Ce mai vedem pe la CFR

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
buna Florin,

asta asa este si cred dealtfel ca sunt singurele din Romania... ma intreb cum sunt (sau vor fi) cele de pe Bucuresti-Constanta...
 
La Peris de exemplu linia directa pentru trenurile care nu oporesc acolo ( A , R EN , I , IC ) este linia 2 care nu are nici peron dar de foarte mult timp cam 80% sa nu zic 100% aceste trenuri care daca nu depasesc vrun personal in Peris intra cu viteza la linia 1 si traverseaza gara Peris fara oprire. Nu mai zic chiar daca linia este noua si buna tot te misca de pe scaun can intra de pe firul 1 ( linia 2 in Gara Peris ) pe linia 1 ( linia 1 in Gara Peris ) si apoi dupa ce trece de gara revine inapoi pe firul 1 Bucuresti-Ploiesti. Nu stiu pentru ce viteza sunt macazele de la Peris dar dupa mine cred ca trenul in zona aia are mai mult de 80-85 km/h.
 
Florinn a spus:
Tot pe la CFR mai vedem ca se pregatesc macaze noi, cu traverse de beton,
din pacate cred ca se pregatesc de mult timp si cred ca o sa mai dureze:

Totusi traversele de beton la macaze erau deja in uz in anul 2006, cind le-am gasit pe linia Ciceu -Adjud, in statia Mihaileni.
http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/poduri/P4301196.jpg
_____________________

Pentru viteza sporita in abatere nu este nevoie de o reconfigurare a geometriei liniilor, directa respectiv abatuta?
Daca nu ma insel la noi intrarea in abatere se face sub alt unghi care implica reducerea vitezei.
 
Incepand cu data de 01.05.2009 s-a introdus in circulatie trenul accelerat de la REGIO TRANS 14032/14035 pe ruta Brasov - Ploiesti - Iasi si Iasi - Ploiesti - Brasov.

Plecare Brasov 06.25 sosire Iasi 14.44
Plecare Iasi 15.15 sosire Brasov 00.08.

La Ploiesti Vest se combina cu grupa de la Constanta.

Iasi-Brasov:





 
Planuieste cumva Regiotrans sa isi extinda activitatea si pe liniile disponibile din zona Iasilor?
 
A observat cineva cu ce vagoane defileaza P3007 mai nou? L-am vazut in gara la Ploiesti vest saptamana trecuta dar n-am avut cu ce sa-i fac poza; ramasesem tablou... Nu ma gandeam ca o sa vad etajatele modernizate la trenuri personale... :confused:
 
3009 pe Buc.Nord - Brasov si 3004 pe retur nu 3007 !!! iar pe Moldova e doar 5005 Buc.Nord - Marasesti si 5006 Marasesti - Buc.Bas.
 
djflavio a spus:
A observat cineva cu ce vagoane defileaza P3007 mai nou? L-am vazut in gara la Ploiesti vest saptamana trecuta dar n-am avut cu ce sa-i fac poza; ramasesem tablou... Nu ma gandeam ca o sa vad etajatele modernizate la trenuri personale... :confused:
Nu este,si nu va fi singurul tren care va avea /are in componenta astfel de vagoane, la Iasi ,de doua saptamani aproape, sa experimenat cu 2 perechi de personale, aceste vagoane( seriile 26-16 si 36-16),si totul a fost OK, nu au fost distrugeri.. :mrgreen: , de fapt cam toate vagoanele modernizate vor ajunge pe astfel de trenuri,insa se asteapa sosirea vagoanelor modernizate (alea rosii) de la Pascani, si unde se mai modernizeaza ele :D
 
Da, 3009, am gresit la scriere... De fapt puteam verifica ora la care l-am vazut, nici vorba de 3007 la ora aia.. :oops:

Doar imi aduc aminte cand am mers in urma cu vreun an cu R832, nu era gara unde se nu se gaseasca cel putin 3-4insi care sa traga violent de usi; pur si simplu senzorul de atingere era prea complicat pentru ei... Nu ne mai ramane decat sa speram ca ne-am civilizat peste noapte...
 
Florin Tuica a spus:
Mai si alte poze cu macazele respective, m-ai facut curios fiindca mie mi se par ca sunt de viteza sporita in abatere, mi se par mai lungi decat cele de 30km/h!!!

Salut,

o sa verific sa vad daca ma si alte poze,
din pacate nu cred ca macazele sunt de viteza sporita in abatere, nici macar de 60-90 pe abatuta.
 
Duminica 10 mai 2009 am executat deplasari pe liniile sudului, Rosiori Est - Zimnicea, Rosiori est -Turnu Magurele si Caracal-Corabia.

unde mai sint statii e plin de vagoane abandonate sau poate ,,conservate"Falsuri, Ucsuri, R-uri pe 2 si 4 osii, E uri, Zeturi chiar si cite un Gags. gagsuri multe se taie in Rosiori Nord la capatul spre Bucuresti.
In caracal am vazut 2 Dimitrovuri intr-un tren de Piatra Olt.
In Craiova erau 3 Dimitrovuri intr-un convoi de vagoane 21-47 defecte si 3 vagoane de bagaj (D) posibil si posta pe liniile de marfa.
Nu am putut sa le pozez pt ca eram in vagon etajat modernizat si n-am putut deschide usile.

Pozele vor urma.
 
buna,

de cand cu vagoanele integral climatizate viata e dura pentru fotografii trenulisti ;)

mai exista Gags-uri CFR? n-am mai vazut in trenuri de 10 ani de zile!

inca ceva... unde se fabricau Gags-urile? cele pentru DR (Ost) veneau din Yugoslavia si se pare si din Romania... poate MEVA? :roll:
 
Mai exista doar prin diferite gari pe post de ajutor social pentru romulani.
O sa verific documentatia ca sa vad unde au fost produse.
 
veneam azi dinspre centru clujului prin gruia catre pasajul la nivel cu cf de la taietura turcului (sry pt cei care nu sunt din cj, e undeva la periferie) si cand ajung la pasaj... bariera jos si o garnitura de vreo 10 (cred) vag ca si cel din imagine care stationa frumos chiar pe pasaj... am inchis motoru si am scos telefonu ca era rost de poze interesante mai ales ca vagoanele erau tare simpatice. iata cam ce a iesit :







nenea mecanicu' chiar a fost simpatic si mi/a facut din mana vazand ca ma chinui sa fac poze cu locomotiva lui, care mergea incet incet spre disperarea soferilor catre gara cluj...
 
Expeditia la Turnu Magurele.
http://trenuletz.myfreeforum.ro/m-900-f10/908-rosiori-nord-turnu-magurele-t96-15.htm2540
 
Salut!

Gags au fost fabricate la Arad. La MEVA sa faceau doar vagoane pe 2 osii.
 
shoppy a spus:
Aporpo de vagoanele Gags, au fost construite la UV Arad si la Romvag Caracal.

De ce s-a renuntat la Gags?
Mi se pare mie sau alte administratii inca folosesc Gags, ca mai vad prin unele marfare?
 
Pai Gags a fost un fel de struto-camila, un vagon pentru marfuri caracterizate de volum mare si greutate mica dotat cu guri de incarcare si clape de descarcare cereale, constructia lor incetand in '78.
Transportul cerealelor a fost preluat de Uagps, iar pentru marfurile voluminoase au ramas colegii Ggs si Gbs/Gbgs, eliberati si ei de transportul cerealelor. In final s-au introdus vagoanele Gas care se spune ca sunt Gags modernizate, defapt, dupa cum arata, se pare ca au luat un sasiu de Gags, o cutie de Gbs, au mai pus niste usi, si a iesit un Gas. Concomitent a venit o alta lovitura, si anume introducerea vagoanelor din seria H pentru transportul incarcaturilor cu volum mare si greutate mica.
Si asa Gags au disparut.
 
Ieri, intre 2 reprize de ploaie, podul feroviar si rutier de la Cosmesti, Galati.



Podul dateaza din 1921-1924