Pasiunea mea :Trenuletele electrice -Caile Ferate LA S&D

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Pai cum zici tu COObra dar sa vezi vagonul cu frinar PKP stii ce cool este :D sau celelalte ,dar toate la rindul lor ,astazi este ziua LUDMILEI asa ca restul mai incolo doar a inceput weekendul :D
 
Frumoasa-i Ludmila. De n-as fi fost casatorit, i-as fi cerut mana, dar asa .... :p
S-o stapanesti sanatos si sanatoasa sa-ti fie.



P.S. Care-i povestea numelui ei?
 
lupul_alb a spus:
Frumoasa-i Ludmila. De n-as fi fost casatorit, i-as fi cerut mana, dar asa .... :p
S-o stapanesti sanatos si sanatoasa sa-ti fie.



P.S. Care-i povestea numelui ei?

Salut Lupule Alb,multumesc de urare si sa stii ca la viata ei LUDMILA a avut multi pretendenti dar a preferat sa ramina la mine ca vorba aceeia :Dragostea dintii nu se uita asa ca ramine la mine .............. :D Pai povestea ei cu numele spre rusinea mea :oops: nu o cunosc dar il rugam pe LDH sa ne-o spuna ,sau cine o stie :D
 
deci asa un pic cam ce am gasit info despre ludmila.....mentionez ca nu sunt eu inteligent sa le stiu pe astea feroviare pe de rost dar ma pricep sa caut 8)
a fost fabricata pe la inceputul anilor 70 in rusia pentru trenurile rapide de calatori. seriile 130, 131, 132 si 142 mai tarziu denumite BR 232 sunt practic identice ca si structura.
au existat diferente de putere si viteza maxima...BR131 max 100km/h
BR 130 - 140 km/h iar BR142 avea o forta de tractiune mult mai mare avand 4000 cai putere.
in 1999 BR142 a devenit BR 241 avand 4000 cp a fost (si banuiesc ca inca este) folosita la trenuri de marfa. viteza maxima 100km/h
Ludmila se pare ca a fost o sfanta, patroana duceselor cehiei, se sarbatoreste pe 16 septembrie. a fost canonizata dupa moartea ei in 921.
se pare ca e venerata si de catolici si de ortodocsi.
nu vad legatura cu locomotiva......poate nici nu exista.
 
@ Coobra : Multumim de informatii , sunt interesante , intrebarea e : ce o face asa de iubita ?????? , nu cred ca exista pasionat de trenuri/trenulete care sa nu o stie sau sa o "adore" .
 
Eu personal sunt fan a aburoaselor si locomotivelor electrice si nu imi prea plac diesel-urile, insa acest monstru m-a impresionat. Acesti monstrii sunt cei care fac asa placut acest hobby, vorbesc nu numai de modelism ci si de modelul real. Cea mai frumoasa senzatie pe care o puteti avea vreodata este acea de a fi fata in fata cu un astfel de monstru. Cel putin eu asa am patit cand m-am aflat fata in fata cu 142.044-le din depoul Arad. Senzatia pe care o ai cand te aflii in fata unei masive usi din interiorul remizei, usa care se deschide si te trezesti fata in fata cu un astfel de monstru este de nedescris. Pur si simplu am ramas blocat cateva secunde bune :shock: :shock: si ma uitam fix la locomotiva fara sa pot reactiona. Aceiasi senzatie au avut-o si ceilalti prieteni cu care am fost. Trebuie sa o incercati macar odata in viata ;) As fi curios cum m-as simti fata in fata cu o ludmila :D
 
mai ales sa ti se opreasca motorul la masina pe sina si sa vezi Ludmila cum vine
 
Pai ce sa spun ,poate cu prima ocazie cind "mai ies" din tara poate o vad pe viu pe "MAREA DOAMNA" si va dati seama ca fac la foc automat poze pina se umple cardul de memorie si are 1 GIGA asa ca astept sa se iveasca ocazia :D