Ce mai vedem pe la CFR

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Merita efortul financiar pentru un singur vagon?poate ca in Ungaria vagonul este atasat la alt tren, caz in care trebuia gasita o posibilitate identica si in Romania.
Poate era mai bun un automotor.
 
@paall
Da, asa vine de patru zile :roll:
@dantm
Am sa verific daca la se leaga la alt tren
Poate era mai bun un automotor.
Da insa H-Start-ul nu are automotoare echipate si pregatite sa circule la CFR.
In 1998 cand au trimis tot de la Debrecen un automotor BzMot pentru acest tren a iesit urat de tot pentru ca la o trecere la nivel cu calea ferata a lovit in plin un autoturism din cauza ca nu a actionat bariera.
 
Ãsta:

p7020195_124.jpg


p7020196_898.jpg


p7020197_427.jpg
 
eu nu inteleg de ce nu se merge cu Desiro cu 76 locuri care il au amindoua tarile si nu ar fi mai economic .

eu nu inteleg de ce nu mai sunt trenuri internationale pe la Halmeu in Ua , odata circula un tren rapid pe ruta Satu mare Chop cu vagoane 20-50 si cred ca ar fi clienti nu trenuri cu un vagon pt Ungaria pt ca sunt autobuze care fac concurenta la tren si conditiile sunt mult mai bune si totodata si mai ieftin .
 
macar e plin vagonul ala ?? sau o fi cirulat cu un vag zilele astea cand traficul a fost mic.
 
WLB AVA 200 in componenta R 347 "Dacia Express"

http://www.youtube.com/watch?v=Hia1XL6NRfc&feature=related
 
eu am vazut ca sunt cel putin doua , dupa numarul de inventar ( inmatriculare )

a fost expus si la ultima expozitie din Gara.de.Nord din aceasta toamna.
 
Cateva poze de azi 02.01.2009 din Oradea:
P 3116 Oradea - Timisoara Nord stationeaza la linia 0.

Cele doua automotoare Desiro sunt alimentate cu curent.


Rapidul international 409 Budapest Keleti - Brasov tras de GM 950



P 3106 Oradea - Ciumeghiu cu DA-ul 676 (dep. Satu Mare)


Rapidul international 412-1 Oradea - Budapest Keleti cu GM962




P 3076 Oradea - Cluj Napoca cu DA-ul 653 (dep. Cluj)


Rapidul international 367 Debrecen - Oradea a revenit la compunerea normala din trei vagoane :D


A1948, P3076 si Int 412-1


In final o vedere de ansamblu a grupei tehnice cu GM 989 in prim plan si GM1300 in plan secundar
 
Dr2005 a spus:

Cand vad vulturul ala ma apuca rasul... astia au ramas in pana de idei si au pictat ce le/a venit in minte sau s/au uitat prea mult la sculi si mulder si au ramas marcati de emblema fbi (parca apar si dungile de la drapel pe emblema :) ). oricum arata a Logan tunat. Hai recunosteti ca v/ati dori un Tillig mic cam asa :)
 
d0ru_b a spus:

Cand vad vulturul ala ma apuca rasul... astia au ramas in pana de idei si au pictat ce le/a venit in minte sau s/au uitat prea mult la sculi si mulder si au ramas marcati de emblema fbi (parca apar si dungile de la drapel pe emblema :) ). oricum arata a Logan tunat. Hai recunosteti ca v/ati dori un Tilling mic cam asa :)

Visam cu ochii deschisi,o minima interventie la frontalul cabinei si hublourile laterale si.....gata EA-ul la 1:87 :p
 
ce mai filmeaza Stefan Stanescu la CFR:

http://www.youtube.com/watch?v=jYNoARfPQ6g

etajatele au avansat de la accelerat la rapid (Bucuresti-Sibiu) :x

personalul Bucuresti-Brasov cu 13 vagoane