Hai s-o luam auto: e o trecere la nivel cu calea ferata pe un drum european fara bariere, fara nimic. Pana aici totul normal pentru tara asta. Apoi pe vremea CFR pe acolo se mergea cu 30 pe ora. Si asta-i ceva normal :lol: . A venit regiotrans si au facut ceva lucrari la linie si au bagat 60 pe ora. Pai la viteza aia cu cati metrii inainte vezi noaptea un jaf de automotor. Si au mai fost accidente mortale acolo de cand a intrat regio, deci pe undeva e adevarat ca avem ceva cu ei. Pacat ca nu stiu cine face semnalizarea la treceri sa stiu pe cine sa fac criminalvictorian a spus:Scorpion a scris:Scorpion, cu tot respectul, cred ca textul tau este formulat gresit. Accidentul nu s-a intamplat din cauza ca automotorul respectiv este proprietatea "Regiotrans", sub-intelegandu-se in mod gresit ca firma Regiotrans nu ar respecta standardele de trafic feroviar, ci din cauza ca soferii autovehiculelor nu circula prudent.Din nou accident, din nou Regiotrans, de data asta Jud. Timis:
Sincer, eu n-as invita pe nimeni sa-si puna masina la "intrecere" nici macar cu un tramvai, fiindca stiu bine cine ar pierde!
Siguranta inseamna cum se comporta trenul la accidente si ca nu te curentezi la instalatiile din el. In rest... la buzunare te ,,fac" indienii si in duba (chiar mai usor, ca e inghesuiala), nu trebuie sa fii in tren pentru asta. Igiena e discutabila, dar tot calatorii o provoaca si tot ei se usureaza pe capacul WCului ca sa nu il mai ridice.stageexp a spus:Dar mai este o mare problema. Am spus ca am preferat intotdeauna transportul pe calea ferata celui cu microbuze.
Doua lucruri trebuie insa rezolvate: siguranta calatorilor si igiena.
Adica sa nu existe indieni sau nonindieni care fac legea fara a putea fi rezolvati intr-o maniera evident civilizata, iar apoi sa existe toalete in care se poate intra fara masca sau costum de biohazard.
Atata timp cat intr-un tren de nivel acc, trebuie sa urci cu haine mai nasoale pentru a nu da de banuit celor care "patruleaza" pe acolo sau pentru a nu culege toate mizeriile de pe banchete, respectiv trebuie sa te abtii de a consuma cel putin lichide cu 24 h inainte pentru a nu fi obligat sa atingi manerul toaletei,
Gasesti la Jouef la vreo 250 de euro bucata. Sau pe e-bay la vreo 50-100, dar mai vechiuţ :|victorian a spus:Ma astept ca intr-un viitor mai apropiat sau mai indepartat cineva dintre noi sa devina interesat in a realiza un model al acestui automotor.
Că ai casă de bilete în staţie. Unde n-ai poţi să îţi iei din tren (vezi C-lung Est, unde casa de bilete e deschisă doar câteva ore pe zi, de s-a ajuns să iei bilet la Acc până la Bucureşti sau Timişoara de la naş). Că nu ţi-l dă naşul, e altă mâncare de peşte.victorian a spus:De ce nu se poate si la CFR sa-ti iei bilet din tren, direct de la nas?
Criminal e ăla care conducea maşina şi NU a oprit înaintea trecerii la nivel, aşa cum scrie în Codul Rutier.srazvi a spus:Hai s-o luam auto: e o trecere la nivel cu calea ferata pe un drum european fara bariere, fara nimic. Pana aici totul normal pentru tara asta. Apoi pe vremea CFR pe acolo se mergea cu 30 pe ora. Si asta-i ceva normal Laughing . A venit regiotrans si au facut ceva lucrari la linie si au bagat 60 pe ora. Pai la viteza aia cu cati metrii inainte vezi noaptea un jaf de automotor. Si au mai fost accidente mortale acolo de cand a intrat regio, deci pe undeva e adevarat ca avem ceva cu ei. Pacat ca nu stiu cine face semnalizarea la treceri sa stiu pe cine sa fac criminal
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.