Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Pe RailTv ruleaza, pana la sfarsitul lunii, un material foarte interesant filmat la Viseu.
http://www.railtv.fr/canal1.aspx
 
AutorităĂžile sucevene vor să deschidă o linie de mocăniĂžă între Mănăstirea MoldoviĂža Âşi Argel

http://www.obiectivdesuceava.ro/index.php?page=articol&ids=51095

Societatea Feroviară de Turism, trimisă în faliment de firma imobiliară Orhideea Gardens

http://www.gardianul.ro/index.php?pag=nw&id=131512
 
Incepand cu data de 1.04.2009 se deschide circulatiei tronsonul Paltinoasa - Cacica.

Pe acest tronson va circula urmatoarea pereche tren Personal:

P 18704 Ilva Mica 5:26 - Floreni 7:02 - Vatra Dornei Bai h 7:21 - Vatra Dornei 7:26 - Sadova 8:21 - Cimpulung Moldovenesc 8:27 - Cimpulung Est 8:33 - Vama 8:50 - Gura Humorului Oras 9:13 - Gura Humorului 9:27 - Virfu Dealului Hm 9:45 - Cacica 10:01 - Darmanesti 10:44 - Suceava Nord 11:02 - Suceava 11:11

P 18703 Suceava 15:34 - Suceava Nord 15:39 - Darmanesti 15:51 - Cacica 16:33 - Virfu Dealului Hm 16:47 - Gura Humorului 17:04 - Gura Humorului Oras 17:16 - Vama 17:44 - Cimpulung Est 18:01 - Cimpulung Moldovenesc 18:09 - Sadova 18:15 - Vatra Dornei 19:15 - Vatra Dornei Bai h 19:20 - Floreni 19:44 - Ilva Mica 21:42

www.infofer.ro
 
Practic, se scade numărul de trenuri... se deviază un tren Sv - Ilva Mică Âşi retur prin Cacica, anulând Âşi o pereche de trenuri Cacica-Sv (care va fi înlocuită de noua pereche, care are cam aceleÂşi ore de trecere +- 10 minute). Măcar... e bine că s-a redeschis. AÂşteptăm Âşi Poiana Slănic - Slănic PH (greu... că e neinteroperabilă), Podul GrădiÂştea 8chiar ar fi cazul) Âşi Vâlcele - Rm. Vâlcea (am Âşi eu dreptul să visez, nu)?
 
Slabe sanse la Poiana.Slanic - Slanic din cauza ca nici sarea nu se mai cara cu marfarul si nici calatori nu mai merg cu trenul. Deja au mai ramas 3 trenuri si alea merg de vreo 4-5 ani in pierdere...la fel ca multe altele, in vreme ce prin Ardeal si Moldova se baga sobolanii ( sageti albastre ) pe trenuri cu nr mic de calatori pe aici pe langa Bucuresti se prefera scoaterea ( ANULAREA ) lor pe motiv ca circula cu putini calatori si aia fara bilete.

Nu stiu ce afacere ( economie ) se face sa circule un P format din 2-3 sagetii in locul unui Te sau vagoane 21-47 cu 20-57 cu DA sau LDH si sagetile sa circule acolo unde nr calatorilor nu depaste 150/tren.

L-a Ploiesti se va introduce trenul de seara de Urziceni la cererea calatorilor care au inceput sa faca tabele, hartii etc pentru introducerea trenului de seara.

Desi s-a criticat destul de mult ( prea mult as zice eu ) acesti sobolanii vopsiti in albastru imi pare rau ca nu s-a continuat achizitionarea lor. Am citit un post a unui user pe un forum cum ca CFR ar vrea sa mai achizitioneze niste sobolanii. Poate ajung si prin Muntenia. :(
 
,,ÂŞobolani" ar fi suficienĂži... dar chestia e că au roĂži monobloc Âşi când se tocesc trebuie schimbate... Âşi costă, aÂşa că stau prin depouri în parcul rece. Dacăs e continuă aÂşa... în 2-3 ani nu o să mai circule nici ăia deja existenĂži.
 
Dr2005 a spus:
,,ÂŞobolani" ar fi suficienĂži... dar chestia e că au roĂži monobloc Âşi când se tocesc trebuie schimbate... Âşi costă, aÂşa că stau prin depouri în parcul rece. Dacăs e continuă aÂşa... în 2-3 ani nu o să mai circule nici ăia deja existenĂži.

Aaaa, dar n-au stiut cind i-au luat?
sau, cum procedeaza alte administratii care au sobolani?
sau, peste 2-3 ani pe unde vor mai circula?
sau, din acest motiv se modernizeaza Malaxele?
:-? :roll:
 
Faptul ca sobolanii circula bine mersi in tari cu apa calda, si nu am auzit de nici un scandal ca ar fi proaste si cumparate pe spaga, inseamna ca acest automotor e un vehicul de calitate, hai sa nu mai dam cu pietre.
 
Nu stiu ce afacere ( economie ) se face sa circule un P format din 2-3 sagetii in locul unui Te sau vagoane 21-47 cu 20-57 cu DA sau LDH si sagetile sa circule acolo unde nr calatorilor nu depaste 150/tren.
:([/quote]

e vorba si de conditii , una e sa circule un TE vai de capul lui de pe vremea lui pazvante si alta e sa circule o rama desiro care are conditii decente ..........
 
Dr2005 a spus:
dar chestia e că au roĂži monobloc Âşi când se tocesc trebuie schimbate... Âşi costă, aÂşa că stau prin depouri în parcul rece.

Totusi, varianta rotilor monobloc e destul de raspandita la trenurile de generatie noua. In medie, care e durata de viata a unei osii monobloc? Si la metrou sunt folosite roti monobloc, si acolo uzura e mult mai mare din cauza curbelor si acceleratiilor/franarilor mult mai aspre si nu se plange nimeni de neeconomicitatea lor.
 
Nu Âştiu care e durata de viaĂžă a unei roĂži monobloc... probabil depinde de anumite condiĂžii. Însă e clar că tot trebuie înlocuite la un moment dat.
karpaty a spus:
e vorba si de conditii , una e sa circule un TE vai de capul lui de pe vremea lui pazvante si alta e sa circule o rama desiro care are conditii decente ..........

Care condiĂžii? Că în afară de aer condiĂžionat Âşi priză de laptop... ce găseÂşti în Desiro găseÂşti Âşi în TE. În rest... mă îndoiesc că pe călător îl interesează tipul roĂžilor, materialul din care e făcută caroseria, tonajul Âşi alte detalii mai mult sau mai puĂžin tehnice.
E vorba de rentabilitate... una e să circule un TE cu 50 de călători, alta e să circule un Desiro tot cu atâĂžia.
----
Metroul e cu totul altceva... Âşi nu a avut parte de Necolaiciuc, deÂşi Âşi acolo se fură în draci, ba chiar principalul hoĂž a ajuns iar director (UdriÂşte, cel care a adus primele Bombardiere, ,,uitând" în Astra Arad Âşi Electroputere o groază de rame ce tocmai fuseseră modernizate acolo... uitând să le Âşi plătească).
 
Adevărul: Trenul nu va mai Âşuiera între Bihor Âşi Sălaj

24.03.2009 12:35


Una din rutele care vor fi trecute în conservare face legătura între Oradea Âşi Zalău, pe tronsonul Săcuieni Bihor, Marghita, Suplacu de Barcău, ÂŞimleul Silvaniei, SărmăÂşag, ultimul nod feroviar important al Sălajului. Pe această rută, sunt în acest moment în funcĂžiune două garnituri zilnice de tren, care transportă navetiÂştii dimineaĂža Âşi după amiaza. Un număr de peste 150 de angajaĂži deservesc aceste traseu, care însumează peste 100 km. Cea de-a doua rută este Ilva Mică - Rodna Veche, pe circa 25 km, deservită de circa 100 de angajaĂži. Oana Brânzan, purtător de cuvânt în cadrul SNCFR ne-a declarat că nu poate comenta eventualele închideri prevăzute în planul de restructurare, decât după finalizarea negocierilor cu sindicatele.

24 Martie 2009
http://rinsider.club-feroviar.ro/ro/afiseaza_stire.php?id=3809
 
O stire de ultima ora despre Metrou.Se propune schimbarea numelor unor statii,
adica o corelare cu realitatea ? :roll: se cer propuneri de nume...Cititi :
http://www.libertatea.ro/stire/metrorex-schimba-numele-statiilor-asteptam-propuneri-234302.html
 
Pai ce sa corelezi cu realitatea? Aparatorii Patriei se afla in zona Aparatorii Patriei! Sau realitatea e ca nu mai avem aparatori ai patriei? Sa-i zica atunci "Jefuitorii Tarii", sau "Clanu Camataru" ca parca e mai "corelat cu realitatea". A innebunit lumea, zau...
 
Da, am auzit si eu stirea prin care se indica asa zisa necesitate de schimbare a unor nume de statii. Este o aberatie, si in tm sunt o gramada de strazi care au denumirea schimbata. Daca in situatii in care numele facea referire la personaje care istoric nu mai cadrau sa zicem ca este ok, desi istoric acele personaje au existat si schimbarea numelui unor strazi nu schimba cu nimic situatia, sunt si cazuri in care au fost afectate fara motiv si denumirile istorice. S-a preferat ca in locul unor nume din istoria romanilor sau a unor localitati reprezentative, sa se foloseasca numele unor "eroi" de factura mai recenta.

Parerea mea este ca tara arde si baba se piaptana.
 
Apă’ră’torii Patriei e şi un (sub) cartier. Policolor şi Laromet există’, ba chiar Policolor zică’-se c㒠a donat vopseaua pentru ea. Despre laromet nu comentez mai mult, c㒠oricum o s㒠se deschid㒠prin 201x.
Industriilor nu are absolut nicio denumire cu Str. Industriilor (care e în partea opus㒠a oraşului, la Republica). S-ar putea numi Zona Ind. Militari, c㒠Coca-Cola sau Urbis ar cam suna a reclam㒠mascată’.
Pă’cii şi Armata Poporului ... iar nu au nicio legă’tur㒠cu denumirirle actuale (Bd. Pă’cii şi Bd. Armata Poporului au fost demult unite în Bd. Iuliu Maniu). Denumiri mai actuale pentru ele ar fi: Lujerului pentru Armata Poporului (c㒠doar e chiar la ,,intersecţia Lujerului": Str. Lujerului x Bd. Iuliu Maniu) şi Autogara Militari sau Valea Cascadelor pentru Pă’cii. Dar, parc㒠vezi c㒠Armata Poporului o s㒠ajung㒠Sir sau Cora Militari, dac㒠cotizeaz㒠ă’ia cum trebuie şi unde trebuie.
Semă’nă’toarea s-a demolat de mult, iar ce a ră’mas a ajuns Sema Parc, unde sunt mai multe întreprinderi de toate dimensiunile cu diverse activită’ţi. Nu prea vă’d cum s-ar putea redenumi staţia aia, c㒠nu prea e nimic acolo. Poate doar Regie (de la campusul de peste gârlă’).
Timpuri Noi... de ce? Dac㒠fabrica a că’zut prad㒠rechinilor imobiliari, dup㒠100 şi ceva de ani de producţie, Podul Timpuri Noi tot acolo e...
Linia de Centura .... linia propriu-zis㒠e câţiva km mai încolo, deci e clar c㒠staţia trebuie redenumită’. Dar cum? Acolo e doar Complexul R.A.T.B. Titan (format din autobază’, depou, liceu, şcoal㒠de şoferi şi o secţie a URAC pentru revizia autobuzelor). îns㒠eu nu-i vă’d pe cei de la Metrorex redenumind o staţie cu numele ,,concurenţei". Mai ră’mâne doar ,,Sat Că’ţelu", c㒠ă’la începe de acolo.
IMGB şi Dep. IMGB... pă’i altceva nu e pe acolo, decât ce a mai ră’mas din IMGB + depoul Metrorex cu acelaşi nume.

stageexp" a spus:
S-a preferat ca in locul unor nume din istoria romanilor sau a unor localitati reprezentative, sa se foloseasca numele unor "eroi" de factura mai recenta.
Nu ştiu ce eroi erau pe la voi... s㒠îţi scriu câteva nume de ,,eroi din istoria românilor" ale că’ror nume erau date pân㒠la Revoluţie stră’zilor: Emil Bodnă’raş, Leontin Să’lă’jean, Ho Åži Min (chiar aşa era scris), Alexandru Moghioroş, Vladimir Ilici Lenin, Gheorghe Gheorghiu-Dej, I.B. Tito ş.a. şi, peste toţi ă’stia, mai aveam şi Bd. Victoria Socialismului. Se mai adaug㒠şi ceva denumiri de factur㒠comunistă’, gen Piaţa Muncii (actuala P-ţa. Eudoxiu Hurmuzachi... chiar, pe asta de ce nu o redenumesc?), Apă’ră’torii Patriei (denumire care s-a pă’strat), Armata Poporului, Bd. Pionierilor etc.
 
cristiCFR a spus:
Adev�rul: Trenul nu va mai �uiera �ntre Bihor �i S�laj

24.03.2009 12:35


Una din rutele care vor fi trecute �n conservare face leg�tura �ntre Oradea �i Zal�u, pe tronsonul S�cuieni Bihor, Marghita, Suplacu de Barc�u, �imleul Silvaniei, S�rm�ag, ultimul nod feroviar important al S�lajului. Pe aceast� rut�, sunt �n acest moment �n func�iune dou� garnituri zilnice de tren, care transport� naveti�tii diminea�a �i dup� amiaza. Un num�r de peste 150 de angaja�i deservesc aceste traseu, care �nsumeaz� peste 100 km. Cea de-a doua rut� este Ilva Mic� - Rodna Veche, pe circa 25 km, deservit� de circa 100 de angaja�i. Oana Br�nzan, purt�tor de cuv�nt �n cadrul SNCFR ne-a declarat c� nu poate comenta eventualele �nchideri prev�zute �n planul de restructurare, dec�t dup� finalizarea negocierilor cu sindicatele.

24 Martie 2009
http://rinsider.club-feroviar.ro/ro/afiseaza_stire.php?id=3809

De ce nu se scot la licitaţie s㒠le ia privaţii? Sunt convins c㒠RegioTrans şi Via Terra atât aşteaptă’!!

Pe de alt㒠parte, nu pot s㒠nu remarc numă’rul extrem de mare de angajaţi.... pă’i pentru o gar㒠cu 2 trenuri pe zi ai nevoie de mai mult de 3 angajaţi?
Pe Să’cuieni - Să’rm㒺ag sunt 15 staţii care trebuie s㒠aib㒠angajaţi (gă’ri, Hm-uri şi hc-uri). Gă’rile ar trebui retrogradate la rangul de hc şi s㒠ră’mân㒠acolo doar un ceferist pe tură’, ca la Scă’eni.... c㒠ă’la e suficient (să’lile de aşteptare probabil au lacă’t, deci nu ai nevoie de femeie de servici), la 2 trenuri pe zi ai timp s㒠schimbi macazele, s㒠vinzi câteva bilete şi apoi s㒠îi scrii ordinul de circulaţie mecanicului.
15 th_ 4=60, hai s㒠punem 70 c㒠poate în unele staţii o fi nevoie de mai mulţi. Deci... de ce sunt 150?

Pe Ilva Mic㒠sunt doar 2 (două’) perechi de trenuri: Acc de la Buc. Nord şi un P. Pentru 5 staţii cu 4 trenuri pe zi nu ai nevoie de semnale (implicit de cei care le manevrează’) şi nici de 30 de angajaţi în fiecare gară’, care s㒠frece menta. 1 pe schimb e suficient pentru tot. Sau hai s㒠zicem 2, c㒠tece şi un Acc. Deci... 2 angajaţi th_ 3 schimburi th_ 5 staţii = 30. Hai s㒠zicem 35, ca s㒠nu lucreze toţi şi în week-end. Deci în niciun caz 100. Dar... chefereul, e mai uşor în mintea îngust㒠a unor s㒠desfiinţezi ceva decât s㒠încerci s㒠îl faci rentabil. îmi aduc aminte când am mers pe Bă’beni Alunu... c㒠în afar㒠de o halt㒠dă’ră’pă’nată’, toate staţiile aveau cantoane de intrareşi ieşire (cu personalul de rigoare), şefi de gară’, macazii, vânză’tori de bilete etc., de erau mai mulţi angajaţi în gar㒠decât că’lă’tori în tren. Åži trenul... un LDH cu 3 vagoane, când se putea merge lejer cu o singur㒠Malaxa 900.
 
Sper s㒠nu m㒠înjuraţi c㒠pun şi al 3lea mesaj consecutiv (dac㒠scriam totul într-un singur mesaj, mai mult de 90% din cititori nu îl mai citeau pe motiv c㒠e prea lung).

Am impresia ca ni se mai pregateste ceva...

Iata ce e afisat pe infofer ca va circula din 1.04.2009. Speram sa nu fie pacaleala.

800a_886.png