Ce mai vedem pe la CFR

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Gam3 a spus:
ce mai filmeaza Stefan Stanescu la CFR:

http://www.youtube.com/watch?v=jYNoARfPQ6g

etajatele au avansat de la accelerat la rapid (Bucuresti-Sibiu) :x

personalul Bucuresti-Brasov cu 13 vagoane

Vagoanele 26-16 au mai circulat la rang de rapid acum cativa ani pe R 731/732 Galati - Campina si pe R 832 Brasov - Bucuresti.
 
R832 e cu etajate de mult, de când s-au scos Desiro-urile de pe el. Să mai adăugăm Âşi R791/2 Buc - Drobeta Tr. Severin Âşi retur, care are etajate de 1 an jumate.

Ca fapt divers Âşi fostul Acc Cluj - Craiova - Buc. Nord a avut etajate vreo 2 săptămâni, după care a venit noul mers Âşi a rămas doar Tg. Jiu (ulterior Deva ?) - BucureÂşti Nord. Deci... etajate pentru drumuri de 13 ore! Nu mă deranjează că-s etajate (parcă Âşi TGV-ul are niÂşte vagoane cu etaj), da' măcar să fie confortabile, nu ca 26/36-16, al căror loc e la personale BucureÂşti-OlteniĂža sau alte rute sub 100 km, nu la rapide de 300-400 km.
 
Am scris, acum vre-un an despre o calatorie de-a mea in Italia. Un tren regional :confused: , Milano - Roma, un traseu de aprox 400 km era compus din vagoane etajate, cu locomotiva PUSH-PULL. Confortul nu difera de ale noastre etajate reconditionate mult. Singura diferenta este ca aveau 2 monitoare pe vagon, care indicau statiile , data, ora si viteza.
O alta diferenta majora, este ca la viteza (poate era stricat vitezometrul :D ) intre statii arata si 140-144 km/h.
Altfel aceleasi scaune tapitate cu ceva similar catifelei, WC-ul mic (eu sunt mare :) ) si murdar, fara hartie igienica :confused: , deh... Italieni
 
Gam3 a spus:
etajatele au avansat de la accelerat la rapid (Bucuresti-Sibiu) :x

personalul Bucuresti-Brasov cu 13 vagoane

etajate au fost si pe Rapidele de Galati si inca mai sunt, precum si pe R 831 si R 832. 831 a fost si soboalni desiro dar asta doar in vara anului 2006. Primele 5 etajate modernizate care au aparut pe Valea.Prahovei au aparut pe 831/832 care le vremea aceea vag de clasa 1 era un vag salon seria 10-70 sau 10-90.

Personalul cu 13 vag este P 3007 care are 13 vag doar pana la Campina.acolo ultimile 6 vag cu cei 2 nasi separati raman la Campina si pleaca peste vreo 20 min inapoi spre PL.sUD ( rebruseaza ) - Buc.Basarab cu o masina de Ploiesti. Masina de Ploiesti carea pleaca izolata pe la 17:15 si ajunge la 17:45 la Campina asteptand P 3007 sa-i dea ultimile vag ce va copmpune trenul P 3008.
 
Nu e o problema 140km/h, la noi cred ca doar Te-urile nu permit 140. Iar acel 144 poate fi o mica inexactitate a vitezometrului, dotata cel mai probabil uzurii bandajelor.
 
As mai adauga si vagoanele din seria 26-26, 26-16 si 36-16 care nu suporta viteze de peste 120 km/h, cat despre TE la peste 100km/h face ca toti dracii
 
MariusM a spus:
Gam3 a spus:
ce mai filmeaza Stefan Stanescu la CFR:
http://www.youtube.com/watch?v=jYNoARfPQ6g
etajatele au avansat de la accelerat la rapid (Bucuresti-Sibiu) :x
personalul Bucuresti-Brasov cu 13 vagoane
Vagoanele 26-16 au mai circulat la rang de rapid acum cativa ani pe R 731/732 Galati - Campina si pe R 832 Brasov - Bucuresti.
Daca pana acum ziceam ca mai rau pe un rapid decat sa fie Desiro nu se poate, iata ca la CFR se poate, au bagat etajatele care original erau mai comode inainte de marea spagareala, pardon modernizare :(|)
Le-am vazut in Deva azi noapte in Acc de la Bucuresti, limitat acolo si mi se pare mai dezastru ca un tramvai si mult mai incomode ca personalul Deva-Bucuresti ce pana acum cativa ani era format din etajate. Inca odata pacat ca exista Remar Pascani, era mult mai bine fara :fluierat:
 
Dupa unii ar fi trebuit sa ramanem la vagoanele cu bancheta de lemn , modernizati-va si voi degeaba traiti in europa ca ganditi ca in africa scuze dar asta e adevarul
:(
 
Din ce-am vazut pe mai multe forumuri se modernizeaza 300 de vagaone 20-49 , 35 vagoane 19-83 , 110 vagoane 20-83 plus ca pe langa astea se mai modernizeaza incontinuare si etajatele 26-16 si 36-16 precum si Garniturile Te devenite Acvile.

De vagoanele 19-70 si 21-70 nu se mai aude nimic deocamdata.

Ma intreb ce va face CFR-ul cu atatea vagoane la cate trenuri are. Probabil ca se vrea ca fiecare tren sa faca doar o cursa pe zi doar dus fara intors. Intoarcerea sa se faca a doua zi.

In prezent sunt trenuri care face pe zi o ruta ca : Iasi-Bucuresti-Iasi sau Suceava-Bucuresti-Suceava, Bucuresti-Brasov-Bucuresti etc...


E bine ca in plina criza Romania modernizeaza vagoane chiar daca le face Remar , Astra sau Grivita.

sa speram ca odata cu introducerea vagoanelor 20-83 si 20-49 o parte din etajate sa ajunga numai la accelerate si personale.
 
Mie mi se pare un lucru bun sa fie multe vagoane, poate asa vor fi mai ingrijite/spalate pe interior. In Romania, orice vagon ar fi pe un tren lunga-distanta, va fi jegosit de indivizi mai putin decat grozavi. Dar oricum, 300 de 20-49 inseamna ca vor fi puse pe accelerate, si 20-54/55 vor trece toate la personale. Ceea ce inseamna ca albastrele dispar incetul cu incetul. Nu vad care e nevoie pentru mai multe 26-16 totusi. La casat cu ele, deja (bine, dupa livrari) :))
 
srazvi a spus:
Inca odata pacat ca exista Remar Pascani, era mult mai bine fara
Asta-i ca aia cu "M-am saturat sa vad GT4 moldovenesti", a aceluiasi autor...

Nu, amice, e bine ca Remar exista si e foarte bine ca macar unii in tara asta fac ceva... Spre disperarea ta, va face in curand si tramvaie. Stii, tu, moldovenesti...
 
Pai nu sunt rasist, mai ales ca abia ce-am venit de la Dorohoi, mie doar nu-mi placeau si nu-mi plac nici acum GT4 :lol: . De unde-or fi, Arad, Halle sau Iasi :wink:
Mi-a parut rau ca la Pascani au facut vagoanele Dimitrov cu plastic, acum asta e, daca asta li se cere, asta fac, totusi banuiesc ca proiectul era al lor de aici ura fata de Remar :mrgreen:
P.S. la etajate sunt scaune de tramvai si circula pe accelerate si rapide(acuma nu stiu daca ar trebui sa dau vina pe cei ce le-au facut, poate e vina mai mare la CFR). Nu ma mir ca au ajuns cei de la Regiotrans sa fie laudati.
 
Arad Online a spus:
Bătut pentru că nu avea bilet
Un copil de 16 ani a fost bătut de un controlor de tren pentru că nu avea bilet de călătorie.


Curtici - Ajuns în StaĂžia CFR Curtici, minorul s-a prezentat la PoliĂžia TF unde a a povestit unui agent toată întâmplarea.

Controlorul a fost identificat de către poliĂžist, iar acum este cercetat sub aspectul săvârÂşirii infracĂžiunii de loviri Âşi alte violenĂže. Însă problemele &8222;naÂşului&8221; nu se opresc aici.

&8222;Deoarece tânărul agresat nu avea bilet de călătorie, controlorul era obligat să elibereze un bilet cu suprataxă sau să întocmească un proces verbal Âşi să dea o amendă&8221;, spune Ioan FeieÂş, Âşeful PoliĂžiei TF Arad.

Această măsură nu a fost luată împotriva călătorului fraudulos, astfel că un nou cap de cercetare pentru &8222;naÂşul&8221; violent va fi abuz în serviciu contra intereselor persoanei. PărinĂžii nu au ataÂşat încă Âşi certificat medico-legal la reclamaĂžia depusă la PoliĂžie.
Articolul l-am gasit aici :lol:
 
In cazul descris doar nasul a fost cel ce a folosit violenta, dorind sa arate unui minor... nu stiu ce, poate ca-i securist :(|) . Oricum bine ca acel tanar a trecut pe la politia TF si l-a denuntat, altfel acest caz ar fi fost trecut in anonimat.
Ma intreb oare daca nasul facea la fel cu cineva ce facea poze la tren :fluierat: