Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Se ingroasa gluma...

"Capris sustine ca toata linia de cale ferata Oradea-Beius-Vascau, inclusiv deviatia spre Dobresti este a lui. "Chiar si gara din Beius e a mea. Mai mult, pot sa va spun ca sunt in negocieri avansate cu o firma careia intentionez sa-i vand portiunea de cale ferata situata intre Oradea si Sambata. Eu o vand. Ce fac ei cu ea, daca o topesc si o trimit la fier vechi, e treaba lor'', afirma Capris

Calea Ferata Rogoz-Dobresti s-a dus.

Linia Oradea-Rogoz e si ea pe taraba.
Pentru zona Rogoz-Beius-Vascau, circulata de trenuri marfare si de calatori, Capris e dispus, inca, sa negocieze."



http://bihor.ghimpele.ro/index.php?cat=afisare&rubrica=taxa_main&id=12292

E strigator la cer ce se intampla.....
 
In sfarsit o veste buna
bihoreanul a spus:
Tăierea căii ferate de pe ruta DobreÂşti-Rogoz, stopată
Procurorii Parchetului de pe lângă Judecătoria BeiuÂş au dispus oprirea lucrărilor de dezmembrare a Âşinelor de pe ruta DobreÂşti-Rogoz Âşi Oradea Est-Rogoz Âşi au confiscat cei aproximativ 3 kilometri de cale ferată tăiată, depozitatate în incinta unei firme din Episcopia Bihor, a anunĂžat, miercuri, prim-procurorul Parchtului de pe lângă Judecătoria BeiuÂş, Gligor Sabău.



"ÂŞinele au fost măsurate Âşi predate în custodia societăĂžii din Episcopia Bihor până la finalizarea anchetei. Cercetările sunt încă în fază incipientă, sub aspectul infracĂžiunilor de pătrundere fără drept în zona de siguranĂžă a infrastructurii feroviare Âşi instigare la distrugere", a spus prim-procurorul Gligor Sabău.



Ancheta procurorilor a demarat pe 15 ianuarie, în urma unei sesizări primite din partea Companiei NaĂžionale Căi Ferate CFR SA - Regionala Cluj.



Din cercetările efectuate până în prezent, s-a stabilit că persoanele care au tăiat Âşinele de cale ferată sunt salariaĂžii unei firme din CopÂşa Mică, angajată de o firmă din BraÂşov al cărei obiect de activitate constă în operaĂžiunile de tăiere, dezmembrare Âşi transport a Âşinei respective.



La rându-i, firma din BraÂşov cumpărase Âşinele, pe 18 decembrie 2008, de la societatea Capris ComerĂž SRL, administrată de Virgil CapriÂş Teodorescu, fost candidat la Senat din partea PNG, deÂşi dreptul acestuia de proprietate este contestat de CFR.

http://new.bihoreanul.ro/bihor/taierea-caii-ferate-de-pe-ruta-dobresti-rogoz-stopata-3860952
 
Asta, până la hotărârea judecătorească finală Âşi necontestabilă este egal cu 0. Chiar Âşi după o sentinĂžă favorabilă mai rămâne întrebarea aducerii la starea originală care ridică o altă suită de probleme în care nu cred că are rostul să intrăm :(
 
dezamagitor... ce sa zic... exista linie pana in interiorul Otopeniului, de pe satelit pare ca exista si o zona acoperita unde se putea face o halta. Ei au facut-o in camp, parca vrand sa arate ca "vedeti, voi ati vrut, acum aveti tren... atata se poate"
 
Pai da, dar ar putea fi construita o racordare care sa evite zona aia.
Hai sa fim seriosi exista linie pina in aeroport, altii construiesc aeroporturi de la zero si aici e asa de greu sa faci un racord?
Dar vorbim despre linie de metrou, pentru aia ar fi bani?
prostii, eu am vazut ca oamenii vin pe aeroport cu o gramada de bagaje, ce facem, in trambalam un km in autobuz si apoi ii mutam in tren iar mai apoi coboara in gara ca sa ia metroul sau troleibuzul sau ii asteapta cineva?

Asa o lipsa de creier nu am mai vazut.
Ba da astia care sint acuma in functii nu circula pe afara, nu vad, n-au ceva consilieri care sa fie de meserie?

De fapt nu exista interes.N-are rost sa vorbim despre linia aeroportului sau despre folosirea liniilor care inconjoara Bucurestii sau alte orase.N-are rost, pur si simplu alte linii se demonteaza fara ca proprietarul adica statul prin CFR sa intervina.Daaar daca fac vreo poza apare repede un organ care imi spune ca e secret sau un mecanic se da jos de pe locomotiva sa caute politia.

N-are rost sa mai polemizam.
 
Nu mai investeste nimeni in infrastructura, nu intereseaza pe nimeni, scopul primordial al tuturor celor cu greutate de semnatura este banul. Problema e ca se va fotografia din ce in ce mai greu, pentru ca majoritatea se vor gandi ca fotografiile nu au legatura cu documentarea ci cu incercarea de a descoperi te miri ce nereguli.
 
Cristi.... vezi ca mecanicul poate parasi locomotiva... asta daca exista un al 2 lea agent , agent care regulamentul nu spune cine trebuie sa fie exemplu: mecanic ajutor, sef de tren etc, regulamentul spune un agent al OTF.
Nu inteleg reticienta unora la faptul ca se fotografiaza, personal nu am nicio problema , ba chiar zambesc la aparat:D
 
deja m-am scarbit de tot.aud aceleasi povesti.toti fura si le e frica sa ii pozam.am mai discutat chestia asta pe forum.
iar linia aia de jur imprejurul orasului mi se pare ca e o alta minune de plan a vreunuia dintre politicieni......imi pare rau dar la cate tampenii se debiteaza la noi ,sunt scarbit.
ramane intrebare ce e de facut ? la care pot sa raspund degeaba,ne ramane sa le facem noi,ca avem intentii,doar atat.....

uita-ti va la pasarela de peste gara ,unii o construiesc si dobitocul de orban muta gara in afara orasului...cum naiba sa nu faci spume cand auzi asa ceva ? ar fi in stare sa vanda tara ca sa fie primar nu-i asa ?! mai nou primaria nici nu si-a achitat datoriile de 30% amarati fata de firma care a inceput lucrarile.....jalnic,suntem jalnici si suferim de prorpiile orgolii idioate ... nu uitati de linia bucuresti constanta...autostrazile "planificate"

imi pare rau dar sunt scarbit si mi-e rusine cu tara in care m-am nascut
facem si polemici degeaba....

...a sa nu uit.eu zic sa ne apucam de construit mall-uri in miniatura ca sunt foarte la moda.