Bachmann China ND2

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Electricul a spus:
Chiar, ce se Âştie de schimbarea cuplelor existente pe cele normale? Care cuple se potrivesc cel mai bine? :roll:

Despre cuple s-a tot vorbit aici:
Florinn a spus:
Salut

Astazi am testat si noi la club, locomotiva produsa de Bachmann.

Inainte sa trec la impresii, va prezint cum am modificat cuplele mehano cod T198 pentru a le monta pe locomotiva.

(scuze pentru pozele neclare)

In stanga avem cupla mehano, in dreapta cupla data jos de pe locomotiva.

Se poate observa ca, cupla mehano are gaura mult mai mica:



Am largit gaura progresiv, folosind o freza, iar rezultatul:



Iata si cupla montata pe locomotiva si apoi cuplarea cu un vagon:



Deci pentru cei care doresc sa cupleze locomotiva cu vagoane cu cuple NEM, asta ar fi o solutie.

060-EA a spus:
Salutare
Doresc sa va prezint cum am rezolvat eu problema cuplei la locomotiva ND2 prin adaptarea unei portcuple de la firma Fuggerth.


Cupla originala:


O comparatie intre cupla originala a locomotivei si portcupla deja adaptata


Si montarea cuplei scurte Roco cu prindere in "coada de randunica"


Rezultatul:

hai sa incercam sa si citim ceea ce este postat pe forum ;)
 
Eu am intrebat in ideea ca cineva care are material rulant combinat american/european sau cunoaste pe altcineva, etc, etc, si poate face niste masuratori. Din ce am gasit pe net, cuplele tip Kadee sau Bachmann au prinderea la 3 inaltimi diferite (sub, mijloc si peste talpa de prindere pe vehicul, schema atasata)
pozln8.jpg

precum si 3 lungimi diferite. Cele pentru material rulant NEM au doar inaltimea standard la cupla. Bachmann are o singura lungime, nespecificata (nu am gasit nicaieri vreo referinta) iar Kadee ofera 4 dimensiuni, 17, 18, 19 si 20 (am facut un desen orientativ).
kpozyu3.jpg
 
Salut,
Despre cuple s-a mai vorbit destul....dar pentru cei interesati recomand cuplele NEM Kadee...au cea mai mare gama
http://www.rd-hobby.de/shopping/catalog.php?id=55

Am si eu montate asa cuple NEM la material european.....

 
Întrebarea mea era de fapt care cuple cu chingi se potrivesc mai bine? Cele Mehano sau se pot adapta Âşi culplele Roco? Asta am vrut să întreb. Poate este cineva care a adaptat Âşi alte tipuri de cuple.
AÂş fi curios aÂşa să Âştiu cam câĂži posesori de ND 2 suntem în România?. ÂŞi cîĂži au locomotiva înmatriculată cu nr.0215? ;-)
 
Revin cu o intrebare:ce interventii sa fac pe placa sa am ledurile galbene de jos aprinse in ambele capete,farul central sa se aprinda normal in sensul de mers
 
Salutare,
Inainte de a face orice modificari la iluminare si de a desfiinta sau infiinta noi lumini in variate culori,v-as sfatui sa mai cautati pe net si sa va documentati in ceea ce priveste instructia de iluminare chineza.
O sa caut si eu dar,ca idee,imi vine greu sa cred ca la o asemenea detaliere,Bachmann a dat-o in bara taman cu iluminarea:))
s
 
@Sandy,

cei de la bachmann au pus lumini slabe jos (galbui chiar) si puternica sus tocmai pentru ca asa era si in realitate, farul central era foarte puternic.

Lumini rosii nu cred ca avea in realitate, eu unul nu as modifica modelul sa il fac altfel de cum era el in realitate.
 
In caz ca or fi avut nevoie de lumini rosii asta cred ca se facea in stilul traditional: sticla rosie montata pe far.Se observa in poze ca partea din fata a farului are suportul pentru sticla colorata.
 
Felicitări Florinn pentru poze, sunt absolut superbe. La asta mă refeream eu. Să prezentăm cât mai multe poze cu modelul real. Dacă nu sunt indiscret, pe ce site se pot găsi asemenea poze? :lol:
 
De pe Google:
http://www.railwaysofchina.com/images/nd2_0038.jpg
http://www.trainfanz.com/trains_diesel_locomotive-frame-3-ND2.htm
http://www.syditie.com/data/2005/1226/article_711.htm
http://autopic.sohu.com/auto_images/piclib/zone/attachments/day_060505/MzEsTkQy0M3E2g_zyv5XJeUywfz.jpg
 
sandy a spus:
Salutare,
Inainte de a face orice modificari la iluminare si de a desfiinta sau infiinta noi lumini in variate culori,v-as sfatui sa mai cautati pe net si sa va documentati in ceea ce priveste instructia de iluminare chineza.
O sa caut si eu dar,ca idee,imi vine greu sa cred ca la o asemenea detaliere,Bachmann a dat-o in bara taman cu iluminarea:))
s

Nu este vorba de modificari radicale ci,lumini la fel de galbene si la postul opus,ba si o mica lumina in cabina,avem voie nu? :D


Mi-am facut mina,pina primesc leduri galbene fiindca am vazut ca este nevoie de circuit separat(chiar daca sunt tot galbene)
 
Nu Sandy, nu a dat-o in bara.

Masina are farul central extrem de puternic si cele doua clasice (ca si la DA-ul CFR) adica ... galben palid.
Asa cum se vede si pe model, la ND2 s-a aplicat acelasi sistem ca si la masina CFR, s-a prevazut farul cu un suport de echelar. Cand circula cuplata la garnitura, ca locomotiva inaintasa, nu avea lumina rosie. Doar galben pal jos si farul central aprins in directia de mers.
In cabina lumina este tot un galben palid. Vorbim de becuri mici, de 24 v (cat un bec de frigider) nu de kituri xenon.

Fara suparare, dara daca s-ar putea monta pe modele kituri angel eyes cred ca s-ar gasi destui sa o faca.
 
cred ca se poate pune un led smd galben in cabina, montat in paralel cu farurile, eventual si cu o rezistenta, ca sa aiba lumina mai palida; voi studia problema cand voi fi in posesia mecanicului de locomotiva si ma voi apuca de detaliat interioarele cabinelor (nu vad rostul sa demontez locomotiva pana atunci, ca sa muncesc de 2 ori; oricum, va voi tine la curent cu evolutia "lucrarilor".