Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Despre realitati din presa
http://www.gardianul.ro/Companiile-CFR-au-raportat-pierderi-de-milioane-de-lei-s142088.html
Si aici

http://www.agenda.ro/news/news/22046/o-multime-de-trenuri-anulate-spre-bucuresti.html
Atentie la cine planificase o excursie in zona cu pricina, stiu ei :D cine...
 
http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/864902/Trafic-feroviar-blocat-pe-ruta-Simeria-Petrosani/

Luni, 24 August 2009: Trafic feroviar blocat pe un fir pe ruta Simeria-Petroşani.

Circulaţia feroviar㒠între Simeria şi Petroşani se desf㒺oar㒠pe o singur㒠linie, dup㒠ce un mal de pă’mânt s-a surpat, azi dimineaţă’, peste calea ferată’, din cauza ploilor.

Situaţia a fost confirmat㒠de şefului Serviciului Poliţiei Transporturi
Hunedoara, subcomisarul Vasile Hriţac, care a precizat c㒠problemele au apă’rut pe tronsonul CFR Bă’ieşti şi Ruşor.

"Circulaţia pe calea ferat㒠nu a fost pus㒠în pericol. Impiegatul de mişcare a observat c㒠linia pă’rea ocupată’, deşi niciun tren nu pă’trunsese în zonă’, iar dup㒠ce angajaţii CFR au ajuns la faţa locului s-a descoperit surparea de pă’mânt. în zonă’, sunt dou㒠linii de circulaţie, astfel c㒠s-a putut devia circulaţia feroviar㒠pe un singur fir. La acest㒠oră’, se intervine pentru înlă’turarea efectelor surpă’rii", a declarat subcomisarul Vasile Hriţac. Potrivit acestuia, surparea de teren
afecteaz㒠linia CF 202 Simeria-Petroşani-Târgu Jiu-Filiaşi-Craiova.
Hriţac a spus c㒠trei trenuri de că’lă’tori şi dou㒠de marf㒠au avut întârzieri din cauza circulaţiei feroviare deviate între Simeria şi Petroşani. "Acceleratul Bucureşti Nord-Arad, rapidul Mangalia-Deva şi un tren personal care circul㒠între Simeria şi Petroşani au înregistrat întârzieri de câte zece minute, în timp
ce dou㒠trenuri de marf㒠care circulau între Arad-Rovinari şi Simeria Triaj-Petroşani au înregistrat întârzieri de pân㒠la dou㒠ore", a spus Hriţac.
 
http://www.realitatea.net/cfr-infrastructura-a-propus-desfiintarea-regionalelor-constanta--galati--timisoara-si-brasov_600122.html
 
Apropo de stirea de mai sus, regionala Brasov s-a autodesfiintat azi noapte intre 22 si 5(circulatia normala abia pe la 7 a reinceput) in urma unei defectiuni(zic ei, poate George stie mai bine) la turnul de control si nici un tren nu a mai putut intra/iesi din gara
 
Nu exista reglementari pentru cazurile cind sistemele nu functioneaza???
 
Razvane, niste stiri am gasit si eu :

http://www.monitorulexpres.ro/?mod=monitorulexpres&a=citeste&p=index&s_id=79236

De aflat, n-am aflat insa nimic nou, intrucat din cauza timpului n-am apucat sa ma documentez prea bine in sensul asta. Un lucru e sigur : calea ferata care se numeste CFR va disparea in cel mult cativa ani.

Dane, in instructia de semnalizare, la capitolul V, se discuta numai despre semnalizare defecta, mentionandu-se totodata si condutiile de circulatie in acele cazuri ;)
 
Am urmarit o gramada de reportaje de la mai multe posturi tv in cursul diminetii si zilei de astazi , peste tot s-a luat interviuri cu calatori din gara Brasov si trenul R Oradea-Mangalia dar cu celelalte trenuri care trebuia sa tranziteze Brasovul intre 22:00 - 05:00 si aici ma refer special la R 370 Buc.Nord-Budapesta , A 1631 Constanta-Oradea , A 1641 Buc.Nord-Baia.Mare nu s-a spus nimic. Se poate sa fi asteptat pana dimineata in jurul orei 5 in gari intre Sinaia-Darste. Acolo trebuiau sa ia interviuri nu in gara unde ai la dispozitie o gramada de magazine.

La Ploiesti.Vest trenurile au ajuns astfel :

R 936 Oradea-Mangalia 08:08 ( fata de 04:49 = peste 195 min intarziere )
A 1642 Baia.Mare-Buc.Nord 09:01 ( fata de 04:43 = peste 255 min intarziere )
A 1742 Satu.Mare-Buc.Nord 09:36 ( fata de 06:10 = peste 205 min intarziere )
A 1644 Sighetul.M-Buc.Nord 09:43 ( fata de 06:41 = peste 180 min intarziere )
A 14032 Brasov-Constanta 09:47 ( fata de 08:36 = peste 65 min intarziere )
A 1632 Oradea-Constanta 09:54 ( fata de 07:52 = peste 120 min intarziere )
R 371 Budapesta-Buc.Nord 10:37 ( fata de 09:38 = peste 55 min intarziere )
R 826 Brasov-Buc.Nord 11:49 ( fata de 11:16 = peste 25 min intarziere )
P 3002 Brasov-Buc.Nord 11:55 ( fata de 10:02 = peste 110 min intarziere )
P 3024 Brasov-Pl.Sud 12:50 ( fata de 12:50 = peste 115 min intarziere )
R 347 Wien-Buc.Nord 14:38 ( fata de 13:24 = peste 75 min intarziere )

Si trenurile care au urcat azi dimineata spre Predeal-Brasov care sunt si acum in trafic au intarzieri de pana la 2 ore din cauza restrictiilor si circulatiei pe un singur fir intre Campina-Breaza.Nord , Comarnic-Valea.Larga , Valea.Larga-Sinaia , Sinaia-Busteni. Circulatia pe un singur fir s-a desfasurat azi si pe sectorul PL.Vest-Brazi si retur. Circulatia trenurilor va reveni la normal abia diseara cand ultimul tren va ajunge la destinatie. Marfarele nici ele nu au stat azi dimineata si s-au inghesuit si ele la Buda si Floresti.Prahova pentru a urca spre Predeal.
 
Da, este orarul celebrului Orient Express:
TIMETABLE
Day City Arrive Depart
Friday Paris (Gare de l'Est) 4:03 pm
Saturday Budapest 3:45 pm
Saturday: Transfer to Hyatt Hotel for overnight stay. Private dinner at nearby restaurant
Sunday Budapest 6:05 pm
Sunday: Full day's guided tour of Budapest. Lunch at local restaurant
Monday Sinaia 8:20 am 10:55 am
Monday Bucharest Nord 1:56 pm
Monday: Guided tour of Bucharest. Arrive at hotel for overnight stay. Dinner at hotel.
Tuesday Bucharest Nord 9:00 am
Tuesday: Short off-train excursion in Varna, Bulgaria mid-afternoon.
Wednesday Istanbul (Sirkeci Station) 4:14 pm
 
14 trenuri de că’lă’tori vor fi anulate de la 1 septembrie:

http://rinsider.club-feroviar.ro/ro/afiseaza_stire.php?id=4929

CFR Că’lă’tori îşi pregă’teşte depourile pentru viitoarele rame electrice, se urmă’reşte construcţia unui depou la Craiova şi amenajarea unei hale la Galaţi, ambele facilită’ţi urmând a deservi rame electrice:

http://rinsider.club-feroviar.ro/ro/afiseaza_stire.php?id=4840
 
Ma intreb de ce sa desfiinteze RCF Timisoara care are aproape o treime din reteaua tarii si sa ramina Craiova? pentru ca Berceanu e din Craiova?

@sulzer 1150 m in cazul de la Brasov nu s-a putut considera ca semnalele sint defecte? probabil ca mai raminea reolvarea actionarii macazelor, dar oare nu se putea gasi o solutie de evitare a stationarii atit de lungi a trenurilor?

Atentie, intreb doar. 8)
 
Dane, probabil pe undeva s-a incercat si altceva, tinand cont perioada in care se afla calea ferata. Cel putin asta imi vine mie sa cred.
 
dantm a spus:
Ma intreb de ce sa desfiinteze RCF Timisoara care are aproape o treime din reteaua tarii si sa ramina Craiova? pentru ca Berceanu e din Craiova?

Probabil aceleasi considerente care au stat la baza propunerii subordonarii Aeroportului Timisoara celui din Arad ! :evil:
Ratiuni de partid si de stat ! :|
 
Am vorbit cu unii oameni din domeniu.
Este aiurea sa desfiintezi Timisoara care face trafic cu serbia, partial bulgaria, foarte mult cu vestul.
Este aiurea sa desfiintezi Galati care face trafic masiv ca si cantitate in domeniul metalurgiei.

Dar nu exista nici un fel de ratiune in luarea acestor decizii. Totul este numai politica, nici un fel de bun simt in deciziile care se impun a fi luate. Din pacate calea ferata este in curs de disparitie, calatori putini, servicii care variaza, asta e.
 
Nu sta cf in transportul de calatori (poate doar liniile infundate) si nici nu e pe cale de disparitie.
 
Sint sigur ca dupa citiva ani de euforie pro auto si anti calea ferata altii vor fi ,,nevoiti" sa descopere avantajele caii ferate.
Ma uit la Franta si Germania care sint intesate de autostrazi si masini personale si totusi au gasit motive si resurse sa investeasca in anumite sectoare ale caii ferate.
 
Motive de investit exista, indiferent in ce-ai investi. In afara de aceste motive, mai trebuie sa existe si vointa, ceea ce la noi nu prea exista.
 
Din nou accident, din nou Regiotrans, de data asta Jud. Timis:

http://www.tion.ro/stiri/timis/articol/accident-feroviar-cu-trei-morti-urmat-de-incendiu-pe-drumul-timisoara-cenad/cn/news-20090831-07160307

Oare cand vor circula soferii prudent si nu vor confunda automotoarele cu tramvaiele?
...
 
Nu cred ca e vorba de ,,ratiuni de partid si stat". Sa fim seriosi, România exist㒠în forma actual㒠de la al 2lea Ră’zboi Mondial (iar Transilvania s-a unit cu România înc㒠din 1918), deci m㒠îndoiesc c㒠motivul desfiinţă’ri RCF Timişoara e faptul... c㒠nu e în Muntenia sau Moldova. Interesele sunt în alt㒠parte... RCF Timişoara are cele mai multe secţii secundare... infrastructura pe ele e cum e (vezi trenul de Cenad si viteza lui). Tot ,,întâmplă’tor" cele mai mari firme de transport rutier din Timişoara şi Arad aparţin aceluiaşi persoane. Tot ca fapt divers, pe lâng㒠cele 2 firme exist㒠multe microbuze. Nu poţi s㒠le iei pâinea nu (pupai-ar pe toţi X4500-le)?

Singura raţiune e ,,tot ce merge bine trebuie fă’cut s㒠mearg㒠prost, mai ales dacă’-i de stat"... tocmai pentru c㒠o comapnie de stat, deşi, teoretic, e egal㒠în drepturi cu una privată’, e mai greu de executat silit şi falimentat, c㒠dac㒠vine Electrica şi zice ,,de mâine nu mai aveţi curent" imediat cineva mai de sus se duce la directorul de la Electrica şi-i reaminteşte cum a ajuns acolo şi ce subvenţii primeşte şi de unde. Åži uite aşa timpul trece, leafa merge, că’lă’torii merg cu duba, iar Că’ile Ferate Române ră’mân o vac㒠de muls. Åži înc㒠mai e de muls, s㒠nu credeţi c㒠închiderea sau concesionarea unor linii şi vinderea pe nimic la fier vechi, pardon, la privaţi, a materialului rulant o s㒠închid㒠CFRul. Nu, CFR Că’lă’tori tot cumpă’r㒠vagoane, c㒠doar firmele prietene din industrie s㒠aib㒠mai apoi ce repara şi revizui de mantuiala dar la preturi care i-ar face invidiosi si pe cei ce produc vagoane noi. Deşi e cu infrastructura la pamant, CFR modernizeaza locomotive pentru 160 km/h, cand numeri pe degetele de la mana kilometrii de linie pe care poti merge macar cu 100 la ora. Colac peste pupaza, se mai si cumpara o locomotiva de 200 km/h care o sa isi toceasca rotile pe abaterile de 10 km/h din Bucuresti Nord si de 30 km/h pe Podul Miorita.
 
Scorpion a scris:
Din nou accident, din nou Regiotrans, de data asta Jud. Timis:

Scorpion, cu tot respectul, cred ca textul tau este formulat gresit. Accidentul nu s-a intamplat din cauza ca automotorul respectiv este proprietatea "Regiotrans", sub-intelegandu-se in mod gresit ca firma Regiotrans nu ar respecta standardele de trafic feroviar, ci din cauza ca soferii autovehiculelor nu circula prudent.
Sincer, eu n-as invita pe nimeni sa-si puna masina la "intrecere" nici macar cu un tramvai, fiindca stiu bine cine ar pierde!