Nebunia lui Gam3

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Multumesc celor 2 care au contribuit la fericirea mea de saptamana asta.

Dupa multe emotii am si eu ceva ce imi doream de mult, DRG BR38 de la FLEISCHMANN si 2 vagoane CFR Sachsenmodelle in schema de culori din ani 1980.

38-ul urmeaza sa ajunga seria 230.000 CFR









Neamtul avea scris pe cutiile de la vagoane:
D31 Ferienzug Bww
"Berlin-Bukarest" Rola.

Ceva informatii? :D
 
Da, seamana cu cele frantuzesti pentru ca acesta este chiar sistemul francez, adica intai dispunerea osiilor (osii alergatoare - motoare - purtatoare), urmeaza litera D (pentru diesel) sau litera E (pentru electrice); apoi urmeaza litera seriei (sau modelul); daca este cazul, pentru locomotivele apte de viteze superioare (120 pentru diesel si 160 pentru electrice) se adauga cifra 1, pentru electrice apte peste 200 se adauga cifra 2; in final urmeaza numarul locomotivei in seria respectiva, in ordine crescatoare, pe 3 cifre.

Astfel, 060-DA-xxx e o locomotiva diesel electrica, pe 6 osii motoare, seria/modelul A (adica primul). Sulzerele capabile de 120 (clasa 62), erau 060-DA1.
Sursa : Istoricul Tractiunii Feroviare

Nu mai dati pe forum astfel de pareri personale si nefondate, ca A vine de la Alergatoare, sau ca e codificata gresit ca mai exista un 060 - DA la francezi, sau ca e serie, lot, etc.
 
shoppy,

nu am zis ca este codificata gresit.si explicatia cu Alergatoare am gasit-o undeva pe railwayfan...data de cineva cu greutate.iar daca tu stii mai
bine,datoria ta de user al forumului este sa comunici...fara aroganta :-x
 
Noutati si la mine.

Auto, Renault 12 si camioane MAN si un Y DR.






Trebuie sa fac rost de un girofar si sirene :D pentru cea albastra.





Desigur ca vor ajunge RO-TIR.

Am avut noroc si am gasit si 2 osii cu spite pentru cisterna ep I:



Am profitat de pretul bun si am luat si un vagon DR tip Y cl 1 pentru o viitoare ceferizare:

 
Salut,

nemultumit de aspectul vagoanelor cuseta Sachsenmodelle am umblat putin cu pensula si vopseaua, cu un carton caramel sa mai inbunatatesc aspectul vagoanelor.

Incep intai cu un vagon cl 1 la care am schimbat banchetele cu unele de 3 locuri, ca doar e vag de cl 1 :D



dupa:



Am pus banchete ca paturi la toate vagoanele cuseta:



Si ceva scarite sa ajunga calatori la paturile de sus:



Acum arata a cusete:











Clasa 1 cu perdele:





 
Au mai sosit 2 vagoane FS tip BREDA. Ele vor fi modificate si vor ajunge CFR.Chiar daca acum sunt de cl 1 in urma conversiei vor ajunge cl 2 CFR. Vor fi incadrate in ep II. Mult nu mai e pana arata ca un tren autentic.


 
Salut,

cat am asteptat ziua asta, sa am aceste vagoane de clasa sa fac garnitura ep IV CFR.

Doua vagoane de cl a 2 a sunt din setul Balkan Express, vagonul de cl 1 e din DR iar cuseta e din cuseta MAV:

Cuseta :


fost DR de cl 1:



acum:

Realul: http://freenet-homepage.de/bishernie/VEB_Bautzen/VEB_A_1.Kl_Rumaenien.jpg





Garnitura autentica anii 1980. Ar mai merge un vagon de dormit verde, dar nu ma multumeste modelul de la Sachsenmodelle ca e 1:100, astept sa scoata RailTop un CSD anul acesta.
 
hehe... super! ;)

pe Robert Doll (RailTop) poti sa il astepti mult si bine, asa cum spuneam si la telefon nu mai are matritele de mult... le are Modern Gala, insurata (la propriu) cu Daniel Piron de la LSModels!

nu vom vedea insa nici WLAB-70/78 de Goerlitz si nici WR pana cel putin in 2011-2012, asa ca ramane Selbstbau! ;)
 
Horia_Radulescu a spus:
hehe... super! ;)

pe Robert Doll (RailTop) poti sa il astepti mult si bine, asa cum spuneam si la telefon nu mai are matritele de mult... le are Modern Gala, insurata (la propriu) cu Daniel Piron de la LSModels!

nu vom vedea insa nici WLAB-70/78 de Goerlitz si nici WR pana cel putin in 2011-2012, asa ca ramane Selbstbau! ;)
Horia,
Macar atunci cand il vom vedea, va avea lungimea corecta de 282 mm
si nu de 303 mm cum era anuntat anul trecut pe site-ul Railtop?
 
pai RailTop incurcase borcanele... adica vagoanele :)

exista un WR de Bautzen din 1982-1984 si ala era pe baza de Halberstaedter, pe 26,4m > 303mm

acela exista la MAV si acum, primul lor WRmz, WRbumz!
 
Horia ,
WR nu inseamna waggon restaurant?

Eu doream sa intreb exclusiv de vagonul de dormit WLAB-70/78 de Goerlitz .

Aceasta era poza de pe site-ul Railtop anuntand un vagon de 303 mm
deci un vagon incorect, Exista informatii ca in 2012 acest tip de vagon de dormit va fi facut pe 282 mm incat din CSD sa il putem ceferiza?