Pasiunea mea :Trenuletele electrice -Caile Ferate LA S&D

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Si dupa cum am promis iata si continuarea serialului care sper eu sa se incheie cu happy end pentru saptamina aceasta ce s-a dovedit fructuoasa in achizitii :D


Wartburg 353, An 1966, Producator Herpa











 
IFA W50 AUTOBAHNMEISTEREI, Producator

Modelltec

















Si cam atit pentru saptamina aceasta, vor mai urma si alte noi achizitii in curind, timp sa avem sa facem poze.
 
Frumoasa cutia de sticla! Oare si cea de la TRIX arata asa de bine? Spor la colectie! ;-)
 
LDH a spus:
Vezi ca IFA este pre incarcata pe spate.
Ai incarcat-o asa ca vine iarna si ai nevoie de aderenta?

Ziceai ceva de tucumbere pentru detaliere!

Cand le vedem pe masina?

Aaaa ... ia fa o comparatie intre ce ai primit cu masina si fotdecupajele pentru aceiasi masina.

:cafea:

Da se pare ca este prea incarcata, se pregateste pentru anotimpul ce urmeaza, despre accesoriile ce vin impreuna cu camionul IFA inca nu pot spune cind am sa le montez iar despre celelalte accesorii din alama nu se poate spune nimic, sunt incomparabile ca si calitate decit cele ce se livreaza impreuna cu camionul.
 
obiwan a spus:
Frumoasa cutia de sticla! Oare si cea de la TRIX arata asa de bine? Spor la colectie! ;-)

Multumesc, colectia este mult mai numeroasa decit este prezentata, cind va fi timp disponibil se vor prezenta si alte noi modele intrata in colectia noastra la toate epocile in special la epoca I :D si bineinteles epoca II 8) , epoca preferata a mea :D
 
Locomotiva BR 1043 OBB, EpIV, HO Fleishmann

Model lucrat in detalii fine, cabina mecanic amenajata si cealalta cabina ne amenajata, pantografe metalice optional functionale.
Motor cu volanta, pe boghiu, 2 axe motoare, 2 cu gume de aderenta.
3 faruri frontale, fata spate , ce se aprind in functie de sens.
Locomotiva este foarte indicata ca si model pentru conversia CFR, poseda spatii generoase in interiorul ei, deci se pot monta decodare digitale dupa preferinta.

























 
Si inca citeva poze care au scapat postului precedent:



















Linga Bo-Bo apare si BR 75 DR cu o garnitura de calatori pe osii DB :lol: , acest lucru datorindu-se faptului ca aceste vagoane erau mai la indemina decit cele DR care de fapt sunt cele pe care la va trage venerabila BR 75















 
tov, vezi ca motorul nu are volanta; in rest loco e ok; eu am amenajat postul 2 8) , si deasemenea am amenajat ambele posturi (vopsit, simulat scaun, panou electric, vopsit usile dinspre compartimentul motor), lumini alb/rosu cu led; daca vrei, iti arat, si tot daca vrei iti si fac (moca) 8).

A, si am facut si oglinzile sa fie oglinzi, si am vopsit si tampoanele cu alb; daca vrei, prestez si la a ta
 
volanta nu o sa gasiti in vreo locomotiva Flm ,diesel sau electrica...au sistemul de motorizare de ´jdeani....
 
Scuze pentru faza cu volanta :oops:, probabil ca m-a luat valul si am scris din inertie aceasta chestie cu motorul ca are si volanta, ce sa faci asta este, deh batrinetea.

Vorbim Andreiul sa o facem si pe aceasta sa arata mai uman, multam pentru oferta :aplauze:
 
Vagon platforma transport camion gunoi cu conatiner ep. IV, are accesorii de montat atit platforma cit si camionul:





Vagon transpot soda "EVA", epoca IV:



Vagon transport gaz "EVA", epoca IV:



Vagon inchis pe osii epoca IV:



Vagon pentru intretinerea si masurarea parametrilior liniilor ferate epoca IV:

]

Vagon gondola CFL, epoca IV: