Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
srazvi a spus:
Dar cum se sincronizeaza vitezele intre impingatoare si locomotiva din fata? Sper ca nu prin statie de tipul:
"-Am 50 pe ora, vezi sa ai si tu 50
-Eu am 70
-Receptionat, franezi tu, sau accelerez eu?" :lol:
Iar voi fi acuzat de glume de autobaza, asa ca mai bine o stire serioasa de azi:
Chiar asa se face,ceva de genul :
"Am 53, tu ai 50,mergem dupa km-trajul tau...
Am 1000 de amperi,ce faci? hai ajuta-ma, mai impinge..."
Iar ca o gluma,impingatoarea catre cap:
"Pune-ti centura de siguranta,am pus pe pozitie..." :D
PS:
Se imping zeci de trenuri pe zi la Predeal.Daca ar fi cum zic ei,zilnic ar sari cate unul ;)
 
Ionutz, eu n-am zis ca nu se tine cont. Am pus o intrebare, pentru ca am senzatia ca sunt unii care nu prea tin cont de asa ceva. La CFR Marfa sunt sigur ca se procedeaza asa, insa la privati... :?:

Nu prea as inclina spre aspectul vitezei. Cred ca mai mult conteaza cat curent ai pe partea de forta. De ce? Pentru ca de exemplu poti sa ai de atins viteza de 56 si o atingi. Dar in fata sa ai 500A si in spate masina sa aibe 1500 si sa te trezesti ca iti ia foc. Si atunci s-a dus dracului si remorcare si tot .
 
Nu cunosc sectia si tonajele de acolo si nu ca as tine cu privatii,dar astia isi cara dupa ei si catzel si purcel :D.Au la urma ori locomotiva cu personal de schimb,ori au locomotiva de manevra cu tot cu personal de manevra. Ar fi una ca aia de la urma sa fi fost in stare rece :D ,asta asa ca sa mai destindem :p
 
Depinde ce vagoane ai si cum sunt aranjate.Poate sa si deraieze dar de obicei cei de la Marfa stiu cum sa "traga de tren".

Pai la privati se cara si catel si purcel din cauza ca e costisitor sa tina la dormitor mecanici care n-au cu ce tren sa vina. Asta costa. Mai cara uneori si echipe de agenti de manevra sau RTV, daca la destinatie n-au asa ceva.
 
Eu nu inteleg pentru ca nu ma pricep prea bine la asta, dar imi permit sa intreb ceva: De ce se practica acest mod de tractare al vagoanelor? Am vazut trenuri care au si in mijloc si la capat locomotiva ? De ce se practica asa ? Am vazut ca americanii trag si cate 100 de vagoane cu 4 - 5 locomotive toate puse in fata.... sa ma lumineze si pe mine cineva va rog.
 
Dragos, in primul rand se practica asa ceva pentru a distribui forta de tractiune cat mai uniform de-a lungul trenului. Acest mod de tractiune reduce oarecum si posibilitatea ruperii de tren.

Gandeste-te ca daca ai tren de 3300 de tone si-l tragi "de nas" cu trei masini, pe Livezi sau pe Balota ai toate sansele sa cedeze cupla. Asa, pui o masina in fata, pui 1650 t, mai pui una, care va ajuta si la impingerea primei parti si va trage in "colaborare" cu cea din spate urmatoarele 1650.
 
Pai bine si nu s-a facut nimic, ca la cate probleme apar... mai bine faceau doua trenuri cu tonajul injumatatit si cu asta basta ... parerea mea ....
 
Pai da, dar daca faci doua trenuri, platesti, ca trasa costa :D Mai bine faci unul si trimiti toata marfa odata. Mai ales ca se poate :)
 
sogard_2003 a spus:
Pai bine si nu s-a facut nimic, ca la cate probleme apar... mai bine faceau doua trenuri cu tonajul injumatatit si cu asta basta ... parerea mea ....
E primul care aud ca deraiaza din cauza asta.Deci nu e un motiv de ingrijorare.
Ca fapt divers,in 20 ani vechime,am avut vreo 3 cazuri cel putin, in care s-a defectat locomotiva din cap,iar trenul a fost "tractat" doar de impingatoare pana in statia vecina pt a se elibera linia curenta...
Deci parerea mea e ca faza cu impingatoarea cu viteza mai mare pica..
 
Una e cand iti zic aia din cap "ba, la noi a bagat defectare, vezi ca ai ramas singur, stai asa pana se comprima toate tampoanele ca sa iei toata sarcina, si dupaia da-i usor pana la prima", si alta e cand nu sunt in stare sa se coordoneze.
Daca ar putea sa faca fiecare cum il taie capu fara sa se intample nimic, atunci nu am mai avea instructia de remorcare.
 
De acord c㒠nu e totuna dac㒠îl iei uşurel sau îl bruschezi...Dar eu tot ră’mân la pă’rerea mea :p
în fine,o s㒠vedem oficial, cândva,dup㒠benzile locomotivelor(ceva gen cutie neagr㒠de la avioane) ce viteze au avut..
 
Da, există’. E o band㒠cerat㒠pe care imprim㒠mai multe ace.Se înregistreaz㒠cam toate caracteristicile din mers ale locomotivei:viteză’,indusi,Ametru,etc mai puţin convorbiri radio..
 
sogard_2003 a spus:
Eu nu inteleg pentru ca nu ma pricep prea bine la asta, dar imi permit sa intreb ceva: De ce se practica acest mod de tractare al vagoanelor? Am vazut trenuri care au si in mijloc si la capat locomotiva ? De ce se practica asa ? Am vazut ca americanii trag si cate 100 de vagoane cu 4 - 5 locomotive toate puse in fata.... sa ma lumineze si pe mine cineva va rog.

Americanii nu au pantele de 25 la mie sau mai mult cum sunt la noi intre Brasov si Predeal si in plus au cu totul alt sistem de cuplare (cuple automate) care probabil rezista la cu totul alte solicitari.

Stiu ca in Canada este un traseu ce strabate muntii si este pe acel traseu un tunel in spirala, trenurile sunt atat de lungi incat locomotiva iasa din sub coada trenului care inca nu a intrat in tunel, pe acel traseu se folosesc si locomotive intercalate la mijlocul trenului, pe langa cele 4-5 din fata, si lucru inedit, trenul are doar 1-2 mecanici, toate locomotivele sunt comandate prin radio-comanda :D , nu stiu cum functioneaza si in tunel, dar se pare ca la ei nu e nevoie de 100 de mecanici.
 
Daca infrastructura e praf, iata ce se intampla cu vagoanele:
Pro TV a spus:
De la CFR au ajuns sa fure pana si angajatii, nu doar hotii de fier vechi. Patru lucratori de la Revizia de Vagoane Galati sunt cercetati penal dupa ce au vandut la un centru de colectare mai multe tevi din niste vagoane.
--------------------------------------------------------------------------------
Mai grav este ca n-au dezmembrat niste harburi scoase la casare. Le-au ales din opt vagoane de calatori care ar fi urmat in scurt timp sa plece la drum. Prin conductele furate, cele opt vagoane de calatori erau alimentate cu energie electrica si termica.

Tevile din cupru le-au facut cu ochiul celor patru angajati de la departamentul Revizie Vagoane. Dupa ce le-au demontat, le-au vandut la un centru de colectare a fierului vechi. Au primit pentru ele doar 300 de lei, desi valoreaza de o suta de ori mai mult.

Toti patru sunt cercetati acum in stare de libertate pentru furt calificat si o infractiune speciala, la regimul transportului. Cele doua capete de acuzare i-ar putea face pe judecatori sa-i trimita dupa gratii in urmatorii 15 ani.
 
Saracii americani!Am vazut un documentar de la ei cu o naveta de carbune,15 000 de tone,cind a trecut muntele avea 3 in fata si 4 impingatoare.Sa vezi acolo problema la un tren de o mila cind fata cobora si spatele trebuia sa impinga serios.Se descurca fara probleme,doar asta fac zilnic.