Ioropa" ????