Ce mai vedem pe la CFR

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Poza e facuta pe Bucuresti-Ploiesti, cel mai probabil intre Buftea si Peris.
O filmare din locomotiva in timpul lansarii e de ceva vreme pe youtube ...
 
Acum o saptamana in triajul Suceava se afla aceasta "verzaciune":



La intoarcere nu l-am mai gasit.Sa fie un nou vagon?
 
Pare a fi un vagon al armatei.
Am vazut si eu ceva asemanator anu' trecut la noi in oras, cuplat intr-un tren al armatei, pazit de soldati.
 
Salut !

Aceste vagoane sunt foste vagoane militare, utilizate in prezent de catre CFR, indeosebi pentru personalul de deservire a a manevrei trenurilor prin triaje.
 
Aceste vagoane sunt vagoane militare pentru corpul de garda care insoteste un transport militar. Ele sunt inmatriculate in parcul lui CFR Marfa pentru a putea circula. Cred ca nu va puteti imagina ca ar putea fi inmatriculate in parcul Unifer, de pilda.
Cu ele nu se transporta marfa ci doar insotesc un grup de vagoane.
 
Aceste vagoane erau inscrise in parcul CFR. Cand CFR s-a impartit in 5, trebuiau si ele inscrise undeva (pe vremea aceea nu erau privatii), asa ca au fost inscrise la CFR Marfa. De obicei, vagoanele armatei, desi multe sunt vagoane obisnuite si fara modificari, sunt inscrise in clasa speciala UwMAP sau UwMApN.
 
Ce mai vedem pe la CFR ? Hmm...se pare ca nimeni n-a mai prea vazut mai nimic, si cam demult, dun ce deduc dupa ultimul mesaj de aici.

Asadar, astazi am vazut eu : taurus OBB 1116-22 cu 3, sosit in Romania pentru a face servici comercial. In graba, am facut cateva poze, prin depou si imprejurimi, dintre care va prezint si voua doua bucati :





Astept cu nerabdare sa iasa la drum, s-o putem prinde cu totii in poze mai reusite ;)
 
Apropo de "ce am mai vazut", acum 2 saptamani in zona Saligny am vazut un ren de marfa in miscare, cu cateva zeci de vagoane tip Eacs gri; interesant mi s-a parut faptul ca la fiecare cca 10 vagoane statea cate un agent de paza echipat si inarmat ca in filme. Si mai interesant era ca nu stateau cocotati pe vagoane, ci intre vagoane, cu un picior pe un vagon si cu celalalt picior pe celalalt vagon. Oare cat timp puteau sa stea in pozitia aia? Asta e o procedura standard de a pazi trenurile mai "pretioase"?
 
Aceasi treaba am vazut si eu la niste trenuri de marfa care tranzitau Ploiestiul in special marfarele cu fier vechi chiar daca vagoanele erau acoperite cu un fel de plasa de sarma groasa.

In pozitia aia de care spui tu nu sta decat atunci cand tranziteaza vreo gara mai importanta ( stiti si voi motivele )
 
Da, am vazut si eu aceasta practica in Dobrogea, se pare ca acolo lista metalelor pretioase s-a pricopsit cu inca unul, fierul vechi.
 
buna baieti,

na, ca a ajuns si 1116 022 in Romania; ma intreb daca au primit autorizatie de la AFER deja (ca exemplu, cele 6 232 ex DB-Schenker de la Logistic, filiala DB in RO inca n-au).
 
189 CTV din cite am inteles e deja pus la treaba, Dispo Taurusul cu pachet balcanic stiu ca era autorizat...Rail Cargo Austria cred ca e autorizata....asa ca... :lol:
 
circula ? pe unde ? 219 din cite stiu nu cred ca a avut RG inainte de a fi retrimis in "patria-mama"....232 daca am vazut bine pe un forum german a avut RG....sincer prefer 060-DA in comparatie cu Ludmilla !!!...de U-Boot-uri sper sa supravietuiasca cit mai mult !!!
 
la 219 oricata RG i-ai face, tot o masina prost gandita si prost executata ramane... de aceea s-a si casat in D, cu toate ca primise motoare si cutii noi.

232 au venit toate cu RG, cutie "antivandalizata" 2K 2Schicht, ca pentru romania.
 
"232 au venit toate cu RG, cutie "antivandalizata" 2K 2Schicht, ca pentru romania"
ce inseamna asta "cutie "antivandalizata" 2K 2Schicht" ???
 
189 CTV din cite am inteles e deja pus la treaba, Dispo Taurusul cu pachet balcanic stiu ca era autorizat...Rail Cargo Austria cred ca e autorizata....asa ca...

Nu-i pus la treaba niciun 189 CTV. N-au mecanici autorizati inca pe asa ceva. De cateva zile sunt venite abia.

RailCargo e autorizata si are si mecanici autorizati. Taurus in Romania e agrementat ( nu autorizat) inca din 2002, cand a venit cel care a facut probe cu sprijinul CFR Marfa.