Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
CFR Marfă: Pe ruta Motru Est - Strehaia s-a remorcat un tren de 3862 tone brute Âşi de 800 m lungime

http://rinsider.club-feroviar.ro/ro/afiseaza_stire.php?id=2376

S-a spart gheaĂža pe piaĂža de locomotive noi din România

http://rinsider.club-feroviar.ro/ro/afiseaza_stire.php?id=2381

38 de locomotive pentru CFR Călători vor fi modernizate prin fonduri bugetare

http://rinsider.club-feroviar.ro/ro/afiseaza_stire.php?id=2490
 
Incepand cu 01.11.2008 au fost anulate trenurile

P 4161 Bistrita Nord 1:05 - Saratel 1:20 - Magherus Sieu 1:29 - Lechinta 1:53 - Tagu H 2:57 - Mihesu de Cimpie 3:53 - Ludus 4:49
rosu_animat.gif


P 4162 Ludus 1:30 - Mihesu de Cimpie 2:24 - Tagu H 4:09 - Lechinta 5:12 - Magherus Sieu 5:37 - Saratel 5:55 - Bistrita Nord 6:13
rosu_animat.gif


P 4163 Bistrita Nord 7:40 - Saratel 7:55 - Magherus Sieu 8:04 - Lechinta 8:28 - Tagu H 9:32
rosu_animat.gif


P 4164 Tagu H 11:28 - Lechinta 12:31 - Magherus Sieu 12:56 - Saratel 13:11 - Bistrita Nord 13:29
rosu_animat.gif


P 4165 Bistrita Nord 15:35 - Saratel 15:50 - Magherus Sieu 15:59 - Lechinta 16:23 - Tagu H 17:25 - Mihesu de Cimpie 18:22 - Ludus 19:18
rosu_animat.gif


P 4166 Ludus 15:50 - Mihesu de Cimpie 16:44 - Tagu H 18:10 - Lechinta 19:13 - Magherus Sieu 19:38 - Saratel 19:57 - Bistrita Nord 20:39
rosu_animat.gif


Prin urmare se pare ca Regio Trans a preluat sectia ( inca nu au actualizat site-ul :evil: )

Aceeasi situatie din 1.11.2008 au fost anulate trenurile pe sectia Jebel - Giera

P 9722 3:24 Giera Hm 3:24 - Ciacova 4:30 - Jebel 4:55
rosu_animat.gif


P 9724 8:53 Giera Hm 8:53 - Ciacova 9:59 - Jebel 10:24
rosu_animat.gif


P 9723 11:56 Jebel 10:34 - Ciacova 10:54 - Giera Hm 11:56
rosu_animat.gif


P 9726 12:11 Giera Hm 12:11 - Ciacova 13:17 - Jebel 13:42
rosu_animat.gif


P 9725 16:09 Jebel 14:47 - Ciacova 15:07 - Giera Hm 16:09
rosu_animat.gif


P 9727 18:56 Jebel 17:05 - Ciacova 17:25 - Giera Hm 18:56
rosu_animat.gif


P 9730 19:14 Giera Hm 19:14 - Ciacova 20:20
rosu_animat.gif


P 9731 21:49 Ciacova 20:45 - Giera Hm 21:49
rosu_animat.gif


Am sa cercetez problema.
 
cristiCFR a spus:
Incepand cu 01.11.2008 au fost anulate trenurile

P 4161 Bistrita Nord 1:05 - Saratel 1:20 - Magherus Sieu 1:29 - Lechinta 1:53 - Tagu H 2:57 - Mihesu de Cimpie 3:53 - Ludus 4:49

P 4162 Ludus 1:30 - Mihesu de Cimpie 2:24 - Tagu H 4:09 - Lechinta 5:12 - Magherus Sieu 5:37 - Saratel 5:55 - Bistrita Nord 6:13

P 4163 Bistrita Nord 7:40 - Saratel 7:55 - Magherus Sieu 8:04 - Lechinta 8:28 - Tagu H 9:32

P 4164 Tagu H 11:28 - Lechinta 12:31 - Magherus Sieu 12:56 - Saratel 13:11 - Bistrita Nord 13:29

P 4165 Bistrita Nord 15:35 - Saratel 15:50 - Magherus Sieu 15:59 - Lechinta 16:23 - Tagu H 17:25 - Mihesu de Cimpie 18:22 - Ludus 19:18

P 4166 Ludus 15:50 - Mihesu de Cimpie 16:44 - Tagu H 18:10 - Lechinta 19:13 - Magherus Sieu 19:38 - Saratel 19:57 - Bistrita Nord 20:39

Prin urmare se pare ca Regio Trans a preluat sectia ( inca nu au actualizat site-ul :evil: )

Aceeasi situatie din 2.11.2008 au fost anulate trenurile pe sectia Jebel &8211; Giera

Am sa cercetez problema.

De linia Jebel-Giera sigur se ocupă Regiotrans, dar de linia Ludu&537;-Măgheru&537; &536;ieu se va ocupa ViaTerra(bănuiesc)
 
am umblat de mi-au sarit capacele si mi-au oesit ochii sa vaz si eu noua achizitie a
CP-ului (caile ferate portugheze) si n-a fost chip sa dau de ea,din nord pana in Lisabona :-x
 
Ce am prins azi la stiri "pe scurt"

1. accident la trecere de cale ferata, un tir facut praf, locomotiva (EC sau EA - nr 641 sifonata serios la cutie in fata :( ), nu am retinut mai multe detalii

2. vineri - greva 6 ore la CFR - proteste pentru starea proasta a infrastructurii

Din partea mea - nota 10. Ma tem insa ca nu va avea rezultate.
 
Iata si stirea de pe mediafax.ro:

"Mecanicul locomotivei trenului accelerat Arad - BucureÂşti, care a plecat, marĂži seară, din Arad, a fost rănit, după ce, la o trecere de cale ferată, locomotiva a intrat într-un tir al cărui Âşofer nu s-a asigurat, mecanicul fiind la ora transmiterii acestei Âştiri prins între fiarele contorsionate.

Alexandru Dumitrescu, director de Comunicare la CFR Călători, a declarat pentru MEDIAFAX că trenul accelerat 1822, care circula pe ruta Arad - Deva - Simeria - FiliÂşi - Craiova - BucureÂşti, a plecat din Arad marĂži seară, iar în jurul orei 20.00, la o trecere de la ferată, în apropiere de staĂžia GlogovăĂž, a lovit remorca unui tir al cărui Âşofer nu s-a asigurat.

ÂŞoferul tirului nu a păĂžit nimic, dar mecanicul locomotivei este rănit Âşi este prins între fiarele contorsionate al locomotivei. Niciun călător din tren nu a fost rănit.

Potrivit sursei citate, la ora transmiterii acestei Âştiri, echipele de la descarcerare încearcă să-l scoată pe mecanic din locomotivă. Acesta este conÂştient Âşi comunică cu echipele de salvare.

Alexandru Dumitrescu a mai precizat că trenul are mai mult de o oră întârziere, dar că îÂşi va continua drumul în momentul în care locomotiva avariată va fi înlocuită."
 
:x :x :x :x

Este vorba de 40-0612-8

NO COMMENT

Sursa pozelor http://www.observator.info/

AUT_0531.JPG

AUT_05333333.JPG


http://www.aradon.ro/stiri/arad/articol/tir-lovit-de-tren-pe-soseaua-de-centura/cn/news-20081104-10283351

Imagini
http://media.aradon.ro/bildserie/aradon/TIR_lovit_de_tren_pe_soseaua_de_centura_/index.shtml
 
Din cate vad eu, numa o parte a masini e sifonata, ceea ce ma face sa presupun ca nu a calculat impactul. A crezut ca tirul (remorca) va trece si nu se vor ciocni.
 
O stire despre Autoritatea Feroviara Romana AFER-
S-a inaugurat azi un poligon de incercari de material rulant, la Faurei. Astazi o locomotiva electrica fabricata acum 28-30 de ani ,in poligonul de incercari[cu un vagon ]a atins media maxima 201-204 km/h, pe circuitul din cadrul Centrului de Testari. Poligonul are doua inele, unul in lungime de 13,7 km si cinci podete ,viteza maxima peste 200 km/h ,tronsonul doi are 2,2 km, cinci podete si viteza mai redusa pe partea a-II-a.
Un inceput bun pentru CFR.Stirea a aparut in presa locala din Timis si la Stirile Pro-TV De la orele 19.00.
 
Ce nu spune stirea si e o gogoasa preluata de presa si inghitita de toti e ca poligonul a fost deschis in 1977.
A fost folosit pana acum 5 ani cand, datorita starii in care se afla, a intrat in reparatii.

Cei 20 de km au fost reparati in 5 ani deci aplicand regula de trei simpla, veti afla singuri cam cat va dura reabilitarea tronsonului Bucuresti-Constanta in sistemul romanesc de reabilitare.

Locomotiva a fost din nou "incaltata" cu boghiurile de 200km/h, care au zacut in ultimii 20 de ani in uitare si, vezi minune, locomotiva poate rula din nou cu 200km/h.

Din nefericire, o banala proba a unui circuit construit acum 31 de ani si napadit de buruieni pana de curand, este transformata in evenient de presa, ca doar e campanie.

Viteza de 204 km/h a fost atinsa pentru prima data in Romania in 1967, deci acum 41 de ani !!!!!!!!!!
Si apropos, a fost atinsa in linie curenta nu in poligon. Dupa 41 de ani Romania nu are nici un km de linie care sa suporte o asemenea viteza.

Cum spuneau romanii ??? Paine si circ ???

PS: in 2004 cei de la trenulete.ro au realizat inclusiv o diorama a acestui circuit, moment in care au facut si o documentare asupra lui. Diorama o gasiti fotografiata aici:
http://www.trenulete.ro/index.php?ml=53&lc=faurei
 
Horia_Radulescu a spus:
stie cineva ceva despre starea de santatate a mecanicului accidentat?

Un prieten de-al meu a fost cel care a dus trenul inapoi in gara , pot sa spun ca si el a ramas socat de ce a vazut acolo,pupitrul locomotivei era la nivelul podelei..., mecanicul de pe 612 este la spital ,a scapat cu viata, dar are mai multe fracturi,coaste rupe , fractura de bazin... :(
 
@catalin

si eu intrebam daca nu cumva este vorba despre acelasi poligon unde se efectuau
probele curente...ma miram sa se fi cosntruit altul