Ce mai vedem pe la CFR

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
prin tarile mai putin bananiere, se folosesc mai ales la biciclete si persoane cu mobilitate redusa... insa la noi nu m-ar mira sa transporte si ceva capre si purcei de lapte de companie cu ele ;)
 
Horia_Radulescu a spus:
prin tarile mai putin bananiere, se folosesc mai ales la biciclete si persoane cu mobilitate redusa... insa la noi nu m-ar mira sa transporte si ceva capre si purcei de lapte de companie cu ele ;)

Pe langa subiect sau poate nu

Sublinierea este a mea.

Fara ofensa, mai ales ca spui ... la noi, inteleg ca inca mai faci parte din aceasta tara si daca inteleg asta tu si noi cum ne numim ca locuitori sau cetateni ai acestei tari?

Cred ca ar trebui sa o lasam mai moale cu astfel de exprimari.

Cel putin mie nu-mi fac placere.
 
buna Dorel,

preluarea este de pe un alt forum unde un user care activeaza si la noi se autointitula "cetatean al republicii bananiere Romania" si, cum, legat de amenajarile CFR gasesc ca se potriveste de minune (exemplu recent: rama TE (DB13) cu lift pentru handicapati motor insa fara loc amenajat in tren) am folosit-o... si ca cetatean al aceleiasi republici, nu am nici o retinere!
 
Of, of pai daca ma apuc sa caut pozele, recente, cu "ce mai vede" francezul, cehul, neamtul, slovacul, sarbul, bulgarul si mai stiu eu cine pe la caile lor ferate inseamna ca ne putem considera fara retinere un continent bananier.

Si cand te gandesti ca din cauza climei nu cultivam banane dar nu se stie niciodata avand in vedere schimbarile climatice ce urmeaza.
Oricum la Bucuresti si Constanta au aparut palmierii :D

Crede-ma ca stiu ce vorbesc.

"Bananai", apropo de cuvantul banane si "derivatele" lui, pe cateva forumuri iar acolo, la trenuri reale, abunda fotografii cu material rulant, ce poate sta foarte bine intr-un muzeu, lasat in paragina, cladiri si anexe de statii de cale ferate, probabil unele declarate monumente, cu usile si ferestrele acoperite cu scanduri si batute in cuie, peretii acoperiti de inscrisuri si desene la moda.
Au aparut si vignete cu aceasta tema, vignete ce, din punct de vedere modelistic sunt adevarate opere de arta, dar arata realitatea CF din tari ce, probabil, s-au luat dupa noi si au arborat nepasarea fata de material rulant si cladiri.

Bun, hai inapoi la subiect ca nu vreau sa fiu tras de urechi :wink:
 
Astazi am trecut pe la gara si ce vad: 10 vagoane Bmee seria 26-16 garate pe ultima linie a statiei. Numerele de parc ale vagoanelor erau, majoritatea, de tipul 04x. Avand in vedere ca nu fusesem de ceva vreme pe la gara e posibil ca vagoanele respective sa fi fost garate de ceva timp acolo acolo.
 
KAA a spus:
Astazi am trecut pe la gara si ce vad: 10 vagoane Bmee seria 26-16 garate pe ultima linie a statiei. Numerele de parc ale vagoanelor erau, majoritatea, de tipul 04x. Avand in vedere ca nu fusesem de ceva vreme pe la gara e posibil ca vagoanele respective sa fi fost garate de ceva timp acolo acolo.

Etajate individuale modernizate la Cluj???!! Atunci se pare ca cineva mi-a dat informatii corecte. Si anume, ca etajatele vor intra pe trenurile accelerate 1931/1932 si pe 1621/1622.
 
1621/1622 nu trece prin Cluj


etajatele modernizate 26-16 au ajuns la numarul 095 iar cele 36-16 la numarul 025.
 
Didinul a spus:
Etajate individuale modernizate la Cluj???!! Atunci se pare ca cineva mi-a dat informatii corecte. Si anume, ca etajatele vor intra pe trenurile accelerate 1931/1932 si pe 1621/1622.

Exact. Ieri am vazut nici mai mult nici mai putin de 10 vagoane etajate individuale Bmee (foste Bafld).

Mie, personal, imi plac vagoanele respective, dar solutia introducerii acestora pe perechea de trenuri Cluj-Galati nu e chiar cea mai potrivita. Acolo se impune utilizarea vagoanelor "normale", cu compartimente deoarece:
-distanta parcursa e 714 km
-timpul parcurgerii distantei respective e de peste 13 ore

In principiu, vagoanele etajate (fie individuale, fie rame) ar trebui sa fie utilizate pe distante scurte cu flux ridicat de calatori.
 
eventual ceva accelerate sau personale cu mers de acclerat, am vazut in MT ca este unul Drobeta.T.Severin - Timisoara si inca unul Tg.Jiu-Deva-Arad-Timisoara.
 
Salut

aseara am trecut prin gara si am tras cateva poze:


Daca am numarat bine, erau 9 etajate, cele care erau la vedere aveau statia de domiciliu : "Cluj"

Jos palaria in fata baietilor de la Pascani pentru cat de drept au intins tabla pe vagoane :D



La linia 1 in gara de scurt parcurs erau niste vagoane de marfa

 
Etajatele alea is destul de batrine si la Pascani s-a terminat vopseaua "antirid". :lol:
Vagoanele de marfa inscriptionate "E71 France Wagons" apar periodic si sunt tractate de GFR, nu stiu de ce sunt "acoperite" cu plasa de sirma...poate ca sa nu cada "romulanii" inauntru.
 
Macar de i-ar oprii pe romulani o simpla plasa de sarma.
Respectivele vagoane transporta fier vechi, maruntit mai mult sau mai putin, astfel apare riscul ca bucati de tabla sa fie luate de vant si imprastiate pe cf.
 
exact asta doream sa scriu si eu, Dragos, insa mi-ai luat-o inainte!

comparat cu TE-urile (DB 13) nu sunt asa de vechi (inceputul anilor 1980) insa ma indoiesc de faptul ca chitul pus cu lopata va tine multa vreme...

de ce oare toate RIC/UIC Z-urile nu sunt deloc chituite si se livreaza de noi gata valurite si vopsite semimat? :D
 
ieri R 792 "Drobeta" a adus la Bucuresti o noua locomotiva seria 47 , este vorba de 91 53 0 477 231.