Pe RailTv ruleaza, pana la sfarsitul lunii, un material foarte interesant filmat la Viseu.
http://www.railtv.fr/canal1.aspx
http://www.railtv.fr/canal1.aspx
Dr2005 a spus:,,ÂŞobolani" ar fi suficienĂži... dar chestia e că au roĂži monobloc Âşi când se tocesc trebuie schimbate... Âşi costă, aÂşa că stau prin depouri în parcul rece. Dacăs e continuă aÂşa... în 2-3 ani nu o să mai circule nici ăia deja existenĂži.
Dr2005 a spus:dar chestia e că au roĂži monobloc Âşi când se tocesc trebuie schimbate... Âşi costă, aÂşa că stau prin depouri în parcul rece.
karpaty a spus:e vorba si de conditii , una e sa circule un TE vai de capul lui de pe vremea lui pazvante si alta e sa circule o rama desiro care are conditii decente ..........
Nu ştiu ce eroi erau pe la voi... să îţi scriu câteva nume de ,,eroi din istoria românilor" ale căror nume erau date până la Revoluţie străzilor: Emil Bodnăraş, Leontin Sălăjean, Ho Ă Ĺži Min (chiar aşa era scris), Alexandru Moghioroş, Vladimir Ilici Lenin, Gheorghe Gheorghiu-Dej, I.B. Tito ş.a. şi, peste toţi ăstia, mai aveam şi Bd. Victoria Socialismului. Se mai adaugă şi ceva denumiri de factură comunistă, gen Piaţa Muncii (actuala P-ţa. Eudoxiu Hurmuzachi... chiar, pe asta de ce nu o redenumesc?), Apărătorii Patriei (denumire care s-a păstrat), Armata Poporului, Bd. Pionierilor etc.stageexp" a spus:S-a preferat ca in locul unor nume din istoria romanilor sau a unor localitati reprezentative, sa se foloseasca numele unor "eroi" de factura mai recenta.
cristiCFR a spus:Adev�rul: Trenul nu va mai �uiera �ntre Bihor �i S�laj
24.03.2009 12:35
Una din rutele care vor fi trecute �n conservare face leg�tura �ntre Oradea �i Zal�u, pe tronsonul S�cuieni Bihor, Marghita, Suplacu de Barc�u, �imleul Silvaniei, S�rm�ag, ultimul nod feroviar important al S�lajului. Pe aceast� rut�, sunt �n acest moment �n func�iune dou� garnituri zilnice de tren, care transport� naveti�tii diminea�a �i dup� amiaza. Un num�r de peste 150 de angaja�i deservesc aceste traseu, care �nsumeaz� peste 100 km. Cea de-a doua rut� este Ilva Mic� - Rodna Veche, pe circa 25 km, deservit� de circa 100 de angaja�i. Oana Br�nzan, purt�tor de cuv�nt �n cadrul SNCFR ne-a declarat c� nu poate comenta eventualele �nchideri prev�zute �n planul de restructurare, dec�t dup� finalizarea negocierilor cu sindicatele.
24 Martie 2009
http://rinsider.club-feroviar.ro/ro/afiseaza_stire.php?id=3809
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.