Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Din pacate iata ce se mai scrie :
http://stirileprotv.ro/stiri/economie/cfr-ingropat-in-datorii-2-831-miliarde-de-lei-la-sfarsitul-lunii-iulie.html
alt subiect :
http://www.romanialibera.ro/a164185/alerta-o-garnitura-de-metrou-cu-calatori-blocata-intre-statii.html
 
Din pacate la nemti, s-au stricat doua trenuri de placere, tractate cu lomotive cu abur.

"52 de persoane au fost ranite, dintre care patru grav, in coliziunea dintre doua trenuri turistice de mici dimensiuni in Saxa, in estul Germaniei, a anuntat duminica politia, citata de AFP.

Cele doua trenuri cu aburi, care transportau 250 de pasageri, s-au lovit din cauze inca necunoscute sambata dupa-amiaza, in apropiere de localitatea Friedewald.

Patru persoane erau internate inca duminica, a precizat politia locala."

Sursa: ziare.com
 
Cel mai ieftin vagon, marca ASTRA Vagoane Că’lă’tori, expus la Zilele Feroviare

http://rinsider.club-feroviar.ro/ro/afiseaza_stire.php?id=5027

Sper sa vedem poze de la colegii din Bucuresti :D


Gebruder Weiss devine a doua companie austriac㒠ce intr㒠pe piaţa româneasc㒠de marfă’

http://rinsider.club-feroviar.ro/ro/afiseaza_stire.php?id=5026
 
O stire preluata de pe ziare.ro, sursa NewInn:

Lucră’rile pentru porţiunea Braşov-Curtici din Coridorul de Transport
Paneuropean IV ar putea începe în 2010 şi ar putea fi dat în folosinţ㒠în 2014, a declarat joi, subsecretarul de stat în cadrul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii (MTI), Constantin Axinia.

"Colidorul IV de transport feroviar porneşte din Curtici şi se termin㒠la Constanţa. în acest moment este finalizat㒠partea Bucureşti-Constanţa şi se continu㒠lucră’rile pe Braşov-Câmpina. Pregă’tim lucră’rile pentru Braşov-Simeria, Simeria-Curtici. în 2010 vom avea gata proiectul
tehnic şi vom organiza licitaţia pentru începerea lucră’rilor", a spus Axinia.

Acesta a mai declarat c㒠pentru porţiunea Braşov-Curtici statul român particip㒠cu suma de trei miliarde de lei, UE cu 300 milioane lei, iar pentru banii
veniţi din partea BEI înc㒠sunt negocieri.

Subsecretarul de stat a mai precizat c㒠porţiunea Braşov-Simeria este porţiunea cea mai grea, deoarece va fi un traseu nou, implicând cinci tuneluri care vor fi să’pate în munte.

"Pe 80% din lungimea traseului se va circula cu o vitez㒠medie de 120-160 km pe oră’. Dac㒠ar fi fost fă’cut㒠pe traseul vechi
, viteza medie era de 110-120 km pe oră’, însă’, în urma discuţiilor cu UE s-a insistat pe viteza de 120-160 km pe oră’", a mai spus Axinia.

De asemenea, acesta a adă’ugat că’, în urma discuţiilor cu proiectantul, se doreşte ca lucă’rile s㒠înceap㒠din mai multe pă’rţi, s㒠aib㒠acelaşi termen de finalitate, ministerul urmând s㒠aleag㒠la licitaţie un singur antreprenor general pentru desf㒺urarea lucră’rilor.

"Nu vom avea probleme legislative legate de exproprieri, deoarece traseul trece prin munţi, iar munţii sunt ai statului", a conchis Axinia.

scriu colorat sa iasa in evidenta!

Mi-a atras atentia o fraza privitoare la tronsonul Bucuresti - Constanta, cum ca ar fi gata.
Chiar e gata sau e praf in ochi. Eu nu am auzit sa fie finalizat acest tronson, mai mult in 26 august s-a mers tare greu pe acest tronson aprox 4 ore.
 
Cum pana mea sa fie gata cand pe la inceputul verii erau bucati de pe langa autostrada unde era calea ferata veche, nemodernizata, sau in cel mai fericit caz lipseau stalpii ca se lucra la ea. Daca era la nemti mai ziceam, puteau sa o termine de 2 ori in intervalul asta, dar sa nu uitam ca noi suntem romani ... asa ca ... e terminata la fel cum s-a terminat toate autostrazile de pe la noi.

Apropos de brasov simeria, e traseul prin sibiu copsa mica ? pentru ca ma indoiesc ca este cel pe care l-a distrus apa acum vreo 2 luni (rupand podul) si la care se lucreaza la fel cum s-a terminat si buc-cta.
 
Se aproprie cu pasi repezi campania electorala, noii candidati trebuie sa vina cu ceva 'nou' pentru a isi promova imaginea, proiecte exista, desene se fac .. calcule la fel... ce sa mai totul bun si frumos, la noi e criza se anunta un an si mai greu incepand cu 2010 dar noi facem cai ferate... si autostrazi... hai ca e buna asta... pana nu vedem nu credem.
La centura sibiului se lucreaza nu stiu cati ani si tot nu e gata... ba au sistal lucrarile... ba le-au inceput si tot asa.... sa nu intru in detalii ca am pe cineva acolo care poate lamuri situatia. ar fi interesant sa auziti de cate firme a fost preluata constructia aia..... si cate au falimentat sau cate au furat banii... asa ca... nu mai cred nimic, in curand nici drumurile vechi nu o sa le mai avem.... o sa mergem cu totii pe camp... o sa bem apa plata la bidon luata din dambovita... si o sa mancam scoarta de copac... fiarta la lumina becului economic... delirez ?!!
 
Nu gasesc acuma pe net cam in cit timp s-a construit trensonul Curtici -Brasov pe la sfirsitul secolului XIX.

Cum sa dureze atita refactia?
pai se imparte pe tronsoane Curtici-Deva, Deva-Teius, Teius-Brasov sau ma rog cyu ruta prin Sibiu si se lucreaza pe tronsoane ca doar nu e teren ,,virgin" ca la constructia liniei, nu se mai folosesc carute si roabe, lopeti si tirnacoape, acuma sint excavatoare, basculante, vagoane, utilaje.

Bai frate altii merg in excursie in cosmos...
Mi se pare ca stam mai rau decit in 1989...
 
Pai pe timp de criza chiar asta ar trebuii sa faca statul roman, cai ferate si autostrazi, ca pe de-o parte mana de lucru si materialele sunt mai ieftine, iar pe de alta parte se revigoreaza economia prin injectarea de capital. Dar statul da banii pe jdemii de studii si rapoarte inutile / copiate ca sa-i plateasca pe aia care le-au facut campania electorala
 
Va rog sa ma votati pe mine!

Io va bag si va scot ceea ce vreti!
Va duc cu naveta subterana de la stanga inapoi.
Va fac firobuz de la Ana la Caiafa!
Va fac si va dreg!


No e bine?
No, atuci sa ma votati

Si eu stiu promite multe. :D
 
Daca am citit bine mesajul lui Axinia, se pare ca derularea proiectului a intrat intr-un impas serios. Se vorbeste de un traseu nou prin munti, drace, despre ce munti ar putea fi vorba in afara de Persani, daca si aia is munti. Asta ar insemna sa se suprapuna cu magistrala 2 pina la Vintu de Jos. Marea problema ar fi la Apolduri, o zona cu un teren foarte instabil. Plus dublarea liniei in multe portiuni, plus electrificare.
Am aflat ca banii de la BEI pentru Brasov - Simeria nu sunt siguri. Concluzia mea este ca se vor aloca banii europeni pentru Curtici - Simeria, si se va regindi proiectul prin Filiasi - Craiova(cu derivatie catre Calafat) - Bucuresti. Iar pentru portiunea Brasov - Simeria o vor lasa partii romane ca investitor majoritar, sa o faca si peste Vf. Negoiu daca vor :( . Ca este al statului roman si nu e nevoie de exproprieri
 
Reabilitarea se face pe magistrala 300 Brasov-Sighisoara-Medias-Alba Iulia-Simeria-Ilia-Arad-Curtici care este in intregime dublata si electrificata. Nu vad legatura cu Persani, Sibiu, Apoldu etc. Este adevarat ca ar fi de dorit ca o parte din trafic sa fie preluata de magistrala 200 (Brasov-Fagaras-Podu Olt-Sibiu-Sebes-Vintu de Jos) dar este necesara mai intai repunerea in functiune a podului de la Porumbacu. :evil:
 
Axinia a spus:
porţiunea Braşov-Simeria este porţiunea cea mai grea, deoarece va fi un traseu nou, implicând cinci tuneluri care vor fi să’pate în munte
Voi ati citit asta, sau doar delly? :D
 
Da, ce te miri asa ??? Este vorba de segmentul Augustin - Rupea care va fi in intregime redesenat. Si acolo e munte. Portiunea Sighisoara - Brasov va fi mai scurta cu 30 de km.
 
Acum vor sa faca un taseu mai usor pe Brasov - Simeria? Pai atunci de ce n-au procedat la fel si cu Predeal - Campina? Au venit austriecii si au spus: inchideti complet circulatia, si o facem cum trebuie. Mai taiem din munti, mai indulcim curbele, ca sa se ridice viteza de circulatie. Dar astia nici n-au vrut sa auda. Pai si atunci rezultatul care va fi? Va ramane aceeasi viteza de circulatie care a fost.
Sincer nu cred in ceea ce zic cei de la minister. Mereu se face asa. Si la drumuri: vom face, vom drege, vom reabilita complet. Iar cand vine vorba de cheltuirea banilor, trebuie mult mai multi bani de para-ndarat, deci se carpeste - se toarna un strat de asfalt peste vechiul drum si s-a realizat marea reabilitare.
 
Pai si cine sa faca? Tot ce au facut astia de la minister de un an incoace concret e centura Dejului ce dupa 3 zile s-a surpat :lol:
De promis e usor, de 20 de ani doar promisiuni, acuma sa cred ca vor face o linie noua prin munti cu 5 tuneluri si dreapta, de viteza, asta n-o sa cred niciodata. Vad pe linia Brasov-Sibiu ca n-au o macara sa ridice un pod si sa-i refaca stalpii de sustinere de 3 luni dar ei au planuri marete! Un fleac, e doar campanie electorala ieftina :skul:
 
@srazvi
cred ca vrei sa zici "centura Gherla" :lol:

ceva cald: http://www.realitatea.net/un-tren-de-calatori-a-deraiat-in-judetul-dolj--circulatia-pe-calea-ferata-intre-craiova-si-caracal-este-blocata_619982.html
 
Apropos de deraierim crize, nebunii si alte cele.

Ieri, la iRealitatea TV, d-nul Silviu Sintea a spus ca se aduc in RO 20 de locomotive noi, de mare putere gata sa zburde ca iezii prin muntii si pe campiile noastre cu viteza astronomica de 200 km/h. Ca ele or merge cu 200 e posibil, undeva afara. La noi numai in cadere libera prind asa viteze.

Stie cineva sa detalieze aceasta informatie?