Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
si in GARA de Nord este afisat. Nu este nici o pacaleala.

Din ce era pus pe afisele din gara de Nord reiese ca trenul face rebrusare in Pantelimon ( toate au stationarii de 7-9 minute )

Deja stim ca va fi compus din Desiro , de ce nu circula duminica ?? Duminica nu se duce nimeni la Dragonul Rosu ??

Pantelimon Sud ( Dragonul Rosu h )
 
Ma gandeam sa intreb de ce nu s-ar face o oprire si la PO Carpati, da vad ca nici in Baneasa nu operste...
In loc sa bage cat mai multe opriri, ei sar ditamai gara.
Macar sa circule, mai vedem un tren pe acolo, pacat ca nu circula duminica.
 
La. Buc. Basarab h. si P.O. Carpati nu au oprit niciodata trenurile spre Baneasa... pentru ca nimeni nu s-a gandit sa puna peroane si la linia respectiva.

Am senzaţia c㒠sezonierele de anul ă’sta o s㒠plece din Obor, aceste P-uri asigurând transbordarea.

Nu a existat şi nu exist㒠Dragonul Roşu h., ci Pantelimon Sud h. (sau Pantilimon Sud h. cum e în mersul tipă’rit, chiar dac㒠halta s-a înfiinţat la solicitarea celor de la Dragonul Roşu.
 
Am vrut sa scriu ca pe afisele din Gara de Nord in dreptul statiei Pantelimon.Sud h este trecut in paranteze ( Dragonul Rosu h. )

Se poate verifica afisele din Gara. Greseala mea a fost ca nu am precizat asta, iar trenurile au stationare in acea halta de 2 minute lucru nemaintalnit la trernuri P in halte unde nu sta mai mult de 1 minut.
 
Lasa prostia ziaristilor, a fost o declaratie de genul "contra-vagonul a deraiat si le-a tras si pe celelalte doua". Ce e acela un contra-vagon? (sau nu am auzit eu bine..)
 
se pare ca mai sunt si vesti bune, printre multe vesti proaste ;egate de sectorul feroviar


S-au obţinut fonduri pentru finalizarea electrifică’rii tronsonului Tecuci- Barboşi (Galaţi)
01.04.2009 12:52


5 milioane de euro vor fi alocaţi anul acesta pentru finalizarea electrifică’rii tronsonului Tecuci-Barboşi (Galaţi), a anunţat Constantin Axinia, Subsecretar de Stat pentru transport feroviar în Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii, în cadrul conferinţei „Cale ferat㒠pentru o dezvoltare durabilă’”, organizat㒠la Poiana Braşov pe 26-27 martie de Club Feroviar şi Asociaţia Industriei Feroviare din România (AIF), împreun㒠cu UK Trade and Investment. Proiectul reprezint㒠singurul tronson electrificat în România dup㒠1990, iar finalizarea lui a fost amânat㒠în mod repetat din lipsa fondurilor, astfel c㒠de la aprobarea acestui obiectiv au trecut 21 de ani, iar de de la data începerii lucră’rilor 18 ani.
La începutul anului 2009, CFR SA anunţa c㒠are bani doar pentru plă’ţile restante aferente situaţiilor de lucră’ri întocmite în lunile noiembrie-decembrie 2008. Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii a direcţionat sumele necesare pentru a urgenta finalizarea acestui proiect dup㒠intervenţii ale reprezentanţilor Regionalei Galaţi, care solicitau reanalizarea unor posibilită’ţi financiare pentru continuarea lucră’rilor în anul 2009, cel puţin pentru a finaliza anumite obiecte aflate într-un stadiu foarte avansat de execuţie.
Electrificarea liniei duble de cale ferat㒠Doaga (Eremia Grigorescu)-Tecuci-Barboşi, cu o lungime de 82 de kilometri, fost aprobat㒠prin decretul Consiliului de Stat comunist în aprilie 1988, cu o valoare iniţial㒠de 450,4 milioane de lei. Obiectivul includea şi construcţia Dispeceratului pentru coordonarea activită’ţii de exploatare a Complexului feroviar din Staţia CF Galaţi.
Lucră’rile pentru electrificarea liniei au început în 1991, iar în anul 1996 au fost terminate şi au fost date în exploatare lucră’rile de electrificare şi de adaptare a instalaţiilor feroviare (CED, BLA, TTR, instalaţii electrice de iluminat şi electroalimentare) pe distanţa Doaga-Tecuci (12 km) fă’r㒠finalizarea lucră’rilor la echipamentele de electroalimentare a liniei de contact (posturi de secţionare şi comand㒠la distanţ㒠a separatoarelor). Lucră’rile de execuţie la aceast㒠investiţie au fost întrerupte în perioada 1997-2000 în baza unor hotă’râri de guvern din 1997 privind aprobarea Contractului de activitate al SNCFR pe perioada 1997 – 2000.
în perioada 2001-2003 s-au reproiectat soluţiile tehnice de execuţie la majoritatea obiectelor neterminate şi a fost recalculat devizul general al obiectivului de investiţie . Valoarea total㒠a acestui deviz recalculat era de 310 milioane de lei RON exclusiv TVA. Termenul programat pentru finalizarea lucră’rilor, conform contractelor încheiate cu executanţii, era anul 2011.
în perioada 2001-2007 au fost complet terminate şi au fost date în exploatare lucră’rile de electrificare şi de adaptare a instalaţiilor feroviare pe distanţa Hanu Conachi - Barboşi Triaj (38 km), inclusiv finalizarea şi darea în exploatare a lucră’rilor ră’mase neterminate pe distanţa Doaga-Tecuci.
Deşi din cei 70 km de linie dubl㒠dintre Tecuci şi Barboşi au fost electrificaţi 50 de km, pe aceste distanţe nu se poate circula cu trenuri electrice, pe de o parte datorit㒠faptului c㒠nu exist㒠continuitate între staţiile Tecuci şi Barboşi, iar pe de alt㒠parte datorit㒠lipsei substaţiei de tracţiune care s㒠asigure alimentarea optim㒠cu energie electric㒠a liniei de contact.
Din estimă’rile Regionalei Galaţi, alocarea unor fonduri de aproape 30 milioane lei (cca 7 milioane euro) ar duce la punerea efectiv㒠în funcţiune în totalitate a liniei electrificate pe distanţa Tecuci-Barboşi în 2010 şi la finalizarea lucră’rilor din Gara Galaţi (sistematizare linii, construcţia peroanelor şi copertinelor).



articol preluat de pe http://rinsider.club-feroviar.ro/ro/afiseaza_stire.php?id=3868
 
Incepand cu data de 01.04.2009 am efectuat modificari pentru urmatoarele trenuri aflate in circulatie pe Sectia Timisoara.

Arad - Valcani si Retur

Lovrin - Timisoara si Retur

Arad - Nadlac si Retur

Buzias - Jamu Mare si Retur

Arad - Valcani

sursa: www.regiotrans.ro
 
Salut,

Se pare ca in curand vom vedea in Romania locomotive Siemens ES 64 F4:

http://www.railcolor.net/index.php?nav=1000001&lang=1

Today, CTV 189 700-8 was released from Munich and completed its maiden run on public tracks. The blue, yellow and silver painted machine is the first of two that will be delivered to Romanian operator Cargo Trans Vagon. 189 700 and 701 will be delivered in June and July, and both will represent a new ES 64 F4 sub type; class 189-VR, soon to be fit for running in Germany/Austria and Romania. This implies that the machines will only be used for Romanian domestic services, as this country does not border on the other two.
 
Ca veni vorba de marile realizari comuniste.
Iata cu ce se lauda întreprinderea de Stat „Calea Ferat㒠din Moldova” (CFM) :
O mare victorie a feroviarilor moldoveneşti!
întrun termen scurt-record – în 14 luni în loc de 36 a fost construit tronsonul feroviar nou Cahul - Giurgiuleşti cu lungimea de 50 km. :confused: :x
La 25 iulie 2008 trenul- diesel cu pasageri a urmarit ruta Cahul - Giurgiuleşti şi retur.
http://www.railway.md/ro/
Pozele din galeriile foto de pe site sunt foarte interesante.
Ca in Romania pe vremea raposatului "cincinalu' in 4 ani si jumatate", nu mai are rost sa mentonez modul in care au fost redactate anunturile :D
Totusi incredibil, ei cea mai saraca tara la ora actuala din Europa au construit 50 km in 14 luni..., au mai facut si linia Revaca-Că’inari, iar noi de ani de zile nu suntem in stare sa finalizam un proiect construit pe jumatate si anume Valcele - Ramnicu Valcea sau sectia din reportaj Dangeni - Saveni.
Acestfel de constructii "grandioase" este clar ca au si vor avea si in viitor scop electoral, doar ca la ei se face, la noi se promite.
 
Cum comenta un om al locului la data stirii : "sistemul feroviar moldovean pica din picioare si iei baga absolut toate fondurile in construirea unei singure linii, nici asa nu e bine..."
 
Liniile alea au apă’rut din cauza altor comunişti, mai afurisiţi: cei de la Tiraspol, care nu mai las㒠trenurile moldoveneşti s㒠treac㒠prin Transnistria. Cum sutele de mii de euro pe care aceştia le cer drept ,,vamă’" pentru trenuri, raportat la numă’rul de trenuri... fac mai mult decât costurile necesare pentru o linie nouă’-
 
Noutati

<t>Pot sa va spun cu siguranta ca in perioada imediat urmatoare (3-4 sapatamani) in tara noastra isi va face aparitia un nou operator de transport feroviar si anume OBB Cargo Austria care a preluat si activitatea de marfa din tara noastra vecina Ungaria respectiv MAV Cargo.<br/>
Pentru inceput relatia de transport va fi din Ungaria-prin statia Curtici-Vintu de Jos iar remorcarea se va face cu locomotive electrice "Taurus" care sunt functionabile pe ambele sisteme de retea de electrificare (15 kV si 25 kV) urmind ca pe viitor acest operator sa isi extinda activitatea in intreaga tara.</t>
 
buna,

RCA a preluat impreuna cu GySEV de mai multa vreme MAVCargo. de aici insa pana la introducerea de 1116 OBB in Romania e cale lunga, mai ales ca doar 6 (!!!) exemplare de ES64U2 (=1116, Taurus II) sunt pana in ziua asta autorizate in Romania, toate apartinand de MRCE Dispolok fosta Siemens Displok si inchiriate la WLB (Wiener Lokalbahn)!
 
Din surse demne de luat in seama, din data de 15 aprilie OBB Cargo are autorizatia de operare in Romania a trenurilor de marfa, cu locomotive proprii. Mai exact patru locomotive ES64U2 (1116 022, 1116 023, 1116 024, 1116 025) si doua locomotive ER20 seria 2016.
In anul 2002 s-a aflat in probe pe reteau CFR locomotiva OBB Rh2016 021 iar in 2004 Rh1116 192.