Intalniri intre pasionati la Cluj - imagini

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Salut,

relatari de la intalnirea,
o seara "TEE" (TransEuropeExpres).



Este vorba despre doua garnituri TEE, prima formata din BR 112 si garnitura "Rhine Arrow", si a doua fiind un automotor electric SBB din seria RAe ("Gottardo").



Intreaga garnitura a automotorului este realizata integral din metal, tractiunea este asigurata de vagonul nr.2 care este pe 6 osii si este echipat cu motor C-sinus. Ceea ce mi-a placut cel mai mult la acest automotor sunt pantografele simetrice care se "intersecteaza".

Automotorul a fost construit in perioada 1961 and 1967, ultima garnitura circulanf pana in 1999. Avea o viteza de top de 160 km/h si a circulat pe rutele : "Zürich/Gotthard/Milan", "Milan/Simplon/Lausanne/Paris" sau "Zürich/ Brussels/ Amsterdam" , fiind un automotor multi-sistem (de aici si cele 4 pantografe)



trebuie sa mai spun ca automotorul produs de Trix are iluminatul interior realizat cu leduri in toata garniura, farurile si stopurile sunt finut realizate tot cu leduri, de asemenea este echipat cu modul de sunet.

Poze la "apus de soare":









 
Garnitura "Rhine Arrow":







Aceasta este formata din Br 112, constructie integral din metal, motor C-sinus, echipata cu modul de sunet si garnitura formata din vag clasa 1, vag clasa 2, vag panoramic, vag restaurant si vag clasa 1, toate produse de Trix.





S-a lasat seara si aprindem luminile :





urmeaza si niste filmulete.
 
Florine, e bine sa traducem cu Google insa mai verifica si tu textele ca "Rhine Arrow" si "Automotorul a fost construit in perioada 1961 and 1967" nu prea suna a nimic...

"Rhine Arrow" este de fapt trenul F (mai apoi TEE) "Rheinpfeil", frate cu "Rheingold" de care se despartea daca nu mai insel la Duesseldorf...

RAe, TEE II a circulat asa pana in 1986... o parte din rame au fost pe sinele elvetiene intr-adevar pana in 1999 ca tren regional (!!!) pentru aeroportul din Zürich pana in 1999, insa erau deja vopsite gri (si supranumite Grauen Maus din cauza culorii) dupa schema de EC din 1989.

din cate mai stiu, in romaneste se spune Bruxelles, Milano, s.a.m.d... papara! :evil:

pe langa calitatea indoielnica a descrierilor :D unde se cam vede ca n-ai mai consultat de mult un traducator autorizat, pozele sunt de nota 9,99! :lol:
 
Frumoase garnituri Florine!!! Felicitari.
Impresionant de grele vagoanele acelea, cred ca au cam 300 de g fiecare. Rulajul s-a dovedit fara cusur. :lol:
 
Desi nu e tocmai topicul potrivit, va informez ca ieri am avut o intilnire cu tovarasul Eporteka,aflat intr-o vizita de lucru in urbea de pe Bega.
Intilnirea s-a desfasurat la barul unei benzinarii deoarece in statia Timisoara Nord nu exista un restaurant al garei, aceasta fiind intr-o perpetua reconstructie precum zidirea mesterului Manole.
Cu prilejul intilnirii s-au discutat diverse aspecte ale activitatii feroviare, ale pasionatilor feroviari, precum si despre viitorul acestui domeniu.
S-a discutat de asemenea despre posibilitatea unei actiuni a pasionatilor pentru restaurarea locomotivei cu aburi de la Razboieni si redarea splendorii de alta data a acesteia, despre starea de degragare in care a fost adusa de catre persoane iresponsabile si fara respect fata de calea ferata, fata de luptele ceferistilor de la 16 Februarie 1933 si fata de ceea ce a fost cindva aceasta institutie numita calea ferata.

De asemenea s-a mai discuta despre necesitatea creeari unui topic pe forum unde cei cunoscatori sa explice semnificatia literelor de pe vagoane atit a celor de genul A9, ABp, Whmuos, WLABmee precum si evolutia lor in timp de la notatiile de tip, D, Ta, Fa, TF etc la vagoanele de calatori precum si la cele de marfa.

Dupa discutii a urmat o vizita prin Gara de Nord, prilej cu care am identificat locomotiva 60-1660-4 apartinind firmei Management F&M (the good rail managemet), aceasta avind revizia facuta la Constantin grup si mecanici de la GFR.
A urmat apoi o scurta incursiune de arheologie feroviara printre vechile vagoane abandonate in zona garii.

In incheierea vizitei tovarasul Eporteka si-a exprimat speranta ca la proxima vizita in Cluj Napoca sa putem vizita vagoanele vechi de la Apahida.
 
Salut,

cateva relatari de la intalnirea e saptamana aceasta.

Noutatile au fost:

-ultima achizitie a lui Ionut, un DA, CFR (tillig), pozele le-ati vazut deja la subiectul dedicat, le mai pun inca o data si aici:




- am rulat un TGV Record du monde (jouef- varianta hobby):



- 2 proaspat achizitionate vagoane de marfa SBB (Rivarossi) pentru viitoarea mea garnitura de marfa SBB ce va fi trasa de Ae 6/6. Intentionez sa formez o garnitura de marfa compusa din diferite vagoane SBB, toate de preferat lungi si pe boghiuri.

- vagonul este incarcat cu tuburi din "aluminiu", are usile de la capete functionale si tarusi sunt functionali si ei, putand fi rotiti in diverse poziti.

- vagonul inchis are tampoanele de metal si cu arculet


- un vagon la care Cornel vrea sa ii ia boghiurile pentru a le pune unui vagon CFR


Vlad a mai avansat cu diorama, asa ca asteptam sa ne prezinte evolutia:

 
super alaturarea de V15 sau V23 DR (Ost) cu 25-80 CP cu GG1 a Pennsy a lui Raymond Loewy, la vremea sa una din cele mai puternice locomotive din lume alaturi de E19 a DRB! :)
(si una din singurele locomotive americane care chiar imi plac, poate pentru ca a fost desenata de un mare designer european, in speta francez) ;)

faceti dubla tractiune? :D
 
Salut,

ieri s-a consumat o noua intalnire a clubului,
participarea a fost numeroasa, am invartit niste trenuri,
scopul principal a fost curatarea liniilor si pregatirile pentru duminica,
dupa ce garnitura de curatat linia a rulat de mai multe ori, s-au facut teste de parcurs cu un tren de marfa: