Ce mai vedem pe la CFR

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Rapidul 374 "Pannonia" Bucuresti-Budapesta in statia Brasov:



Acceleratul Brasov-Constanta de la Regiotrans:

 
In ziua de 02.04.2009 am vazut un tren accelerat in statia Ploiesti Vest care pe infofer si mersul trenurilor apare ca nu circula. Acceleratul 1532 Ploiesti Sud- Bucuresti Nord. Este o exceptie ca circula?

 
Da, toate vagoanele de cl a 2 a erau 21-70.

De ce imi apare mie ca nu circula, pentru ca eu pe 11.04 ar fi trebuit sa merg cu el si la cautare imi aparea ca nu circula. Acum am vazut ca sambata si duminica nu merge.
 
Acesta este un tren compus special pentru naveta Ploiesti - Bucuresti, deoarece sunt multi navetisti pe ruta aceasta (o spun din experienta), mai ales cadre CFR
 
Ai grija ca la cautare sa introduci data calatoriei, nu data zilei curente, ca te trezesti ca in ziua cautarii circula dar in ziua calatoriei nu circula.
 
Trenul circula in relatia Bucuresti.Nord - Ploiesti.Sud in toate zilele fara zilele de vineri si sambata. In sesns invers Ploiesti.Sud - Ploiesti.Vest - Buc.Nord circula in toate zilele fara zilele de sambata si duminica. Garnitura nu se odhineste in week-end in depou, ea circula ca grupa suplimentara atasata la Trenul R 827 Buc.Nord - Brasov - Sibiu astfel si 826 Sibiu - Brasov - Buc.Nord astfel :

- In zilele de Vineri si sambata cu trenul 827 pana la Buc.Nord - Brasov.
- In zilele de Sambata si Duminica cu trenul 826 de la Brasov la Bucuresti.Nord.


Trenul navetistilor din CFR a fost Rapid si acum este accelerat iar de-a lungul timpului a fost compus din sobolani , apoi etajate iar acum vag de IC seria 21-70 !!!
 
Dr2005 a spus:
paall a spus:
iar acum vag de IC seria 21-70 !!!

21-70 nu au circulat niciodat㒠pe IC...

Ba chiar ca au circulat pe IC 581 si 584 in 2007 (in plin sezon estival) si inca putin in 2008,dupa care au fost retrogradate la rang de Rapid :wink:

http://www.youtube.com/watch?v=Htfw7YJv1l8

Culmea-i ca vagoanele acestea pot circula in trafic international,dar "chefereul" (cum zicea Dr2005 pe undeva) a trimis vagoane 21-86 (inapte RIC) pe Ister si Pannonia :D
 
...ca sa nu mai zic ca doua 21-86 de la "Pannonia" au fost trimise de partea maghiara cu un IC la Wien Westbf. din greseala, ca nimanui nu i-a dat prin cap ca sunt vagoane de 50 fara RIC!

povestea asta se intampla pe la jumatea lui 2008, un amic bun a vazut cele doua AVA salon in gara, cu usile sigilate cu banda autocolanta rosie-alba si "reci"...

din cate stiu, ar fi trebuit ca 21-86 sa fie 61 cu RIC si 21-76 fara, insa in afara de 10-90 nici un alt vagon din prima serie de albastre nu a primit convertizor static cu 4 tensiuni! ;)
 
o, Doamne!

seamana cu grilele care se pun la noi prin bai si bucatarii, la aerisire... si pesemne ca baietii de la SIRV tocmai asta au si folosit "ca da bine" ;)
 
O fi lafel ca la "kit-urile" de crom care si le pun toti smecherii pe la numar si faruri, ca sa se trezeasca dupa o luna ca e doar plastic suflat cu aluminiu :D .
 
nu chiar, shoppy, aici e mai mult ca sigur metal, insa chiar seamana cu grilele de aerisire de la bai si pesemne ca daca le masoara cineva le voi cauta - si gasi - prin cataloagele fabricantilor ;)
 
Tot pe la CFR mai vedem ca se pregatesc macaze noi, cu traverse de beton,
din pacate cred ca se pregatesc de mult timp si cred ca o sa mai dureze:




Pozele sunt facute in Unirea Gara, sunt cam 10 macaze. Probabil ca vor fi inlocuite cele de pe liniile principale, caci sunt cam terminate, multe dintre ele blocate pe direct.

Iata iesirea din gara, spre Teius:



Aceleasi macaze le-am vazut si in Valea Florilor.
 
Mai si alte poze cu macazele respective, m-ai facut curios fiindca mie mi se par ca sunt de viteza sporita in abatere, mi se par mai lungi decat cele de 30km/h!!!
 
hmmmm... cred ca va mai trece ceva apa pe Tisza pana o sa apara la CFR macaze care se pot "ataca" cu 200km/h direct si cu 160km/h pe abatere! :)
 
Este adevarat pana la 160-200km peste aparatele de cale mai este cale lunga dar de 60/90km/ora in abatere si sunt cateva mai ales pe Bucuresti-Campina!