Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Lol....cand aud chestii din astea senzatio-fantastice cu viteze, chestii, imi vine sa lesin. Ma rog...n-are rost sa reiau ce s-a scris si ras-scris de 867 de ori.

Eusebiu, din cate stiu eu, nu se "aduc" ci se fac la noi. :)
 
eporteka a spus:
Apropos de deraierim crize, nebunii si alte cele.

Ieri, la iRealitatea TV, d-nul Silviu Sintea a spus ca se aduc in RO 20 de locomotive noi, de mare putere gata sa zburde ca iezii prin muntii si pe campiile noastre cu viteza astronomica de 200 km/h. Ca ele or merge cu 200 e posibil, undeva afara. La noi numai in cadere libera prind asa viteze.

Stie cineva sa detalieze aceasta informatie?

Domnu eporteka poate nu stiti ce vorbiti dar la noi locomotivele alea varza si vaide steaua lor ma refer la electrice cu mici modif. merg si cu 200 la ora si chiar foarte bine exemplu record c.fr. http://www.youtube.com/watch?v=wKXrnMOYzdE
Cand niste "smecheri" aduc cica nu stiu ce locomotive le aduca ca nu-s banii lor de acasa si un plus foarte putini stiti dar se fac niste manarii sa zice 1 buc. locomotiva = 1 mil. euro sa fii sigur ca din banii aia se imbogatesc si cativa tradatori exact asa a fost cu general motors adica cu gm-urile din ziua de azi. Mai precis se fac manarii si dalea foarte mari se fura banii din buzunarul cetateanului legal adica cu acte.[/url]
 
Ca facem sau ca aducem locomotive noi tot un drac e, buun avem cu se sa ne laudam locomotive noi...

I-auzi, vaaai cat prinde doo sute'. Maaamaa pai ajunge la Constanta in 2 ore jumate' ... ma bonzez, gasesc fete mergem in discoteca ,....luam trenul pana la mangalia ... vreo 6 ore ne gasim ceva de facut in tren...
DA' trenul asta are aripi nu? Ca nu am vazut deloc sine de tren,... parca erau la fier vechi in drum spre china.... sau io stiu...
 
Am o veste buna: diseara se redeschid ambele magistrale, atat vagoanele marfa cat si cele calatori ce incurcau firul practicabil au fost luate, mai cei de la infrastructura sa repare ce mai pot repara si se va circula pe un fir in ambele situatii :D
Si vestea proasta: si daca EA-ul de acum 30 de ani merge cu 200 pe ora ce-i asa deosebit? Are unde sa mearga? N-are! Deci... :|
 
viteze feroviare in 2009!
http://www.adevarul.ro/articole/brasov-600-de-km-de-restrictii-de-viteza-pe-un-traseu-de-cale-ferata-de-610-km.html :(

Si alte stiri: http://www.ziua.ro/display.php?data=2009-09-23&id=259028
 
Ca o stire bomba, gen campanie de toamna, cica Societatea Nationala de Turism Feroviar doreste sa readuca la viata traseele de mocanita pe Targu Mures-Sovata si Turda-Abrud, asta am auzit-o privind acuma Neata cu Razvan si Dani de la un invitat care lucreaza acolo si de fapt promova trenul regal(el fiind seful trenului regal) :mrgreen:
 
Eu cred ca societatile din calea ferata ( mai ales cele de la stat) ar trebui sa faca bine sa readuca la viata transportul pe magistralele normale. La starea in care e calea ferata, maine poimaine se inchide cu totul. N-avem cum sa ne amagim cu astfel de chestii, tinand cont de lucrurile astea...
 
O stire:
Jurnalul Aradean a spus:
Bă’taie în tren
ARAD - Un minor în vârst㒠de 16 ani este cercetat pentru loviri şi alte violenţe dup㒠ce s-a luat la bă’taie cu un alt bă’iat. întâmplarea s-a petrecut în trenul care circul㒠pe ruta Arad-Periam.
Cosmin B. din Ză’dă’reni, pe fondul unor neînţelegeri, l-a lovit cu pumnii pe Beniamin F. de 16 ani din Ză’dă’reni. în urma loviturilor primite, victima a fost internat㒠la Spitalul Judeţean Arad, urmând ca cercetă’rile s㒠fie continuate în funcţie de concluziile medico legale. Astfel, poliţiştii din Ză’dă’reni au întocmit acte premergă’toare pentru comiterea infracţiunii de loviri şi alte violenţe

delly a spus:
Srazvi, poze din astea am si eu destule, de pe linia 300 intr-o zona in care se fuge cu 120 la ora. Hai sa nu otravim apa, ca la revolutie :-? Mai bine sa murim intr-un tren deraiat decit intr-un tren nederaiat, dar de frica deraierii :D
Pai era o gluma de autobaza pe seama celor din minister ce de 20 de ani n-au dat doi bani pe noi, n-avem autostrazi, n-avem cai ferate, dar ei gasesc explicatie la toate, chiar si la faptul ca toti au Ferrari si Lamborghini dintr-un salar de bugetar :D .
In plus n-ar trebui sa fie nici o astfel de imagine, ce fac cei ce trec zilnic pe linie si raporteaza lipsurile si problemele? Stiu ce fac: nu trec, desi teoretic asa ar trebui :(|)
 
..."srazvi"....in lungile mele drumuri prin tara,atunci cind trec pe linga calea ferata,de multe ori il vad pe "umilul linior"(imbracat in salopeta de culoare inchisa la 35/sau -15 grade celsius si cu vesta portocalie) cu gentuta lui pe umar si cu cheia pentru piulite/surubuiri in mina...mergind la pas (am incercat si eu sa merg din traversa in traversa-e cumplit) in lungul liniei........l-am vazut si pe Arad-Deva (pe Valea Muresului),l-am vazut si pe Oradea-Huedin,l-am vazut si pe Brasov-Comarnic,l-am vazut si pe Reghin-Saratel-Beclean-Dej.......si inca in multe alte locuri......el "palmasul" tacut care bate linia km cu km,gindindu-se la serviciul si necazurile lui,dar si la ce-l obliga sefii lui.............cineva inca mai munceste la calea ferata............ Pestele de cap se-mpute,dar din pacate de la coada se curata........e usor sa pui pe liber amaritii decit 4-5 sefi.......Traim in...oare chiar aici traim ?? sau e un vis urit ?? [quote ce fac cei ce trec zilnic pe linie si raporteaza lipsurile si problemele?]
 
Eu zic ca trec, zilnic pe traseu.Sint convins ca raporteaza undeva, dar li se spune ce si cum.
 
Apropo de asta, sa stiti ca sunt oameni care chiar fac asta, merg pe jos din statie in statie si fac verificari, modificari, etc... oameni buni am avut o intamplare ce acum mi-am adus-o aminte.

Aveam cred 13 - 14 ani, si unde imi faceam veacul, in lanul de porumb de langa calea ferata, stateam cu orele si ma uitam la frumoasele EA-uri cum trageau marfare grele si vagoane de pasageri. Intr-o zi de vara in plina caldura in locul cu pricina intre gara Copsa Mica si Medias, umbla un nene batran, ars de soare, trecut demult de varsta la care sa mai umble prin soare si pe jos... in salopeta albastra , tricou, vesta de semnalizare era demult pusa in geanta .. pe caldura aia... avea o geanta mare plina de scule, dar ce scule... ruginite si vechi si inutile. Omul trebuia sa dea jos de pe stalpi semnalele de restrictie de viteza zicea el, ce stiu eu, la vremea aia eram copil..... si saracul a dat peste unul montat prea sus si nu ajungea, semnalul era exact in dreptul meu, de unde priveam calea ferata si trenurile. Tin minte ca m-a rugat sa il ajut, dandu-mi o cheie franceza pe care abia o tineam in mana si mi-a zis sa lovesc cele doua sarme care prindeau semnalul de stalp. Eu stateam pe umerii lui cocotat si dadeam in sarma aia pana mi-a venit acru ca nu se mai rupea, intr-un final s-a rupt, cea de sus era problema , cea de jos ajungea omul sa o desfaca.... ce sa mai zic ?! sunt socat, daca acum 10 ani se proceda asa, si saracul om a trebuit sa plece cu placa de semnalizare in mana, urmand sa mai demonteze doua... "trebuie sa le duc la gara" mi-a spus el, nu imi venea sa cred nici atunci ca era un om la 5 kilometri de gara in mijlocul campului si demonta placi de semnalizare cu o asa metoda ....... jalnici suntem. jalnici ......
 
Boju, "noutati": http://www.ziuadecj.ro/action/article?ID=31237
http://www.adevarul.ro/articole/cluj-mecanicii-implicati-in-accidentul-feroviar-de-la-boju-audiati-timp-de-peste-sase-ore.html
Parca e din ce in ce mai bizar, maine m-astept sa citesc ca e de vina horoscopul pentru acest accident.
 
Bun, s-a lamurit, am vorbit cu doi revizori de cale, ei merg de-a lungul liniei si au doar un fel de ciocan cu care verifica si care poate strage suruburile, sunt putini, din cate am inteles la fiecare restructurare ei zboara, personalul "tesa" sta linistit ca are pile, dar ei...
In plus zilnic raporteaza probleme de pe linii(nu ajung chiar zilnic sa le parcurga, au zeci buni de kilometrii de verificat fiecare, deci banuiala mea era corecta) care sunt sau nu sunt rezolvate de cei care trebuie.
Din pacate actuala structura a CFR Infrastructura e o bomba cu ceas, putini care lucreaza, multi care stau, s-a zvonit ca 25% din cei ce muncesc zboara iar cei ce stau...mai stau :-x
E trist sa vezi ca unii lucreaza si tot ei sunt trasi la raspundere, pe cand multi omoara CFR-ul nu doar ca nu fac nimic, dar mai au si firme capuse si umfla preturile de zeci de ori, atunci de unde bani de lucrari cand cu banii de una se puteau face 10! Trist, foarte trist dupa o intalnire cu cativa ce duc greul la CFR. :lautar:
 
Gabi_Todoran a spus:
Boju, "noutati": http://www.ziuadecj.ro/action/article?ID=31237
http://www.adevarul.ro/articole/cluj-mecanicii-implicati-in-accidentul-feroviar-de-la-boju-audiati-timp-de-peste-sase-ore.html
Parca e din ce in ce mai bizar, maine m-astept sa citesc ca e de vina horoscopul pentru acest accident.
Nu sunt mecanic de locomotiva,dar pot sa iti spun sigur ca concordanta intre viteze dintre cap si coada nu se ia numai dupa kilometraje,ci si dupa... ampermetre.Iar impingatoarea(care are KD2 in pozitia 3),nu poate frana de la urma si nu mai poate impinge daca capul franeaza si se goleste conducta generala de aer..Cine e mecanic poate confirma..
PS: fara vitezometre?! :confused: Sa fim seriosi,eu unul nu cred.Doar daca s-a defectat in parcurs...
 
Dar cum se sincronizeaza vitezele intre impingatoare si locomotiva din fata? Sper ca nu prin statie de tipul:
"-Am 50 pe ora, vezi sa ai si tu 50
-Eu am 70
-Receptionat, franezi tu, sau accelerez eu?" :lol:
Iar voi fi acuzat de glume de autobaza, asa ca mai bine o stire serioasa de azi:
Jurnalul Aradean a spus:
CFR Marfă’, aproape de grevă’
ARAD - Angajaţii CFR Marf㒠sunt pe punctul de a declanşa greva deoarece nu şi-au primit salariile pe august.
Ceferiştii, în continuare fă’r㒠salariifoto A.G.CFR-iştii ară’deni aşteapt㒠de dou㒠să’ptă’mâni banii aferenţi lunii august, dar înc㒠nu sunt semne c㒠i-ar şi primi. Ioan Voica, preşedintele Uniunii Sindicatelor Mişcare Comercial Arad, a declarat că’, dac㒠pân㒠în 29-30 septembrie situaţia nu va fi remediată’, angajaţii vor lua cea mai drastic㒠mă’sur㒠posibilă’, respectiv greva.

„Noi trebuia s㒠ne primim salariile pe luna august pân㒠în 14 septembrie. Au trecut deja aproape dou㒠să’ptă’mâni şi nu primim niciun semnal din partea conducerii. Mai aşteptă’m pân㒠în 30 septembrie, când ar trebui s㒠primim avansul. Dac㒠nici atunci nu vor fi viraţi banii, vom face grevă’”, a declarat Voica.

Blocaţi de bancă’
De fapt, banii necesari pentru plata salariilor angajaţilor există’, doar c㒠aceştia sunt blocaţi. Raiffeisen Bank a decis blocarea conturilor societă’ţii CFR Marf㒠din cauza unor probleme legate de o linie de credit pe care compania o are la unitatea bancară’. Cu toate acestea, Voica nu este temperat de acest fapt. „Eu înţeleg c㒠banii exist㒠dar sunt blocaţi. Dar oamenii s-au să’turat deja. Degeaba merg eu la muncitorul care trage la vagoane s㒠îi spun c㒠banii exist㒠dar nu pot fi viraţi. Pe el nu îl intereseaz㒠acest aspect, îşi vrea salariul şi atât”, a ţinut s㒠precizeze liderul sindical. Din discuţiile purtate de liderii naţionali cu conducerea CFR Marfă’, se pare c㒠se fac toate demersurile pentru ca oamenii s㒠îşi primeasc㒠atât salariile pentru luna august cât şi avansul pe septembrie. Cu toate acestea, Voica a declarat c㒠„de 30 de ani, de când sunt la CFR, nu au fost aşa probleme niciodată’”.

Subfinanţare cronică’
Ioan Voica a fă’cut o paralel㒠interesant㒠între CFR şi restul companiilor şi ministerelor statului. „Pe lâng㒠CFR, putem lua exemplul învă’ţă’mântului românesc, al sistemului de să’nă’tate şi ar mai fi de enumerat multe alte locuri în care se vorbeşte despre acelaşi lucru: subfinanţare cronică’. Nimic nu va funcţiona în ţara asta dac㒠statul nu va începe s㒠investeasc㒠aşa cum trebuie în aceste segmente”, a încheiat Voica.
 
Sulzer1150 a spus:
O alta posibilitate este ca cel din spate sa fi impins prea mult, in cazul asta fiind foarte probabil sa apara "efectul acordeon" asa cum il numesc ceferistii. Adica vagoanele sa deraieze din cauza fortei de impingere prea mare.

Sau cel din fata sa traga prea putin...cred ca rezultatul e tot ala.
Aici se pare ca Florinn a pozat aproximativ zona cu pricina in primavara: http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=4906 ma refer la primele 2 poze din antepenultimul rind. Se vede bine curba strinsa si portiunea cu traverse de lemn parca aruncate aiurea...si nici sinele nu arata prea bine la joante. Nu-s asa de convins ca infrastrctura iese dintre cauzele posibile. Poate ne lumineaza florinn cind o mai da pe aci, banuiesc ca stie exact unde a facut acele poze.
 
@ srazvi : asta nu e gluma de autobaza, chiar asa se face. Nici n-ai cum altfel tinand cont ca la EA nu se foloseste tractiunea multipla. INSA: in instructia 006 este prevazut un paragraf care defineste sarcinile mecanicilor de locomotiva in astfel de situatii : si anume ca forta de tractiune este distribuita pe procente diferite la impingatoare fata de cea din cap, asta desi la punerea trenului in miscare, intotdeauna cel care va da de "covrig" primul va fi mecanicul locomotivei impingatoare!

Mai exact locomotivele vor intra in tractiune efectiva pe rand, incepand cu ultima de la coada trenului spre cap. Daca n-ai impingatoare, pleci cu intercalata. Daca nu, cu cea de la roata.

Acum intrebarea mea :mai exista oare mecanici care tin cont de aceste aspecte ?Eu inclin sa cred ca la Boju asta a fost cauza. Insa au conlucrat si starea liniei si POSIBIL si distribuirea vagoanelor goale/incarcate in tren.
 
@Sulzer1150
Se tine cont,chiar asa se si procedeaza. Altfel ai rupe trenul.Dar daca impingi de la urma mai tare,m-as mira sa deraiezi vagoane in corpul trenului. Instructional, de aia in ultimele 350 tone din corpul trenului nu se pun in compunere vagoane sub 20 tone...Alea sunt povesti pt muritorul de rand...