Gara Arad

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Gara Aradului poze vechi ,fabrica de vagoane ,liceul cfr ,gara electrica ...





 
Superbe poze... buna documentare pentru o diorama cu tema "Gara Arad"!

:aplauze: :aplauze: :aplauze:

Totusi, avand in vedere dimensiunile garii, nu prea cred ca ar incapea intr-o camera de zi de bloc... ;-)


Nota: "Gradiste" este un termen romanesc arhaic de origine slava care desemneaza un loc unde a fost candva o cetate.
 
Felicitari pentru idee si pentru imaginile superbe pe care le-ai postat in acest topic.

Sper ca n-o sa te superi pe mine, daca iti voi face o scurta critica (sper sa fie "constructiva")... :roll:

Legat de imaginile vechi cu gara... de fapt ai doua gari prezentate acolo: gara CFR si gara liniei electrice Arad - Podgoria. Cat despre gara CFR, ai a doua varianta a cladirii (cea actuala), ce a fost construita intre anii 1905 - 1910, dupa planurile arhitectului maghiar Ferenc Pfaff.
 
...interesante de asemenea pozele de la Astra Vagoane Calatori unde vedem un nou WLAB 70-91 (003?) si cateva "capete sparte" de Desiro ;)
 
romrail a spus:
Legat de imaginile vechi cu gara... de fapt ai doua gari prezentate acolo: gara CFR si gara liniei electrice Arad - Podgoria.
Precum se spune si in reportajul amplu realizat de cei de la Info TV acea gara a sagetii verzi a fost demolata odata cu refacera zonei Podgoria din Arad intre anii 1982 si 1983 moment in care a fost preluata de la CFR de IJTL Arad, acum ramanand doar palatul CFR, gara electrica era pe unde este acum un magazin de mobila :D
 
Iesirea spre Nadlac(stanga), Curtici(inainte) si Oradea(dreapta). Se vede in fata canalul de revizie, in dreapta personalul de Brad iar in stanga manevra cu vagoanele de Constanta:
 
Zona Podgoria, din cate stiu a fost subiectul multor actiuni de transformare de-a lungul timpului. In vremurile trecute se regesea o statuie cu iz sovietic, in timp ce in zilele noastre s-a reusit terminarea unei catedrale. De asemenea, trasele de tramvai au fot modificate (ca o paranteza se lucreaza azi la modernizarea lor in zon centrala a orasului), s-au introdus macazele care fac legaturile cunoscute astazi.

Fiind vorba in topic despre gara din Arad, trebuie sa remarcam (ca trecatori pe calea rutiera din fata sau cu trenul) ca arata foarte bine. Un lucru remarcabil ce demonstreaza ca se poate face cate ceva, indiferent de context.