Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
buna Paul,

ai uitat de 1116 001 care a fost de la Curtici la Arad inca la sfarsitul lui 2001, timp de 2 zile ;) unde au constatat toti ca sistemul Indusi PZB90 e compatibil cu cel romanesc! ea primise atunci o patina de pantograf de 1600mm.

locomotivele 001-025 au fost livrate cu trei pantografe (unul pentru o "alta retea", ZS sau CFR) care s-a demontat ulterior... sa inteleg ca se monteasa iar pantograf cu patina CFR pe 022-025?

eu am fotografiat in decembrie 2008 in Salzburg pe ES64U2-073 cu pantograf CFR si autorizata de Romania, era atunci inchiriata la LTE...

din cate stiu ER-urile sunt toate certificate la CFR, ar putea circula fara restrictii, nu ca la slovaci unde de pe 2016 503 "Maria" a LTE a trebuit demontata instalatia de incalzire a trenului (inutila) ca depasea sarcina pe osie... :)
 
La 1116 192....parca care a fost prezent in Romania la TIB acum citiva ani si pe urma a facut citeva probe pe-aici..atunci din discutia cu mecanicii austrieci care au insotit-o am inteles ca nu a mai fost nevoie de schimbarea patinei pantografului pentru a circula in Romania......la Bosphor Dispolok Taurus stiu ca sint autorizate si pentru Bulgaria...poate al treilea pantograf cu sania mai ingusta e montat pentru a fi folosit acolo...
 
inca ceva, va rog nu mai scrieti "OBB Cargo" sau "OBB Cargo Austria", filiala OBB de marfuri se numeste Rail Cargo Austria si este cunoscuta in Europa sub prescurtarea RCA!
 
Horia, n-am uitat de vizita la Arad a locomotivei 1116 001 insa aceea a fost una strict protocolara si nu de teste :D. Cat despre 022-025 normal ca li se vor monta pantografe cu patina CFR. ER-urile vor fi 2016 080 si 2016 090.
OT:
Am scris "OBB Cargo" pentru unii care ar putea sa inteleaga ca RCA=raspundere civila obligatorie auto :lol: nu de alta dar poate se simte iar cineva jignit.
 
am inteles, nu ma gandisem la asigurare - si normal, dat fiind ca la noi se cheama altfel ;)

pentru 1116 022-025 este un fel de "reintoarcere la origini" sau mai degraba la starea originala, se va remonta ce se demontase in 2003-2004, sper ca nu au inchis de tot gaurile din plafon de la cei trei izolatori :D

stiam ca 2016 090 face serviciu pe EuRegio alaturi de 096 intre Ungaria si Austria si ca numerele de peste 084 sunt toate pe trenuri ER, fiind autorizate si de Slovacia...
 
Horia_Radulescu a spus:
din cate stiu ER-urile sunt toate certificate la CFR, ar putea circula fara restrictii, nu ca la slovaci unde de pe 2016 503 "Maria" a LTE a trebuit demontata instalatia de incalzire a trenului (inutila) ca depasea sarcina pe osie... :)

dupa cum stiu eu, in loc de incalzire are un rezervor extra pt. combustibil.
 
Horia_Radulescu a spus:
buna,

RCA a preluat impreuna cu GySEV de mai multa vreme MAVCargo. de aici insa pana la introducerea de 1116 OBB in Romania e cale lunga, mai ales ca doar 6 (!!!) exemplare de ES64U2 (=1116, Taurus II) sunt pana in ziua asta autorizate in Romania, toate apartinand de MRCE Dispolok fosta Siemens Displok si inchiriate la WLB (Wiener Lokalbahn)!

de fapt sint 15.. http://www.railcolor.net/index.php?nav=1404941&lang=1 dar oricum slabe sperante de a fi inchiriate de vreun operator roman...
 
Pai sigur ca pe liniile rentabile, ca doar nu o sa taraie 3 cisterna de motorina pe saptamana la Bucuresti Calatori...
Dar acea locomotiva, parca Euroruner, cu harta rutelor din Europa pe ea, pe care era desenata si ruta Arad - Brasov - Constanta, mai ajunge pela noi, sau s-a tras demult alta poza peste...
 
Felicitari, Prognosis!
yahoo.gif
 
Se pare ca erau pe o cocoasa de triere iar vagoanele s-au oprit peste macazuri, se vad cum vin oamenii si incearca sa le deblocheze, numai ca aia care imping peste cocoase nu-si dau seama si baga urmatorul grup de vagoane, care ar fi trebuit sa ajunga pe alta linie, noroc ca au reusit sa fuga toti manevrantii.
 
Prima grupa de vagoane pare ca e oprita dupa marca de siguranta intrind in gabaritul liniei vecine.
 
Asa am crezut si eu, insa se vede ca vagoanele nu o iau pe linia alaturata, ci chiar pe acea linie pe care sunt vagoanele oprite (deci undeva in josul imaginii mai exista un macaz care ar fi trebuit sa devieze garniturile pe doua linii diferite).
 
060-EA a spus:
Din surse demne de luat in seama, din data de 15 aprilie OBB Cargo are autorizatia de operare in Romania a trenurilor de marfa, cu locomotive proprii. Mai exact patru locomotive ES64U2 (1116 022, 1116 023, 1116 024, 1116 025) si doua locomotive ER20 seria 2016.
In anul 2002 s-a aflat in probe pe reteau CFR locomotiva OBB Rh2016 021 iar in 2004 Rh1116 192.
vreo veste noua ?