Bine ati venit !

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
cosmin78 a spus:
..
Cristi Savin...cel de la Braila?deja era pe forum :roll:

scuze de off-topic

Ai dreptate, desi nu mai retin daca postase el sau Florin de la Iasi, postase lucrarile lui.

Cert este ca avem un user nou

@Blue-Max (email : cristian.savin@...) cei drept din Lugoj, :)

Oricum ar fi, Bun Venit! si poate ne spune mai multe despre el.
 
Stimati trenulisti, Va salut !!
Numele meu e Cristian si sunt din Lugoj. Dupa indelungi preocupari in modelismul static, iata (re)deraiez in domeniul trenuletelor electrice. Spun "re", caci am mai avut o tentativa, inabusita in fasa, acum cativa ani buni. Imi propun ca domeniu de activitate, scara H0, epoca 2, cu predilectie DRG. Sper sa gasesc raspunsuri la cele '1001 intrebari" care-mi vajaie prin cap si sa contribui si eu la fondul de date si informatii de pe acest forum.
 
Florinn a spus:
cosmin78 a spus:
..
Cristi Savin...cel de la Braila?deja era pe forum :roll:

scuze de off-topic

Ai dreptate, desi nu mai retin daca postase el sau Florin de la Iasi, postase lucrarile lui.

Cert este ca avem un user nou

@Blue-Max (email : cristian.savin@...) cei drept din Lugoj, :)

Oricum ar fi, Bun Venit! si poate ne spune mai multe despre el.

Da, eu sunt :wink: Cristian Savin, din Lugoj. Nicio legatura cu cel din Braila. PURA coincidenta de nume !!!
 
"Ein herzlich willkommen", Cristian Savin din Lugoj, pasionat de epoca II in Germania - DRG, iti spune un alt pasionat (si) de epoca II, insa la scara N!
 
Salut Blue-Max,
am urmarit activitatea ta modelistica si pe un alt forum.
Bun venit in randul celor care sunt pasionati si de machete feroviare.
 
Bonjour Bruno, je suis aussi tombĂŠ amoureux de la gare de Sinaia, mais de quelle gare parlez vous? Car on a plusieurs... La mienne est tres exactement la premiere, faite en 1878 et demolie partiellement en 1913. J'ai ete particulierement heureux de trouver les plans de cette gare dans les archives de Bucarest et vous pouvez voir mon dessin ici:

http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=1665
http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=1665&postdays=0&postorder=asc&start=15
 
salut Bruno,

si tu veux travailler sur ton projet de Sinaia, ici tu trouveras ce que tu cherches, comme le disait aussi Dorin (Victorian) plus haut!

en tout cas, bienvenue parmi nous! ;)
 
Bruno,

J'en serais heureux de voir "votre" gare de Sinaia dresse sur mon plan. Pourtant, fais bien attention, j'ai encore des trucs a completer sur le sujet de la premiere gare!

Le plan original a ete complete des de le debut avec deux "ailes" de perron que je dois ajouter sur mon plan aussi. Ensuite, en 1885-1890 on fit construire la gare du Roi Carol le I-er en modifiant l'aile nord de la gare d'origine. Puis, en 1913 on demolit presque tout et on fit la nouvelle gare. Puis, on ajouta "la Gare du Roi Carol le II-eme" sur l'aile sud.

Donc on a non moins de quatre etapes de construction ou quatre gares bien differentes. On a du travail, n'est pas? :D
 
Dorin,
Buna ziua,
Mon idĂŠe est de reproduire la gare de Sinaia comme elle etait en 1884, a la mise en service du premier Orient-Express, sur une maquette statique : juste la gare.
Et en plus de construire un reseau fonctionnel, avec la gare d'aujourd'hui.
J'ai un projet d'exposition en 2010 au MusĂŠe de Saverne, pres de Strasbourg, sur le theme des trains en Europe, de l'Orient-Express aux TEE.

Mais je veux d'abord faire la gare d'origine, en moulage de platre ou de resine.
En effet, cette technique a l'avantage de pouvoir produire une petite sĂŠrie de modeles les pour les amis ;-) ;-) et aussi de faire differentes variantes du meme modele.


Effectivement Dorin, on a du travail. Pe curînd
Bruno :fluierat:
 
Bonsoir Bruno,

L'ancienne gare de Sinaia a encore un point interessant pour vous: elle a ete faite par une concession francaise conduite par un certain monsieur LĂŠon Guilloux.

Malhereusement, si on veut respecter justement la realite historique, on ne peut pas garer l'Orient-Express devant l'ancienne gare. Parce que j'ai dans ma collection un tout petit OE premiere epoque fait par Minitrix, j'avais reve le meme...

Le trajet actuel de l'OE avec arret du train a Sinaia date justement de APRES le "Grand Guerre"comme le disaient nos grand-peres. Des 1880 jusqu'en 1916, le trajet de l'OE en Roumanie etait bien different: Varciorova-Pitesti-Bucharest-Giurgiu.

Comme l'ancienne gare a ete demolie en 1913 tres precisement, l'ancien OE "premiere epoque" n-a jamais rencontre celle ci...

Pourtant, on a du travail...
Je vous fais la suggestion de continuer notre dialogue dans mon sujet "Gara veche din Sinaia" ici:
http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=1665&postdays=0&postorder=asc&start=0
 
Salut baieti.

Sunt din Apahida, aporape de Cluj, si am de mic copil cateva trenulete TT. De cativa ani sunt in dilema intre N, HO, sau TT. Voi vedea. :p
 
pixu a spus:
Salut baieti.

Sunt din Apahida, aporape de Cluj, si am de mic copil cateva trenulete TT. De cativa ani sunt in dilema intre N, HO, sau TT. Voi vedea. :p

Salut si bine ai venit.

Si acum, hai N-istii! Calare pe el, sa il convingem sa treaca la scara N :D
 
Bine ai venit! Orice scara are farmecul ei. Orice vei alege, te va implini. Spor la modelit si asteptam sa vedem realizarile tale la orice scara.
 
Salutare!
Sunt Catalin un bucurestean pasionat de modelism .Primele contacte cu modelismul feroviar le am din 1984 cand am primit de "Mos Gerila" un start set piko ,cel cu aburoasa si 2 vagoane de calatori . Am construit si corabii si sunt acum cam la jumatatea drumului cu o corabie daneza (norske lĂśv) ,dar am reluat si vechea pasiune cu trenuletele. Am in plan sa construiesc o diorama la scara H0 .Cam atat deocamdata,si ma bucur ca am onarea sa ma aflu pe acest forum printre maestrii modelismului feroviar.