Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Azi dimineata a luat foc 65-1363-4 la Les Bihor , tragea acceleratul A 1835 Timisoara Nord - Oradea - Iasi

http://stirileprotv.ro/stiri/eveniment/incendiu-pe-calea-ferata-in-bihor.html

http://www.antena1.ro/index.php?page=news&subcat=1&id=34860&currentPage=1
 
Salutare
Am auzit din surse sigure ca mecanicul care a fost pe trenul care a lovit tirul pe centura are fractura deschisa in doua locuri la gamba piciorului, si dubla fractura de bazin.
Sa speram ca va fi bine. :(
 
Intr-un cotidian de seara din tm, pentru a treia sau a patra oara in aceasta jumatate de an a aparut un articol despre Gara Timisoara Nord, in care sunt descrise neajunsurile acestei facilitati. Cuvintele sunt departe de a fi laudative, ba din contra realitatea este prezentata in termeni foarte duri. Cred insa ca rezultatul va fi similar descrierilor anterioare, bazandu-ma pe preceptele atat de dragi acestui popor: cainii latra caravana trece, apa trece pietrele raman, si altele.

Din pacate, odata cu criza aceasta faimoasa care patroneaza intreaga societate europeana, nu cred ca mai exista sansa de a accesa fonduri europene nici in situatia in care cineva si-ar rupe putin timp pentru a scrie un proiect. Singura solutie ar fi ca o parte din banii pe care ii dam pe taxe si pe impozite la nivel local sa se regaseasca si in astfel de elemente de infrastructura. Si daca lasam la o parte fatadele din sticla, scarile rulante, usile automate tot s-ar putea face cate ceva la nivelul bunului simt: curatenie.
 
@Gabi_Todoran: cred ca suntem pe aceeasi lungime de unda:

Si eu cred ca alegerile facute de specialistii CFR de acum 40-50 de ani, care au introdus locomotivele DA si mai apoi locomotivele EA demonstreaza claritatea gandirii lor si capacitatea lor de a gandi in perspectiva.

A nu se uita amanuntul anecdotic povestit de Catalin apropo de ce-a spus Hrusciov cand a aflat ca romanii au preferat o locomotiva "putreda si capitalista" facuta de elvetienii de la Winterthur atotputernicelor locomotive rusesti.

Iata ca multe dintre aceste "putrede capitaliste" inca functioneaza si azi, spre mandria celor care le-au construit!
 
@victorian
"Putregaiurile" vin dintr-o vreme cind se faceau lucruri bune si frumoase. Ma tem ca azi se fac lucruri bune si nu neaparat frumoase.
 
Am cautat ceva in Monitorul Oficial.
Nr. 703/16 X 2008
HGR 1269/8 oct 2008

art 1
Se aproba indicatorii tehnico - economici ai obiectivului de investitii,,Redeschiderea circulatiei feroviare pe podul nou de cale ferata peste riul Arges, linia CF Bucuresti-Giurgiu, intre stratiile CF Vidra -Gradiste" prevazuti in anexa care face parte integranta din prezenta hotarire.

art. 2. Finantarea obiectivului de investitii se face de la bugetul de stat prin bugetul MT, in limita sumelor aprobate anual cu aceasta destinatie, si din alte surse legal constituite, conform progarmului de investitii publice aprobat conform legii.
______________
anexa nu se publica, fiind clasificata conform legii.

>>>>>>>>>>>
S-a mai dat pe forum stirea asta la alt topic?
 
Vagoane cu spaĂžii pentru biciclete Âşi schiuri pe ruta BucureÂşti-BraÂşov Âşi retur din 13 noiembrie

CFR Călători va introduce în compunerea trenurilor începând din 13 noiembrie vagoane cu spaĂžii pentru biciclete Âşi schiuri pe ruta BucureÂşti-BraÂşov Âşi retur, a anunĂžat marĂži compania printr-un comunicat remis agenĂžiei NewsIn.

Trenurile care vor avea în componenĂžă vagoanele cu spaĂžii pentru biciclete Âşi schiuri sunt: Acc1745/1746, cu plecare din BucureÂşti Nord la 07.30 Âşi sosire în BraÂşov la 10.19 Âşi Acc 1621/1622, cu plecare din BraÂşov la 17.15 Âşi sosire în BucureÂşti Nord la 20.25.

Acest serviciu este gratuit, iar capacitatea de transport pe vagon este de 8 biciclete Âşi/sau de 24 perechi de schiuri. InstrucĂžiunile de asigurare Âşi de depozitare ale bicicletelor Âşi/sau ale schiurilor sunt afiÂşate în vagon.

Sursa : http://www.newsin.ro/vagoane-spa%...2-b068-8d66338986eb&hid=media
 
Cfr Marfa va investi 105 milioane lei in modernizarea si reparatia locomotivelor electrice.

sursa : Realitatea TV ( 16:40 )
 
Salut,

au ajuns in tara 3 locomotive diesel BR 232 de la DB respectiv 232 617, 678 si 624.

Stie cineva pe unde sunt acum? As vrea sa le vad.
 
Arad Online a spus:
Întârziere de Âşase ore
ARAD - Pasagerii trenului accelerat Arad-Simeria-BucureÂşti Nord au trebuit să aÂştepte, luni noaptea, nu mai puĂžin de Âşase ore în staĂžia din Simeria din cauza unei macarale.


CirculaĂžia feroviară între Simeria Âşi PetroÂşani a fost întreruptă din seara zilelu de luni, începând cu ora 21, până marĂži dimineaĂža la ora 5. Motivul? O macara care se afla lângă calea ferată a fost în pericol să se prăbuÂşească. Utilajul era folosit la demolarea unei foste pasarele de la combinatul sederurgic din Călan Băi.

Dacă unii pasageri care aveau legături la alte trenuri au fost duÂşi cu maÂşini ale PoliĂžiei Transporturi Hunedoara până la staĂžia CFR de la Simeria, cel mai mult de aÂşteptat au avut călătorii acceleratului Arad-BucureÂşti Nord.
 
Iata de ce avem ce avem la CFR :-x
Financiarul a spus:
CFR Calatori a dat 7,5 mil. lei pe automotoare de 700.000 lei
Sursa: Mediafax
Reteta Necolaiciuc merge si in mandatul lui Alexandru Noaptes
Directorul general al CFR Calatori SA, Alexandru Noaptes, este urmarit penal, alaturi de alti doi directori din cadrul companiei, pentru abuz in serviciu. Obiectul dosarului - achizitia supraevaluata a sase automotoare cu remorca, pentru care compania de stat a platit nejustificat 7,5 milioane de lei, de peste zece ori mai mult decat pretul initial. Pentru a se ajunge la acest rezultat, automotoarele au fost trecute prin doua societati-veriga, unde preturile au fost umflate cu pompa.
Managerul general al CFR Calatori, Alexandru Noaptes, este cercetat penal pentru abuz in serviciu contra intereselor publice, cu consecinte deosebit de grave. In dosarul nr. 21/P/2007, intocmit de Directia Nationala Anticoruptie, Serviciul Teritorial Cluj, alaturi de Noaptes mai sunt invinuiti, pentru aceeasi fapta, alti doi directori din cadrul Societatii Nationale de Transport Feroviar de Calatori (SNTFC), Vanghele Nacu (director adjunct al Departamentului economic) si Catalin Iosub (director al Departamentului tractiune).
Pe langa cei trei, in vizorul procurorilor DNA se afla alte sase persoane, angajati sau actionari ai firmelor SC Remarul 16 Februarie SA Cluj si SC Activ Invest SRL Cluj. Cei sase, Muresan Vasile, Florisca Simona Elena si Iancu Floare (Remarul 16 Februarie) si Sabo Emil, Urs Claudia si Calin Mitica (Activ Invest), sunt invinuiti de procurori sub aspectul complicitatii la infractiunea de abuz in serviciu. Obiectul cercetarii penale este achizitia, dupa modelul fostului manager Mihai Necolaiciuc, de catre compania CFR Calatori, a unui numar de sase automotoare cu remorca (second-hand, provenite din Germania) la un pret majorat nejustificat cu 2,8 milioane de lei, potrivit procurorilor.
Articolul l-am auzit la Mircea Badea si am zis ca nu-i adevarat :(|) L-am gasit apoi integral la http://www.financiarul.com/articol_...-mil.-lei--pe-automotoare-de-700.000-lei.html
 
Cam asta e, noi ne dam cu parerea ce solutii s-ar putea gasi (cel putin la nivel teoretic) pentru cresterea gradului de confort pe rutele romanesti si pentru aplicarea unor norme elementare care sa duca la curatenie prin gari, iar unii au ca singur scop in viata imbogatirea, bagand in groapa financiara ceea ce a mai ramas din ceea ce a fost odata transportul de calatori.

Oricum si pe vremuri profitabilitatea era data de transportul de marfa pe calea ferata, iar acum dupa separarea marfa/calatori, plus ceea ce se intampla la nivel de infrastructura fac ca lucruirle sa nu fie prea vesele. In astfel de conditii nu se va obtine niciodata profit din aceasta activitate, indiferent de subventiile aplicate sau de alte metode cu caracter economic.
 
cosmin78 a spus:
in ce scop?probe,reparatii,achizitionare?
Conform Lok-Report http://www.lok-report.de/news/news_europa_rumaenien.html locomotivele sunt ale Logistik Center SRL Timisoara fiica a Railion. 232 617 a fost vazuta intr-un marfar pe ruta Arad Simeria, si se spune ca vor fi utilizate in zona Deva(probabil la o fabrica de ciment).
Daca veti accesa link-ul, veti avea doua surprize :confused:
Uitasem... 232 sunt functionale.
 
Azi,20.11.2008 două vagoane cu calcar au deraiat în această dimineaĂžă în apropiere de Medgidia, anunĂžă RTV.

Ele făceau parte dintr-un tren care circula dinspre Capul Midia spre Romcim.

Când trenul a ajuns pe un pod, vagoanele au căzut de pe acesta de la o înălĂžime de câĂživa metri.

Din fericire, nu există victime, însă circulaĂžia feroviară este blocată pe porĂžiunea DorobanĂžu-Medgidia, iar călătorii din trenurile aflate pe acest traseu sunt preluaĂži de microbuze Âşi transportaĂži la destinaĂžie.

Toate trenurile de călători Âşi de marfă care se deplasau spre ConstanĂža sunt sistate în acest moment.

Potrivit reprezentanĂžilor CFR, este posibil ca circulaĂžia să fie blocată pe parcurul întregii zile.

În acest moment se lucreză cu mai multe utilaje în zonă pentru eliberarea liniilor de cale ferată, măcar pe un singur sens.

Directorul general al Regionalei CFR ConstanĂža, Dorin Maier, a declarat că trenul de marfă aparĂžine societăĂžii Unifertrans, iar linia feroviară este închiriată de Rompetrol.
(sursa EVZ) link cu pozele : http://www.newsin.ro/accident-feroviar-medgidia.php?cid=view&nid=b0c6a448-758b-4c7b-81f6-25ed67ac0722&hid=foto :confused:
 
Deci doua vagoane au cazut de pe viaduct(linia era inchiriata) exact pe magistrala Bucuresti-Constanta, noroc ca nu lucra nimeni ca putea pati ceva. Dar si noroc ca nu s-au adunat muncitorii la o tuica sub viaduct :D
 
Daca erau muncitori sub viaduct, sigur auzeau cum vagonul ala merge nu pe sina ci pe traverse, si ar fi fugit mancand pamantul.
 
Unde anume este linia asta peste linia 800?
La Medgidia din cite stiu eu doar linia spre Negru Voda trece peste magistrala, iar aceasta nu este inchiriata daca nu ma insel.