060 DA

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Leordina [11 august 2009]:
60-0653-0, fosta 62-0653-0 cu P 4652 Sighetu Marmatiei - Viseu de Jos:

60-1313-0 tractand P 4131 Salva - Sighetu Marmatiei:

 
Daca nu ma insel, zilele trecute (mai exact pe 13 august) s-au implinit 50 de ani de cand prima locomotiva - 060-DA-001 a fost adusa in tara. Este o frumoasa aniversare, care din pacate a trecut cam neobservata. Stie cineva de vreo manifestare in cinstea evenimentului?
 
Era vorba sa se faca ceva la depoul Brasov, intrucat este locul in care s-au exploatat intaia oara aceste locomotive. Era vorba sa se aduca de la Dej Triaj DA-ul 001, insa din ce stiu masina n-a putut fi adusa ( nu inteleg de ce ).

Ulterior s-a vorbit doar de o aniversare formala, prin intrunirea unei parti a mecanicilor si personalului de atelier din acele vremuri, tot aici la depou, insa nu stiu daca s-a mai facut ceva. Eu zilele alea am fost in trecere pe la depou si nu erau semne ca s-ar face sau s-ar fi facut ceva.

Pacat...la altii o astfel de data ar fi fost prilejul a ceva frumos. Si la noi ar fi fost, mai ales cu cat nu stiu daca CFR va mai apuca 100 de ani de exploatare a acestor masini...
 
60-1126-6 in Maneciu




60-1626-5 CTV

60-1115-9 in Valenii de munte

60-0667-0

60-1051-2

60-1120-1

60-0654-7 ctv

60-0864-3
 
Iata stimati colegi, ca revin cu poze de completare pt. 060 DA, de data aceasta in Gara Satu Mare, si cu o garnitura MAV , mai exact Rapidul Budapesta-Satu Mare-Baia Mare. Este vorba de locomotiva cu numarul 60-0544-1. ;-)
 
Revin si eu cu ceva interesant. Intr-una din zilele acestei saptamani personalul Oradea-Timisoara Nord, care nu mai este garnitura Desiro, ci una formata din doua vag cls 2 si un vag. cls 1, a fost tractat de un diesel Sulzer cu nr 62-1130-4. Nimic surprinzator, doar ca dupa cum am vazut eu, poate gresesc, pe acea locomotiva nu este sistem pt incalzirea vagoanelor. Ori atat la ora 18.00 cat si a doua zi dimineata la 8 fara 2 minute, cand garnitura a ajuns la Santana, temperatura era destul de bine scazuta. :( Asa, m-am gandit putini la calatorii din tren........Poze nu am reusit sa fac locomotivei insa iata link-ul pe care am gasit-o. Se pare ca e diesel de Cluj. http://cfr.stfp.net/?class=62&veh=1130&all=Y
 
Nu prea imi vine sa cred ca era 1130, mai ales ca 1130 e masina de Cluj iar trenurile 3116-3113 (Oradea-Timisoara Nord-Oradea) sunt trase de masini de Satu Mare. 60-1228-0 de Satu Mare seamana la aspect cu 1130 doar ca 1228 are instalatia de incalzire.
Pe 4 octombrie, 3116 era tras de 1228, iar la Arad am avut norocul sa pozez masina:



(Coincidenta: in semnatura am o poza cu 1130 :lol: )
 
Nici mie nu-mi prea vine sa cred multe, dar stiu ca Oradea este pe regionala Cluj si poate trimite spre indrumare ce masina de calatori ii ofera depoul mama, Cluj. Daca o alta masina a ramas defecta si alta in afara de aia nu era, s-a trimis ce era. Important e sa se invarta roata, pe locul 2 e incalzirea. Ce e curios ca 1130 a venit nu de mult aici la strung, si uitandu-ma in caietul ei de bord am sesizat de cateva ori si trenuri de Timisoara. Deci nu-i chiar asa incredibil cum ar parea.
(...)edit by forumadmin
 
Poate ca esti suparat pe mine dar nu ar trebui sa te iei de mine peste tot. :p

Eu nu l-am contrazis pe colegul nostru Electricul. Pur si simplu am zis nu imi vine sa cred ca 1130 a ajuns la Arad, mai ales ca Clujul n-a mai trimis demult masina clasica pe la Oradea.

Sanatate "tofane".

Later Edit: Mai tofane, cum ai vazut tu scriind Timisoara in caietul de bord, cand dieselele care vin cu 3116 raman la Arad? :roll: Aaaa da sigur, acum vei spune ca si electrica de Timisoara a fost defecta si trenul a fost trimis mai departe cu 1130. Sa fie asa.
 
HoHo, mai stimati colegi, unde am ajuns de la asa o simpla discutie, din care mult ar trebui sa fie off topic. In primul rand, am si eu dreptul la replica, fiindca eu am fost initiatorul acestei discutii, care nu va suparati, dar a devenit chiar stupida. Daca as fis stiut n-as fi initiat-o. Dar totusi revin sa imi apar afirmatia. Sunt FOARTE sigur ca a fost 62-1130-4, deoarece in dimineata respectiva, in drum spre servici m-am oprit sa ma uit la ea, stiind cu o seara inainte ca se va intoarce spre Oradea. Sunt absolut sigur, repet, ca a fost 62-1130, mai ales ca m-a surprins faptul ca nu era 60 ci 62. Apoi accentul l-am pus pe sistemul de incalzire ( la afirmatia asta tot nu s-a comentat) care lipsea, si avand colegi sau cunostinte care fac naveta Santana-Arad, cu acest tren, am zis ca vai de ei, fara caldura. Locomotivele diesel le cunosc foarte bine, de foarte multi ani am tangenta cu ele, asa ca nu sunteti voi singuri. Am crscut langa ele si cu ele si continui sa traiesc. Exemplarul 1228 intr-adevar e loc de Satu Mare, de unde sunt si eu de fapt, si daca v-ati fi uitat un pic mai atent la acest topic, ati fi vazut ca l-am si pozat in Satu Mare. Este o loc cu sistem INDA dar fara schimbarea culorii, deci sunt in cunostinta de cauta. Pe urma este foarte normal ca o loc de Cluj sa duca garnitura de Oradea. Nu e nici prima nici ultima oara, asa cum nu e de mirare sa vedem nici loc. de Satu Mare; de altfel cele doua vagoane de cls 2 cu dungi albe pe Oradea sunt cu statia de domiciliu Satu Mare si formau candva, mai demult garnitura de accelerat Satu Mare-Bucuresti Nord si pe urma de personal. Apoi, daca cuvantul unui om care cat de cat se pricepe in domeniu, este atat de mult pus la indoiala, atunci imi pare rau ca nu am avut aparatul foto la mine. Inseamna ca nu voi mai posta nici raspuns sau topic nou fara pozele facute de mine. Asta e. Apropo, multumesc Sulzer 1150, ca mai e cineva care crede pe cuvant cat de cat omul. Respect.
 
leon-gr a spus:
dragii mei!!!
nu fiti copii!!!imi pare rau de ceea ce vad aici si mi-ar place sa sper ca a fost doar ceva de moment!!!
haideti,cunoscuti sau necunoscuti...sintem aici pt ceea ce ne uneste!!!
trenulitul!!!
respectul meu pt toti!
o seara buna!!!!
Aici iti dau dreptate, forumul acesta a fost creat cu un scop si cu asemenea discutii, pe care poate si eu intretin si n-ar trebui, ne indepartam de altele mai interesante si esentiale, la subiect. Totusi, si mie in calitate de pasionat, daca stiu ca am dreptate, imi place sa imi sustin ideea, ori de data asta am. Respect
 
60-0864-3

...

62-0891-2

...

Am si eu o intrebare..De ce pozele nu se afiseaza la dimensiunea normala?
 
Cateva sulzere surprinse in Baia Mare, pe 22/02/2010

60-1258 sosise cu acc. 1641 Bucuresti - Baia Mare


60-0744



60-0510





60-1157 - singura masina de marfa de pe la noi...si nici aceasta nu se omoara cu lucrul.. :(