Caile Ferate "La Ursu"

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
remarc la Mircea acea reticenta clasica de a "murdari" cladirile stil "vad eu ce fac, insa pentru moment nu fac nimic ca mi-e frica sa nu fie mai rau" :D

adevarul e ca ar merita macar ceva pasteluri, daca nu vopsea! ;)
 
Compozitia trenului de marfa, tractat fara probleme de aburoasa 64 Roco :aplauze:, a fost urmatoarea:
1 si 2 - cisterne Piko pe doua osii, cu numerele 1 si 2 realizate din Vitolit;
3 - vagon-platforma cu tarusi Piko, incarcat cu osii de BR55;
4 - vagon descoperit pe 4atru osii Fleischmann, incarcat cu un cazan si o cabina de BR55;
5 - cisterna Piko pe 4atru osii;
6 - cisterna Roco pe 4atru osii;
7 - vagon cu usi glisante Roco pe 4atru osii;
8 si 9 - vagoane pentru pietris Roco pe 4atru osii;
10 - vagon descoperit Roco pe doua osii;
11 - vagon descoperit Roco pe doua osii, cu roti cu spite 8) ;
12 - vagon frigorific Roco pe doua osii;
13 - vagon acoperit Roco pe doua osii - deoarece avea usa deschisa :confused:, trenul a fost oprit si situatia s-a remediat :D;
14 - vagon acoperit Roco pe 4atru osii
 
Vagoanele 11, 12, 13 si 14 sunt cele mai noi achizitii
yahoo.gif

Vagon descoperit pe doua osii, cu roti cu spite, Roco nr.art.66292:

Vagon frigorific (izoterm) pe doua osii, Roco nr.art.46415:

Vagon cu usi glisante pe doua osii, Roco nr.art.46237:

Vagon acoperit pe 4atru osii, livrat sub forma de kit, Roco nr.art.66641:
 
la Gbs-ul CFR sunt 12 nervuri...la Piko si cel de mai sus sunt decat 8... de aceea am zis ca se poate face cu putin efort...
 
mpursu a spus:
Bonusul care a sosit impreuna cu cele 4atru vagoane este montat 8)
[Imi plac foarte mult detaliile: lampa de langa usa (sau asta cred eu ca este :D), cutia postala, numarul casei si... antena TV :aplauze:

Hmm, cineva ti-a furat jardinierele cu flori de la ferestre ... :mrgreen: cred ca erau niste baieti mai .. bronzati :wink:
Frumos, eu as vopsi cutia de posta in galben ... si elementii antenei in argintiu/aluminiu.
 
Dupa o oarecare perioada de "tacere", cauzata (si) de unele probleme ale aparaturii de calcul... am revenit! 8)
Am si o micutza noutate, legata de electrica E69; anume, impacientat de comportarea cam... aleatoare... a locomotivei, am demontat-o (ceea ce este cam dificil acum, dotata fiind cu decodor digital DZ125 :fluierat:) si am verificat conexiunile si tot interiorul. UNDE credeti ca era problema? Pur si simplu la una din periile motorului, care facea contact cam cand credea ea de cuviinta :D. Asa ca am curatat frumos ambele perii, le-am montat inapoi si am facut cateva probe de functionare, dupa care am reasamblat locomotiva si am repus-o in circulatie. Succes deplin!
yahoo.gif

Totusi, v-as ruga sa-mi spuneti cum sa fac un pic de fine-tuning al decodorului, astfel incat locomotiva sa aiba pornire/oprire lina si mers stabil inca de la treapta 1 de viteza (din 28 trepte, conform LenzSet100).
 
nu se poate umbla la CV2 pentru viteza minima,CV3 durata acceleratiei,CV4 durata franarii,CV5 viteza maxima si CV6 viteza medie?
 
Nu ca m-as pricepe foarte tare la chestiile astea, dar nu se imbunatateste comportamentul in treapta 1 de viteza, daca anulezi compensatia de sarcina :?: :idea:
 
N-as prea vrea sa anulez compensarea de sarcina, fiindca tocmai ea e in stare sa mentina viteza constanta - sau, ma rog, incearca sa o mentina constanta :D. Toate celelalte locomotive ale mele, mai mult sau mai putin noi, sunt dotate cu decodoare ESU LokPilot DCC V3.0, cu compensarea de sarcina pornita, si merg splendid chiar si pe treapta 1 de viteza 8). Chiar si electrica E69 s-a descurcat admirabil atunci cand am "simulat" dotarea ei cu acest decodor (poveste mai lunga, cu urmatorul rezumat: firele rosu si negru la iesirea statiei digitale, iar firele orange si gri la sinele pe care se afla locomotiva analogica de testat :fluierat:).
Problema este ca nu am o lista completa cu CV-urile lui DZ125 si, in acest moment, nu stiu nici unde sa o caut. In plus, cred ca algoritmii de calcul din acest decodor cam difera de cei din ESU.
 
De pe site-ul digitrax referitor la DZ125 si nu numai: "Some locomotives employ filter capacitors for RFI suppression in the locomotive wiring. These may cause problems with Supersonic decoders and non-decoder analog operation on DCC. This capacitor should be removed for best operation."

De ce nu te adresezi direct la digitrax, sa-ti furnizeze lista completa cu CV-uri. Eventual poti sa le si spui de problema ta. Probabil ca stii deja acest link:
http://www.digitrax.com/kb/index.php?s=dz125&c=0