Caile Ferate "La Ursu"

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
sau ca are lumini la biele sau biele corecte... sau ca are roti si merge pe sine :D

Mircea ma baga de fiecare data in ceata! :(
 
Alex_Stoicia a spus:
Cred ca a vrut sa ne spuna ca are lumini rosii in spate.
Cam pe acolo :aplauze:
Conform indicatiunilor de pe site, simpatica aburoasa are faruri directionale bicolore alb/rosu ("Locomotive with white/red reversing headlights") :D
Horia_Radulescu a spus:
Mircea ma baga de fiecare data in ceata! :(
Oh really :D
Sunt eu chiar atat de imprevizibil? :mrgreen:
A propos, asa-i ca n-ai gasit fonturile corecte pentru numerele bunicutzei 64 Guetzold? :fluierat:
Am gasit eu niste poze ale unor seturi de table reale de aburoase 64, asa ca... pot sa incerc sa rezolv si cu ele sa refac numarul 64.180, prin rearanjarea adecvata a cifrelor :idea:
 
buna Mircea,

fonturile exista pentru loco DB si DRG Rundscrift (sunt DIN Normschrfit, Mittelschrift), pentru Spitzziffern inca nu avem :D
 
Ca urmare a operațiunii descrise aici, trenul accelerat format din cele 4atru vagoane modernisierungs Piko va circula din nou în formulă completă :cool:
Noua etapă de restructurare are ca scop achiziționarea unei splendide aburoase, pe care o voi prezenta la momentul potrivit - numai să o vad sosită :D
 
Ultima editare:
Sunt tare curios cum functioneste o aburoasa Electrotren.... Io nu m-as risca.
 
Functioneaza foarte bine , motor silentios in 5 poli , ambielaje fine ,
merg si pe R1 , lumini alb-rosi de care vrea Mircea , compatibila cu toate decodoarele , au o finete aparte si un raport calitate pret bun.
Acum nu stiu la ce vagoane o va pune dar cum el insusi spune ca asta nu conteaza este foarte bine .
Si nu cred ca depinde atat de mult restructurare ca sa cumpere locomotiva dar o restructurare este binevenita 8)
 
buna,

obi, a nu se confunda Electrotren de acum cu Electrotren/Ibertren de acum 20-30 de ani... acum se produce la Kato in China si Taiwan si calitatea e in consecinta ;)
 
cosmin78 a spus:
Electrotren este undeva pe la nivelul Piko sau mai sus...

Piko gama clasic sau cum se numesc, adica piko alea scumpe, nu gama hobby, ca sa nu se creeze vreo confuzie.
avind in colecttie Electrotren (deocamdata doar vagoane de marfa si o locomotiva), parerea mea este ca sint peste Roco si peste Piko.
 
Din pacate Electrotren se ocupa si cu producerea de modele care nu respecta scara H0. Eu am avut un vagon acoperit foarte frumos dar era mai scurt cu 10 mm decit ar fi trebuit sa fie la H0. Parerea mea este ca Roco nu este depasit la calitate decit de producatori de mica serie gen Brawa,
 
189DB, discutii de genul produsele firmei x sunt mai "tari" decat produsele firmei y sunt cu duiumul pe acest forum; eu din ce am observat, nu poti face astfel de comparatii; de pilda am cumparat anumite vagoane Piko; ele sunt mult peste Roco, din punct de vedere al gradului de detaliere si a felului in care ruleaza; dar acest lucru nu se poate aplica tuturor produselor celor doua firme; parerea mea este ca nu se poate face o comparatie intre firme, datorita faptului ca sunt modele excelente si modele execrabile ale aceluiasi producator. De pilda am ramas surprins de Lima, cu ale sale V36 si V20. Personal ma abtin sa spun ca un producator este mai bun decat altul. Sunt produse si produse, unele care sunt impecabile din punct de vedere mecanic si estetic, dar care nu au nici o legatura cu realitatea, altele care sunt execrabile din toate punctele de vedere si mai sunt si scumpe, altele sunt aproximativ ok din toate punctele de vedere. Spun aproximativ, deoarece nu am vazut pana acum un exemplar care sa aiba un pret corect si care sa se comporte mecanic impecabil si sa reproduca intocmai realitatea.
 
asa cum spunea cineva mai inainte,mecanica la Electrotren este buna,calitatea este comparabila cu modelele reusite de la Piko,
cu Roco sau FLM...mai apar ceva probleme pe la matritele mai vechi,unde dimensiunile nu corespund scarii,insa ultimele locomotive
(material spaniol,RENFE) lansate pe piata sunt adevarate bijuterii.
 
In acest moment, pe birou este montat un segment de linie dreapta pe care se afla locomotiva E69 inzestrata cu decodorul DZ125. Cu statia mea LenzSet100 (recuperata cu destula dificultate din dulap, din cauza santierului 1:1 :p) am resetat decodorul, dupa care in CV1 am scris valoarea 69. Ii rog pe maestrii DCC-ului sa-mi spuna inca o data cum sa bibilesc celelalte CV-uri astfel incat locomotiva sa porneasca de pe loc si sa mearga frumos inca de la treapta 1 de viteza. Mentionez ca ea NU porneste de pe loc decat de la treapta 3 (uneori 2), si incepe sa mearga frumos de la treapta 4 (uneori 5) in sus. Nu doresc sa dezactivez compensarea la sarcina, fiindca exact aceasta facilitate asigura mersul uniform la viteze mici.
 
Pretioasa lor incarcatura este constituita de... ati vazut bine 8)... nu una, ci DOUA aburoase, mai precis BR80 si BR44
yahoo.gif

Iat-o aici pe simpatica BeRe80, ale carei mici greseli de proiectare vor fi corectate cat de repede posibil (va las pe voi sa le gasiti :D):