Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
sunt 2 linii pe acel pod Dane, 1 linie este parte din sectia catre Negru Voda si vine direct din statia Medgidia si cealalta linie este segment de pe sectia Dorobantu-Romcim. Ambele folosesc acelasi pod. Podul este de cale dubla. Daca am timp o sa-ti fac o schita.
 
Din cate am inteles eu unde a avut loc accidentul, am facut o schita cu liniile principale din din zona:

 
Mersi, uite nu stiam ca pe pod sint 2 linii racordate in statii diferite.Probabil s-a ales aceasta solutie pentru transportul mai rapid al cimentului spre Constanta cind s-au construit canalele, ecluzele, portul nou.Banuiesc ca exista si o antestatie care deserveste combinatul.
 
goguta a spus:
http://www.adevarul.ro/articole/iasi-circulatia-trenurilor-ingreunata-din-cauza-caderilor-de-copaci.html

am tot urmarit Antena 3 si Realitatea TV azi, Stirea este reala insa imaginile sunt din iarna trecuta din zona Timisu de Sus-Timisu de Jos Linia 300.
 
Despre Circulatia pe directia : Iasi-Timisoara se circula cu intarzieri mari ,traseu cu ingreunare din cauza conditiilor meteo si caderi de copaci ,pe langa zapada care a surprins iar pe cei responsabili...La fel ieri pe ruta Iasi -Galati s-a intrerupt circulatia din cauza conditiilor meteo de ultima ora.
 
Locomotiva e cea care a fost expusa la stadionul CFR Cluj pina la modernizarea acestuia. Inseamna ca la Cluj a mai ramas 764.055 cea din Parcul Feroviarilor (actualmente in curte la Infra) si una din aceeasi serie din poligonul de trageri Floresti.
Dupa poza...arata cam aruncata acolo :-x !
 
Pe Drumul spre Cioplea si dN 1 in zona Predeal astazi la orele 6.00 un auto de teren a cazut peste liniile de cale ferata afectand liniile de inalta tensiune,traficul Bv-Sighisoara este blocat.Temperaturi scazute si la aceasta ora.Circulatia deschisa pe un fir, circuland cu dificultate.
Auto de teren BMW si la aceasta ora 10.22 este in incercari de a fi ridicata de pe terasament.
 
Montalbano a spus:
Pe Drumul spre Cioplea si dN 1 in zona Predeal astazi la orele 6.00 un auto de teren a cazut peste liniile de cale ferata afectand liniile de inalta tensiune,traficul Bv-Sighisoara este blocat.Temperaturi scazute si la aceasta ora.Circulatia deschisa pe un fir, circuland cu dificultate.
Auto de teren BMW si la aceasta ora 10.22 este in incercari de a fi ridicata de pe terasament.
partea proasta : au murit doua tinere ce se aflau in masina care avea in total 8 pasageri ,soferul a fugit, iar trenurile au avut intarzieri de peste 200 de minute.....minunat,tineri plini de bani dar soferi prosti.no comment
 
sogard_2003 a spus:
Montalbano a spus:
Pe Drumul spre Cioplea si dN 1 in zona Predeal astazi la orele 6.00 un auto de teren a cazut peste liniile de cale ferata afectand liniile de inalta tensiune,traficul Bv-Sighisoara este blocat.Temperaturi scazute si la aceasta ora.Circulatia deschisa pe un fir, circuland cu dificultate.
Auto de teren BMW si la aceasta ora 10.22 este in incercari de a fi ridicata de pe terasament.
partea proasta : au murit doua tinere ce se aflau in masina care avea in total 8 pasageri ,soferul a fugit, iar trenurile au avut intarzieri de peste 200 de minute.....minunat,tineri plini de bani dar soferi prosti.no comment

In acea dimineata, eu ma aflam in drum spre Pitesti si am vazut pe tabela din Bucuresti Nord multe trenuri intarziate, printre care:
A 1644 Sighetu Marmatiei - Bucuresti - int. 240'
A 1632/1636 Oradea/Sibiu - Constanta - int. 180'
A 14032 Brasov - Constanta - int 120'
R 370/742 Curtici/Satu Mare - Bucuresti - int 60'
 
se mai intampla si daca nu era aciidentul acela oricum acele trenuri aveau intarzieri de 20-80 minute ;) Chiar daca magistrala 300 este mereu afectata de accidente , incidente, intarzieri etc mai lipseste un ger mare si ziua de 3.01.2008 sa se repete cu intarzieri de pana la 6-7 ore si multe trenuri anulate.

Am vazut ca de cateva zile de cand e frig si trenuriule care vin de la Bucuresti au 20-30 min intarziere, cu exceptia lui EN 370 care in fiecare zi ajunge intarziat la PL.Vest ( 10-15 min )
 
http://stirileprotv.ro/stiri/eveniment/panica-in-tren-un-vagon-a-ars-aproape-in-intregime.html

alte rame SNCF in drum spre Brasov:

http://www.bahnnews-austria.at/forum/viewtopic.php?t=8783&sid=f9c4f54fd3612115dd8cf70a5b9a1b8f
 
Eu nu cunosc foarte bine cum functioneaza sistemul de incalzire la vagoanele de calatori.cum au putut sa ramana fara incazlire datorita defectelor la locomotiva? Sistemul de incalzire depinde numai de locomotiva? Nu exista surse auxiliare de incalzire pentru fiecare vagon?