Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Pe Discovery World cred se mai reiau din serii. Sunt disponibile documentare si pe Internet, inclusiv seria Rail Away, de cate 30 min, care contine trasee feroviare prin multe tari ale lumii, inclusiv Romania. Am fost bucuros sa constat ca cele mai mari probleme erau la fratii rusi, la noi era ok, mai putin faptul ca baietii de la filmari au primit aprobare sa traga cadre intr-o loko ce avea geamul crapat.
In rest traseul de la Bucuresti catre Vatra Dorneu foarte bine ales.
 
ce se poate comenta la asa ceva?

sa ai copiii in masina, sa n-ai permis si sa depasesti pe toti la bariera ca sa treci... omul ala avea ceva in cap? :roll:
 
Horia, asta se intampla de mai multe ori pe zii la toate trecerile la nivel cu cf, adica unii astrapta, altii trec, daca e coloana, se depaseste coloana, daca deja trece trenu, atunci blochezi contrasensul si dupa ce trece trenu incepe scandalu ca trebuie sa le ia fata la aia care asteapta frumos, iar pe partea cealalta se intampla lafel.
Un sfert din soferii romani au un singur lucru in cap, "sa dea rusine la fraieri", adica sa ia fata la restu. Nu conteaza ca au in masina copii, batrani, bagaje animale; daca au prieteni cu atat mai bine, cau au la cine sa se laude. Deci cand mai vii prin Romania tine minte si fa ca mine, cum te-ai urcat in masina, primul lucru te incui pe dinauntru.
 
Flutur îi cere oficial lui Berceanu pă’strarea trenului intercity Bucureşti-Suceava

Administraţia judeţean㒠a început demersurile la Ministerul Transporturilor pentru ca acesta s㒠renunţe la anularea unuia dintre cele dou㒠trenuri intercity de pe relaţia Bucureşti-Suceava.

Reamintim c㒠Ministerul Transporturilor a decis anularea, din data de 9 mai a.c., a perechii de trenuri 552/553 intercity “Ştefan cel Mare”, pe relaţia Bucureşti Nord-Suceava Nord şi retur, în zilele de sâmbă’t㒠şi duminică’.

---

In caz ca v-ati intrebat ce mai face Electroputere Craiova:

</URL>
<i></i>

Sursa: rinsider.ro

<URL url="http://www.hectorrail.com/docs/br161.pdf">http://www.hectorrail.com/docs/br161.pdf

Sta cineva aproape de Craiova? :cool2:
 
ba da, EL15 foste EL161 actualmente EL161 sau Seria 161... se mai inseala si "consilierii", multumesc de precizare! :D
 
foste El 15 2191-2196 NSB, apoi foste 91-96 MTAS...parca...actuale 161 Hector Rail...dar sint numai 6 locomotive...
 
Au inceput si la noi
http://www.antena3.ro/stiri/romania/cfr-vrea-sa-desfiinteze-52-de-linii_71189.html
Am auzit ca vor sa inchida linia dintre Sibiu si Medias (prin Copsa Mica).Inexplicabil pentru ca trenurile de acolo sunt foarte circulate.
 
Acuma, sincer, chiar mai are rost ca cineva s㒠caute raţiuni (logice) de interes public în spatele deciziilor actualilor (sau foştilor [sau celor dinaintea lor]) guvernanţi? Tot Românu' care ajunge la conducere caut㒠să’(-şi) împart㒠caşcavalu'. Åži atât. Poate C.F.R. marfă’/că’lă’tori/infrastructur㒠s㒠fie mai profitabil decât o bancă’, atât cât nu este proprietatea „privatului” (atent selectat) nu se vor osteni să’-l distrugă’. Atâta timp cât astfel de discuţii pentru marea majoritate a populaţiei par bă’tă’i de câmpii şi discuţii care nu duc la nimic, nu vă’d cum lucrurile se vor schimba vreodată’.
Aşa c㒠luaţi faptele la cunoştinţ㒠şi putem închide subiectul. :(

Tră’iasc㒠parteneriatul public privat (în care privatul încaseaz㒠câştigul, iar statul - adic㒠tot plă’titorul de taxe - acoper㒠cheltuielile/pierderile)!
 
salut,

atata timp cat nu se vor forma initiative publice care sa incerce sa impiedice ceva (vezi in tarile vecine) nu trebuie sa ne miram ca una din cele mai vechi linii de pe teritorul actual al Romaniei si cea mai veche din Siebenbuergen risca sa fie inchisa, desi se circula pe ea bine mersi... :(

nu cred ca la CFR Calatori numarul de oameni care circula pe o linie conteaza, ci cat de mult aduc acestia...