Nebunia din mansarda

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
@stageexp


se poate seta pentru modul "sport" si modifica manual timpul de expunere...la
valoarea dorita,sau necesara deschiderii diafragmei...la orice aparat reflex
in cazul lui Bogdan,nu are decat sa umble pe la butoane,daca vrea pronfuzime
mare....

@Bogdan

iti promit ca la prima vizita in beci,am sa iti las si spaga si taxa pentru poluare :mrgreen:
 
BOGDAN I a spus:
PS .Capitolul foto am un NIKON D 80 ,pot selecta de la 1 la 12 puncte de .'interes' orizontal,vertical , diagonala sau in n locuri .... pozele ies cum vreau eu sa iasa :p ...

cu mici exceptii, prietenii stiu de ce :p :D
 
I'm back
Dupa ce am terminat cu modulele pentru proiectul X am zis hai sa revenim in beci .
Si am descoperit vechea mea pasiunea - Iluminatul cladirilor
Iata rezultatul dupa 2 nopti prin beci
l8ce2.jpg

l7fb1.jpg

l6ka3.jpg

l5nn4.jpg

Si cum am racordat oraselul la curent iata au aparut si romanii :twisted:
Fara curent
l4ht3.jpg

CU CUrent
l3zf7.jpg

La urmatoarea sedinta foto sper sa mai pozez macar urma vagonului :twisted: :evil: ca in fata sudorului iscusit Made in Ro totul de taie
l2yo7.jpg

Am pus lumina de veghe la parcul rece de aburoase poate nu dispar :|
l1uw6.jpg

In gara liniste
l14vt6.jpg

l13gr9.jpg

l12pi9.jpg

Acceleratul de BONN are intarziere asa ca mi-am permis sa fac niste poze de pe sine
l9my6.jpg

l11is5.jpg


Cam asta este momentan
Peronul si cladirile sunt luminate cu riglete cu SMD galbene (pentru vagoane :| )
Sudorii romani sunt de la Noch iar torta (ledul care palpaie neregulat simuland arcul electric de la Viessman)
 
Danke
Se rezolva , pentru "impingatorul de cutiute" orice , vine sambata si duminica si ma apuc de filme cu sudori. :D
 
mai Bogdane, Herr Pasulke, impiegatul de miscare ce dracu' pazea la ora aia de-ai ajuns intre sine cu aparatul foto si cu trepied (ca ai avut sigur trepied ca altfel iesea miscata)? iar dormea in post!

sa-i tragi penalizare 200 din salar pentru incompetenta si sa-i spui ca daca mai lasa fotografii pe sine noaptea il pui la Ausbesserungwerk la spalat vagoanele care vin de pe front! :D
 
respecte pt toti cei de aici.eu nu ma pricep la modele de locomotive sau vagoane,dar imi place foarte mult lucrarea pe care o faci.felicitari.o sugestie?sa lucrezi mai mult si mai repede sa vedem finalizarea cit mai repede. :p
 
Finalizarea dioramei
NEVER EVER
Noaptea pe langa prietena, vise erotice , cai verzi pe pereti,bani ,etc visez si ideiile pentru diorama , deci ,in concluzie , dupa cum spuneam
NEVER EVER :D :D :D
Normal eu trebuia sa lucrez cu ipsos si la relief sa inchid circuitul 4 (cel cu viaductul) dar de fiecare data cand cobor in beci ma apuc de ce imi place in acel moment , nu am un dedline , targete , hai repede (gen modulele de la proiectul X) .
Acum 3 zile am coborat in beci am invartit 2,3 trenuri , am mai curatat sinele si cam asta a fost , echivalentul a 2 ore de liniste .
Este vorba de hobby = pasiune = modelism = arta = liniste = cugetare = ideii si pot continua la nesfasit .
 
http://img531.imageshack.us/my.php?image=sud2py9.flv
http://img531.imageshack.us/my.php?image=sudsn3.flv

2 filmulete cu sudorii in actiune (HO de data asta)
PS. Are si sonor :fluierat:
 
toata admiratia BOGDAN I ! tu esti unul dintre putinii care produc constant si la care se vede progresul muncii depuse. treaba asta are pe linga avantajul estetic si unul foarte practic. producind constant capeti tot mai multa experienta si asta duce la o crestere a productivitatii. adica dupa 10 peisaje facute al 11 - lea se face mult mai repede pentru ca deja ai prins chichitele si nu te mai cramponezi in detaliile tehnice care ocupa practic peste 50 % din timpul de realizare a unei lucrari in machetism. (ma refer la timpul petrecut pentru descoperirea unei combinatii optime de culori, a unei metode eficiente de a da o gaura intr-un loc mai greu accesibil, la gasirea materialelor potrivite pentru realizarea unor detalii, etc)
SUCCES!
Toate cele bune!
 
La mine in beci incet incet nu mai trebuie sa aprin lumina din incapere . :D nu de economie este vorba ,iar factura este platita la zi :D
Sudorii mei lucreaza de zori si monteaza stalpi de iluminat si lumini in cladiri
iluminatdioramasus2cx7.jpg


Remizele au incet incet una cate una lumina iar acarul de la placa turnanta noaptea st cu ochelari de soare din cauza luminii de la noile proiectoare montate

iluminatdioramasusjq3.jpg


Si vagoanele etajate (garnitura de 4) de la Piko au primit lumini

etajateiluminat1nd7.jpg


etajateiluminat2ui7.jpg
 
In depolul din beci au poposit si 2 garnituri cu 2 locomotive proaspat iesite din fabrica

Prima locomotiva :
BR 57 - ROCO CU PARFUM DE CFR
br571sj5.jpg

br572aj7.jpg

br573ol2.jpg

br574uj8.jpg


Si o poza care-mi place foarte mult
dior3fm6.jpg
 
BR 42 BLINDATA SI CAMUFLATA - LILIPUT

mbr421mb4.jpg

mbr422ha8.jpg


Amandoua locomotivele apartin EP II au decodor digital essu cu sunet si cat de curand o sa scoata si fum .

Si ca tot se lumineaza oraselul din beci el trebuie si aparat ... de cine altfel decta de o garnitura de razboi EP II LILIPUT
Vagonul antiaerian si noile pleoape
antiaerian1mo6.jpg

Reflectia farurilor pe sine
antiaerian2ub5.jpg

Vagon pentru trupe - EP II Liliput ,neasteptat de multe detalii, manerele sunt din metal ,tampoane functionale,interior detailiat .
mpersoaneth7.jpg

Vagon platforma EP II Liliput cu blindat
mcamionetaxq1.jpg

5 Vagoane platforma pentru tonaj greu EP II cu tancuri ROCO .
mtancjp3.jpg

Vagon munitie si marfa EP II Liliput
mmarfakt7.jpg


Poza cu cele 2 garnituri
garmatakc5.jpg


Si 2 poze cu iz de vechi ,fum ,abur ..
dior1jw9.jpg

dior2fb6.jpg
 
nici nu gasesc pietre sa arunc, chiar daca as vrea. pur si simplu e superb. ce as vrea sa ma mut in pivnita la tine. eu zic sa deschizi pivnita la public.
 
Salve,

Garnitura militara arata f. bine :p excelent..
Br 42 cum se comporta (mecanic), la decodor cu ce sunet l-ai programat?
Fotografiile...fara comentarii :|

Bafta

Mihai
 
BR 42 are tenderul in intregime din metal , tractiune pe 4 osii cu garnituri de frictiune , cuplarea motorului cu rotile se face prin roti dintate ,are volanta .
Locomotiva este grea are lest in cazan , rotile mari cele din mijloc au garnituri pe ele pentru a nu sarii de pe sine in curbe stranse .Eu am rulat-o si pe sine R2 PIKO la viteza maxima si nu a schitat nimic , peste macaze trece fara probleme .
Decodorul - este pregatita sa pui decodor normal , cu sunetul mi-am cam blestemat zilele deoarece difuzorul l-am lipit de tavanul marchizei iar firele a trebuit sa le maschez si sa le trec in tender (unde e decodorul) iar tenderul este din metal :D (freza,burghiu,pila fina) dar am reusit.
Un alt plus locomotiva este pregatita pentru generator de fum Sheute . Cumperi generatorul si pur si simplu il indesi in horn (acolo avand lamele de contact)
Sunetul este cel pentru locomotive cu 2 cilindri sau BR 52 .
 
La expo de la Brasov am hotarat sa mai adaug o aburoasa la parcul de pufaitoare .
Dupa ce mi-am clatit ochii printre diferitele standuri care imi incantau privirea am hotarat ca trebuie sa-mi iau o locomotiva Pacific ca doar prima locomotiva in care am inteles ce inseamna sa aduci la viata o asemenea bestie a fost Pacificul care tracteaza Dracula Expresss .
Zis si facut - EP I , Pacific ......... ce sa fie ....
Liliput Badische IVh64 "tata Pacificurilor "
Tender de metal , osii din metal ,biele din metal , rotile purtatoare au spite si un sistem ingenios de amortizoare pentru fiecare osie , faruri cu SMD-uri calde , pregatita pentru generator de fum , 2 bungulite pline de briz-brizuri care probabil le voi lipi la batranete , o pungulita cu praf de carbune in caz ca ai chef de wheathering , detalii in cabina foarte realiste , inmatriculare conform epocii respective , garnituri de frictiune la 2 osii de la tender , motor cu volanta si 5 poli , tampoane din metal si functionale .
Urmeaza niste poze cu bijuteria
pacific92xb0.jpg

pacific93lc2.jpg

pacific94uh5.jpg

pacific95ax0.jpg

pacific1xf0.jpg

pacific2nd7.jpg

pacific3ue1.jpg

pacific4ma1.jpg

pacific5yd1.jpg

pacific6rh7.jpg

pacific7ym2.jpg

pacific8aj1.jpg

pacific9ed8.jpg

pacific91kh3.jpg
 
Si cum intr-o remiza cu locomotive cu aburi exista si piese si componente am cumparat tot de la Liliput acest vagon
roatavagonvm4.jpg

Este un vagon pe care sunt asezate 3 osii cu spite pentru aburoase , osiile sunt din metal .
Pentru a da o nota de realism si a-i da de lucru macaragiului sef i-am pus o greutate in carlig
rotimacaraez5.jpg