Caile Ferate "La Ursu"

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Mda...pina la urma visul a devenit realitate,sa le rulezi sanatos,da...mareata BR 44 este sora cu asta?

 
Buna Mircea.

Frumoasa locomotiva. Si eu visez la ceva de la Roco......
Ai aici locomotiva 1:1:
http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?17,4299359
 
In catalogul Trix se povesteste despre "Langen Heinrich", acesta fiind numele unui luuuuung tren de carbuni, tractat totdeauna de doua BeRi44, una pe carbuni si una pe pacura. Acest tren era compus numai din vagoane-buncar, din care am si eu doua 8). BeRea44 este locomotiva de marfa, foarte puternica, dar... la caile mele ferate va duce si expresul, din cand in cand :D
 
Mircea, sa le stapanesti sanatos. Mie imi place mai mult BR80.

Apoi, cum zicea si Cosmin, nu te dor ochii de la rosul ala stralucitor? Ai vazut cat de real arata locomotivele lui?
 
In sfarsit in plin santier o mare bucurie si dubla , ma bucur pentru tine .
Parca ar fi "URSOAICA si PUIUL" :D :D :D
Ce faci cu bielele daca la BR 44 par a fi corecte , la BR 80 nu sunt .

 
Multumesc tuturor 8)
Printre greselile de proiectare ale simpaticei aburoase 80 Roco se numara si piesele din plastic care imita mecanismele de comanda a distributiei; acestea ar trebui sa acopere punctele fixe ale culiselor si capetele bielelor sertarelor, insa... vedeti si voi...
Gresit proiectata este si roata motoare principala de pe stanga, ceea ce se va corecta cat se poate de curand.
Cat despre farurile nefunctionale... si aceasta situatiune se va remedia, in stil MPU, evident :D
Mauritius a spus:
Parca ar fi "URSOAICA si PUIUL" :D :D :D
La aceasta comparatie inspirata de BeRea44 si BeRea80 CHIAR ca nu m-am gandit :D :D :D
 
Cu permisiunea ta MPU,iata o poza,sa vada mareata ta BR 44 ce pateste surata ei din depoul Oltenia Sud


 
mpursu a spus:
In acest moment, pe birou este montat un segment de linie dreapta pe care se afla locomotiva E69 inzestrata cu decodorul DZ125. Cu statia mea LenzSet100 (recuperata cu destula dificultate din dulap, din cauza santierului 1:1 :p) am resetat decodorul, dupa care in CV1 am scris valoarea 69. Ii rog pe maestrii DCC-ului sa-mi spuna inca o data cum sa bibilesc celelalte CV-uri astfel incat locomotiva sa porneasca de pe loc si sa mearga frumos inca de la treapta 1 de viteza. Mentionez ca ea NU porneste de pe loc decat de la treapta 3 (uneori 2), si incepe sa mearga frumos de la treapta 4 (uneori 5) in sus. Nu doresc sa dezactivez compensarea la sarcina, fiindca exact aceasta facilitate asigura mersul uniform la viteze mici.

Mersul frumos, "rotund", inca de la prima treapta necesita 3 elemente:
1. o locomotiva cu rodajul facut, cu angrenaje bine gresate, si culegerea curentului pusa la punct (roti si lamele curate, fara oxid);
2. reglajul corect al compensarii de sarcina (daca de la viteze medii la mari nu ai fluctuatii aiurea de viteza, mai ales la schimbari bruste ale treptelor, poti presupune ca reglajul este ok si pt. viteze mici)
3. reglajul progresiv crescator al CV2 ("tensiunea minima" aplicata motorului la treapta 1) pana ce obtii rezultatul scontat. In general, CV2 necesita valori mai mari pt. motoarele in 3 poli, ceea ce inseamna si viteze minime mai mari. (pt. un mers uniform)
 
Multumesc, Dac! 8)
Nu mai stiu unde am vazut ceva indicatii cu privire la valorile CV55-56-57 sau cam asa ceva, unde se mentiona ca nu_stiu_care CV ar trebui crescut daca nu_mai_stiu_ce, respectiv alt CV trebuie scazut etc. Chiar asa, poate ca ar fi benefica dezvoltarea acestei tematici in subiectul dedicat decodorului Digitrax DZ125.
 
Ultima editare:
mpursu a spus:
In calitate de gasitor-de-noduri-in-papura (ca de cautat stie oricine, cu gasitul este mai greu :D), am gasit unul si la BeRea44 Roco. Cu mentiunea ca aceasta minora greseala de proiectare este aproape imposibil de observat, va intreb pe voi: ce am vazut in neregula? :D
De fapt, greseala nu este chiar atat de minora, dar este foarte greu de observat daca nu stii unde sa te uiti si ce ar trebui sa vezi :D
Amanunt ajutator: NU se refera la distributie in mod direct, dar este pe aproape 8)
 
mpursu a spus:
De fapt, greseala nu este chiar atat de minora, dar este foarte greu de observat daca nu stii unde sa te uiti si ce ar trebui sa vezi :D
Amanunt ajutator: NU se refera la distributie in mod direct, dar este pe aproape 8)

Pai,MPU,asta sa fie greseala? :D
 
acela este al 3-lea cilindru,deci nu este nici o greseala,Br44 avand 3 cilindrii.cred ca mpursu se refera la unghiul intre butonii motori de pe lateralele locomotivei.
 
cosmin78 a spus:
acela este al 3-lea cilindru,deci nu este nici o greseala,Br44 avand 3 cilindrii.cred ca mpursu se refera la unghiul intre butonii motori de pe lateralele locomotivei.

Am vrut sa arat ca nu prezenta cilindrului este de vina ci poate unghiul de inclinatie al axului din capat,nu cunosc in amanunt modelul real decit din poze,totusi MPU ne pune rabdarea la incercare,care-i buba?