Trenuletele MEHANO

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Iata un vagon MEHANO din categoria Prestige:

Este vorba despre un vagon cu 2 containere Max Logistik, HO MEHANO T216. Containerele avand fiecare alt numar de inmatriculare.
Atent realizat, cu multe detalii fine si accesorii de montat.
Deh... Prestige...
Bafta!
 
mmkelemen a spus:
Salutare!
Mai nou am achizitionat o locomotiva si doua vagoane:
Locomotiva BN - Burlington Northern Order No.: 29881

Bafta!

Cu cateva decaluri aplicate pe unde trebuie locomotiva asta ar arata si mai bine de atat...
 
Pai aici: http://www.microscale.com/ pentru locomotivele americane
sau mai precis aici http://www.microscale.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=CTGY&Category_Code=BN pentru Burlington Northern.
Acum nu stiu daca livreaza in Europa, ca n-am verificat. :oops:
PS. De fapt, Burlington Northern n-a avut niciodata o astfel de locomotiva, dar asta conteaza mai putin, Mehano (si nu numai) mai fac si d'astea, din ratiuni comerciale, altfel daca ar scoate o GP18 Louisville and Nashville Railroad sau Seaboard Air Line Railroad :? nu ar vinde prea multe. Dar cand sunt Union Pacific sau Santa Fe, alta e treaba, ca sunt companii cunoscute.
 
Din pacate s-a desfintat siteul pe care gaseam modelele fabricate de MEHANO:
http://www.mehano.si/?PID=27
Cand accesez pagina respectiva scrie ceva de genul: "Spletni naslov ni v uporabi" care inseamna "Adresa de web nu este în uz".
Stie cineva care este problema?
Unde mai pot gasii prezentate produsele fabricate de ei?
 
Pentru doritori, modele Mehano se gasesc la distribuitorul autorizat din Romania, in Oradea, centrul comercial Lotus, numele fiind Aquila 93.

Aici se gasesc multe start seturi, chiar dintre cele care nu se gaseau in mod curent prin magazine.

Sigur se mai gasesc la distribuitorii secundari din tara.
 
Pacat de Mehano si ingrijorator. Pentru multi dintre noi produsele lor au reprezentat calea de contact cu modelismul feroviar. Mehano era totusi o intreprindere din Slovenia, o tara cu o dinamica economica extraordinara in ultimii 10 ani, mult laudata si data ca exemplu. Acum ca a dat faliment, nici nu vreau sa ma gandesc ce se poate intampla si la noi...sau poate, noi nu avem de ce sa ne facem griji: fiind jos nu avem cum sa cadem de la inaltime :mad:
 
Din intamplare (cautam ceva), am vazut ca au schimbat astia de la Mehano site-ul. Partea buna e ca vad ca au bagat tgv-ul pos in oferta (nu ca ar fi fost mare branza, trebuia doar luata matrita de la duplex si vopsita in culorile normale).
Ce nu vad pe acolo sunt produsele profi. Pe site vad ca au mai ramas strict doar start-set-urile, plus cateva accesorii. Locomotive si garnituri mai profi, nimic (sau sunt eu prea obosit si nu le vad).
 
Ok, o sa am treaba sa updatez astazi articolul meu despre tgv-uri :D
Dar proasta inspiratia cu butonul de la trains de pe site. Ieri seara puteam sa jur ca sunt pe categoria respectiva (ca s-au gandit desteptii sa puna bordura pe butonul de trains). Asta e, probabil n-au facut ei site-ul, ca in rest produsele sunt de la impecabile la macar ok (in cazul start-set-urilor, unde asigura un raport foarte decent intre pret si calitate - ma rog, doar daca nu le cumperi la idiotii de la diverta dublu la pret).
Ma bucur ca se pare ca au iesit cumva din insolventa (are cineva detalii ?), si-i asteptam cu interes din nou prin romania (desi mai curand la metro bulgaria cred ca o sa am mai multe sanse :D).
 
Se pare ca totusi mai au cate-ceva si la N:
http://www.mehano.si/EN/models.php?Id=&sort=5&group3=5&see=1&sub2=2&title=9
http://www.mehano.si/EN/models.php?Id=&sort=3&group3=3&see=1&sub1=1&title=6
http://www.mehano.si/EN/models.php?Id=&sort=8&group3=8&see=2&sub4=4&title=15
 
Oricum din pacate pentru cei pasionati N-ul cam incepe sa devina amintire. Nu stiu cum a fost TT-ul inainte, dar momentan e pe o panta descendenta in prabusire libera. N-am prea mai auzit pe nimeni sa vanda ceva la TT, decat chestii la mana a doua sau cel mult noi dar pastrate in vitrina. La N inca mai poti incropi de o diorama, dar nu e o treaba deloc usoara. Uite ca mai exista cei de la Kato care fac la greu tgv-uri pentru N, mai exista si alti producatori care misuna prin zona, dar ca diversitate de produse nu am cum sa compar cu ho-ul ca nu ar fi fair-play deloc.
 
Pe N sunt destule chestii inca, din pacate singurul ofertant european fiind Fleischmann.. care are preturi aberante. De cand fuziunea cu Roco au inghitit tot ceea ce insemna material rulant si produc numai pe matritele Fl. Ceea ce se produce in matrite Roco se vand la preturi de Fleischmann.
Partea cea mai interesanta este ca nu au renuntat la productia de cale ferata pe sistemul Roco. Mai mult chiar am vazut produsele noi, singura modificare existant sub traverse unde scria odata Roco, acum se vede stersatura executata pe matrita in rest e la fel.

Iar cel de-al doilea producator era Trix, care se pare ca de vreun an tot aceleai chestii le au la vanzare dar nimic nou. Cred ca si ei au lasat balta productia de N-uri, iar acum vor sa scape de stocuri. Chestia asta cred ca e valabila si la Mehano, deoarece nu vad nimic nou in linkurile date de Cristi. :(
 
Mai erau si cei de la Arnold, mai de curand sub umbrela Hornby. N-am vazut niciodata produse ca sa le pot da ceva calificative (parca rally mai vindea ceva material rulant de la ei, dar nu m-a interesat). De Kato am auzit, dar strict din poze, si restul i-ai amintit tu.
 
Salut ,
La Kato este chiar invers.....nu mai prea misca nimic la HO .....dar in schimb sunt foarte activi pe N (cel putin la produsele americane .....).
Cu toate ca sunt pe HO ,am cumparat cu ceva timp in urma la dealerul meu o locomotiva Kato N din oferta .Merge asa lin si frumos ca o locomotiva HO !!!! Produsele Kato sunt excelente ( N si HO ).
 
Celebra poveste , se pare ca la Americani prinde bine treaba cu N-ul. Ei si-au dat seama ca nu exista solutie de compromis mai buna pentru rezolvarea problemei cu spatiul, asa ca au trecut foarte rapid pe N. Stiu ca la un moment dat am dat peste niste discutii pe un forum unde se spunea ca H0 este montruos pentru ei :D si ca au aspect de jucarie care nu trebuie inghitita de copii deaia e asa mare. Fireste era doar o discutie nu ceva pe caz general. La noi pe continent predomina H0-ul in continuare.

Cat despre TGV ia uite ce am gasit : http://www.trainweb.org/tgvpages/images/models/kato10-909.jpg

Mi se pare ca arata cat se poate de misto.