Poduri si alte lucrari de arta

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
mentionez ca podurile sint vopsite cu culori acrilice in pensula fara airbrush folosind un un prim strat "black mat" ,care sa inchida culoarea plasticului original de culoare gri.apoi este trecut un strat de "gun metal",pe care din loc in loc s-a aplicat si putin "weathering" daca pot spune asa cu culoare "gloss silver"...dupa uscare inca un strat "weather" cu "black matt" si "red rost"...
rezultatul il vedeti mai jos
 


http://i925.photobucket.com/albums/ad98/lion7128grbr/bridge5.jpg
 
leon-gr a spus:
aaa....inca o problema....contrasinele...din pacate am lipit sinile propriu-zise...destul de greu cu contrasinele sa fie puse la locul lor! dar ...voi face o incercare!

Adica ai lipit linia.
Asta nu constituie o problema ca tot trebuie desfacuta de pe pod si nu numai din motiv de lipsa contrasina.

Toata lumea incerca sa detalieze cat mai atent atunci cand este vorba despre terasament, peisaj, chiar si cladiri dar cand este vorba despre poduri se cam sare peste detalii.

Daca podul ar fi fost de tipul care primeste terasament sub linie nu ar fi fost nicio problema dar fiind un pod pe care linia se monteaza fara terasament apare o problema de ... detaliu.

Trebuie eliminata legatura dintre traverse aflata sub sina



asta ca linia aflata pe podul metalic sa arate ca in imaginile de mai jos

 
buna dimineata LDH!
daca elimin legaturile dintre traverse,atunci o sa am o cale ferata strimba, deoarece bucatile de cale ferata puse pe pod sint taiate din asa numitele flexi...pt a putea detasa cele 2 parti ale podului propriu zis (in vederea transportului intregului motaj)...deci se ridica o alta problema, cum voi reusi sa tin calea ferata dreapta?!
 
leon-gr a spus:
... se ridica o alta problema, cum voi reusi sa tin calea ferata dreapta?!

Buna dimineata!

Cu putina munca se rezolva si aceasta problema.

Inainte de a taia legaturile dintre traverse lipesti contrasinele care impreuna cu sinele vor solidariza, ceva mai bine, traversele.
Desi rezulta tot un paralelogram deformabil te asigur ca traversele nu vor "fugi" nicaieri deoarece au prinderi fixe de contrasina si mobile de sina.

Pentru o asezare mai facila pe pod iti recomand ca inainte de fixarea noii linii cu ajutorul unor segmente de linie fixa sa marchezi pozitia traverselor pe lonjeroanele podului.

O mica tenta de imbatranire si lucrurile revin la normal.

Daca vrei sa mergi cu detalierea si mai departe vezi exemplul cu contrasinele al lui Cosmin caruia i-a iesit ca mai jos


foto: cosmin78

adica exact ca in realitate


foto: Dorel Dumitru

Pentru intregul proces de executie AICI

Spoor!!

p.s.nici el nu a eliminat legatura dintre traverse :D dar poate remediaza :wink:
 
ok!!! :lol: adevarul ca este o lucrare de arta cea a lui cosmin...
in alta ordine de idei daca facem o detaliare atit de mare a podurilor pai atunci valoare estetica a acestuia o va constitui piesa in sine,expusa ca macheta statica caci in contextul unei diorame detaliile se vor pierde (in cazul in care podul va fi pus in marginea departata fata de punctul de privire).gresesc?
oricum multumesc mult si ma apuc de treaba!!!sper sa fac ceva asemanator cu ceea ce a realizat cosmin!!!
o zu buna!!!
 
Depinde din ce punct de vedere privesti problema.

Daca ai sa cauti pe forum pe la machete, diorame, material rulant in miniatura, ai sa constati ca tocmai detaliile fac diferenta si asta numai din cauza pacatoaselor de fotografii macro :D

In rest fiecare este liber sa aibe propria viziune si interpretare legata de elemntele de cale, material rulant si peisaj deoarece totul depinde de ce si-a propus sa faca.

Spoor!!