Automobile 1:87

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Sandy a scris:
Este superb acel Mosckwich 403 si tare mi-as dori si eu unul, In special scara 1/1

Sandy, eu inca sufar cand ma gandesc ca tatal meu a vandut in 1999 masina lui din 1962, care deci atunci avea 37 de ani vechime, si care pana atunci, din 1978 ruginea linistita in spatele blocului. A vandut-o pentru suma derizorie de vreo 500 de dolari, poate chiar mai putin, si fara sa ma intrebe si pe mine... :(

LDH, iarta-ma pentru ne-atentie si merci de pont: mi-am comandat si eu unul! :D
 
buna baieti,

din cate stiu eu, Moskwitsch-urile 403/407 erau caroserii autoportante (la fel ca Opel Olympia Mod.1936) insa repuse la "gustul zilei" de sovietici insa echipate cu acelasi motor si aceeasi cutie 3+1 de la Opelul original...
 
Horia,

Moskvici-ul 407 al tatalui meu avea intr-adevar caroserie autoportanta si pare evident ca este bazat pe Opel Olimpia model 1956. In ceea ce priveste motorul, nu stiu in ce masura este bazat pe modelul de dinainte sau e tot o copie dupa Opel Olimpia, insa iti pot spune sigur ca era un motor lent, dar fiabil, cu putine piese mobile, excelent gandit.

L-am asistat pe tatal meu in mai multe randuri la demontarea lui, inclusiv la o demontare de chiulasa!

As crede totusi ca in continuare rusii s-au inspirat copios din Opel Olimpia, fiindca avea schimbatorul la volan, in buna traditie de inspiratie americana a anilor '60. De asemenea, trebuie sa-ti spun ca avea, totusi, 4+1 viteze!

Articolul de pe Wikipedia este incorect in sensul ca mai intai, prin 1959-1960 a aparut modelul 403, iar modelul 407 a aparut mai tarziu, prin 1961-1962. Tot in aceeasi perioada a aparut, ca o imbunatatire a modelului initial, si modelul 403 "caravan" fotografiat pe Wiki. De altfel, din poza de pe Wiki este incorect identificat cu un "423"-nu a existat asa ceva.

407 avea o masca radiator continua din tabla perforata in locul elementului acela singular decorativ, luminile de pozitie erau un pic mai mari, decoratiile laterale si elementul decorativ central de pe capota NU aveau si portiunea aceea din plastic rosu care se vede in poza.

De asemenea 407 era cel care avea un motor mai puternic (45 CP in loc de 35)
 
buna LDH,

doua MB "Gagennau" dupa numele fabricii, L2500 (LKW de 2,5to sarcina utila), model civil folosit si de Wehrmacht dupa 1939 prin sechestrarea de material civil... au fost sigur folosite de 7.Pz.Div a lui Erwin Rommel in Franta in 1940, alte documente grafice nu am gasit...

sa le folosesti alaturi de un Pz.Kpfw.V sau un Pz.Kpfw.VI este insa mai greu, m-as mira sa fi supravietuit o constructie asa usoara si 2x4 la 3 ani de razboi in Est... :roll:
 
...n-ar fi rau!

ma bate de mult gandul sa prezint pe undeva cele 400+ de blindate ale mele la 1:144, poate pe Cartula, insa nu am timp si de asta!

motorul Diesel de la aceste camioane era un clasic 6 cilindrii in linie, care se folosea si la autoturisme mari... unde dezvolta ceva mai putin!
 
Un nou venit la transporturi

Opel Blitz Maultier (Minitanks)



O punga cu detalii: roata de rezerva, faruri, obloane, unelte si ... ce o mai fi pe acolo



Din pacate neamtul, ca tot e neamt si e riguros in ale tehnicii :mrgreen: , nu s-a obosit sa schimbe detaliile pe dedesupt asa ca diferentialul este la locul lui desi roata de antrenare a senilei este spre fata

 
Horia_Radulescu a spus:
pai astia erau austrieci, nu nemti, LDH... e inca din vremea Roco Salzburg ;)

Da, e vechi modelul dar merita toti banii chiar cu erorile ce le are.

Acuma ca sunt nemti au ba ... unii mai dezbat si astazi.

Mai trebuie sa spui ca nu vorbesc germana si vorbesc limba austriaca ca sa-i parafrazam pe unii care zic "noi nu vorbim romaneste noi vorbim limba moldoveneasca" :D
 
foarte tare scena! Acuma imi pare rau ca nu o mai am in garaj, desi nu a trezit in viata ei asemenea pasiuni...