Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Accident de tren in Ungaria, soldat cu patru morti.

http://www.hotnews.ro/stiri-international-4671570-accident-tren-ungaria-patru-morti-aproape-30-raniti-ministrul-transporturilor-demisionat.htm

http://www.gardianul.ro/index.php?pag=nw&id=121896&catid=3&p=accident-de-tren-in-ungaria-soldat-cu-patru-morti.html

de remarcat faptul ca ministrul ungar al transporturilor, Pal Szabo, si directorul companiei cailor ferate, Istvan Heinczinger, au demisionat in urma accidentului feroviar. Premierul a acceptat ambele demisii.

La noi nu am fi vazut asa ceva. Au lipici pe scaune.
 
Doar nu or fi prosti sa renunte la salariile banoase pe care le au :D
In alta ordine de idei , de ce sa demisioneze ministru sau directoru pentru incompetenta unor angajati = lasitate.
Mai bine sunt concediati si anchetati respectivii angajati, au facut-o o data, o mai pot face inca o data, indiferent de ce director sau ministru va fi, asta daca vor fi gasiti...
Dupa primele investigatii, cauza accidentului pare sa fi fost o defectiune a unui semafor de pe traseu.

Foarte ciudat sa se blocheze semnalul luminos al blocului de linie automat pe verde, altfel nu imi inchipui cum a trecut de el...
Stiti cu totii principiul de functionare al blocului de linie automat.
In acest caz vina poate sa cada :
1. Pe echipa de intretinere cale care raspundea de tronsonul respectiv.
2. O mana criminala.
 
Daca-s morti si raniti...ce situatie mai urita trebuie?
Oricum e si responsabilitatea sefilor la mijloc...doar n-or lua bani numai pentru ca stau lipiti pe scaune!
 
Au demisionat pentruca gandesc altfel , se poarta altfel si demnitatea si raspunderea pe care o au ii obliga sa lase pe alti care poate vor fi mai competenti .
Raspunderea pentru vieti omenesti este suprema , ministrul a gresit , nu si-a luat toate masurile sa schimbe personalul cu unul competent (cand vine la conducere este obligat sa verifice fiecare pozitie ierarhca si are dreptul sa schimbe tot pana este sigur ca nu vor aparea gresli).
 
Din cite am inteles nici p-acolo nu se obisnuieste a demisiona, deci e un caz mai aparte. La noi, la Valea Calugareasca a fost de vina surubu' care n-a stat cuminte la locul lui, nici vorba de demisii la nivel inalt.
 
Acuma, e discutabil.
Demisia este o treaba de onoare, pentru ca un ministru sau un sef din minister nu are cum sa fie vinovat direct, pana la cel care nu a actionat in consecinta sunt o gramada de "straturi" de decizie.
Pentru anumite situatii (vorbesc in general acum) cu caracter reprobabil, este normal ca un ministru sa demisioneze, pentru neconformitati de natura tehnica, nu.
Trebuie vazut cine este vinovat de o anumita situatie, acela trebuie sa raspunda, iar ierarhic daca este cazul si superiorii sai directi pot primi penalizari de diferite feluri, administrative sau financiare.

De exemplu daca se imbata cineva sa zicem "acarul paun", acela va fi direct responsabil, cei insarcinati cu verificarea activitatii sale de asemenea, dar ar fi complet inutil ca cineva din minister sa demisioneze.
Eu sunt de principiu ca lucrurile nu trebuiesc duse la extrem.

Pe principiul ca fiecare trebuie sa-si faca treaba acolo unde este pus. Nu trebuie sa asteptam ca lururile sa se miste doar in varfurile piramidei, pentru ca sistemul sigur nu va functiona.
 
http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/823693/Privatizarea-CFR-Marfa-amanata/

Se pare ca cineva NU a fost multumit de "spertz" !!!!
Se asteapta acum anul 2009, an cu clienti potentiali"mana-sparta" !!!! ;)
Parerea mea !
Marius.
 
Ce am citit azi in ziar (cu un titlu stupid)

http://apps.clon.ro/download/clontipps/Cluj_Expres_20081008.pdf

" Autostrada "ferata"

Contractul de constructie a liniei feroviare de mare viteza Constanta-Bucuresti-Budapesta va fi semnat în 2009, proiectul fiind în stadiul de pregatire a caietului de sarcini pentru realizarea studiului de fezabilitate, potrivit ministrului Transporturilor, Ludovic Orban. &8222;Cel mai probabil nu voi apuca sa semnez contractul, dar acesta se va semna anul viitor. Este totu§i nevoie de vointa politica pentru realizarea acestei linii&8221;, adeclarat Orban, dupa un seminar pe tema transportului, organizat de Asociatia Industriei Feroviare din România. În septembrie, autoritiile de la Bucuresti au anuntat ca România si Ungaria ntentioneaza sa solicite, cu sprijinul Austriei, finantare comunitara pentru
studiul de prefezabilitate aferent proiectului."

... an electoral.
 
Buna dimineata,
Iata ce mai scriu ziarele de Sibiu :

http://www.sibiustandard.ro/18326/pasiunea-mea-trenul-si-vagonul.html
( lasati si voi un comentariu :aplauze: )
http://www.tribuna.ro/stiri/actualitate/consulul-germaniei-sprijina-trenul-regional-27298.html
(poate, poate...)

http://www.sibiustandard.ro/18333/propunere:-sibiul-sa-aiba-traseu-orbital-de-tramvai.html
(suna interesant)

http://www.sibiustandard.ro/18246/vindem-si-cfr-marfa.html
(vad ca "desteptii" nu se lasa )
:cafea: :cafea: :cafea: :cafea:
 
In 1928, acceleratul ajungea in 3 ore la Constanta. Acum face 7 ore
Din ziarul Gardianul:
http://www.gardianul.ro/In-1928,-acceleratul-ajungea-in-3-ore-la-Constanta.-Acum-face-7-ore-s122158.html :(
 
De acord cu tine doar ca trebuie sa corectam anul pentru ca suntem pasionati de trenuri nu jurnalisti de ocazie: nu e 1928 e 1933. Este vorba de expresul Carol I, Bucuresti-Constanta, care a fost dat in exploatare in 22 mai 1933. Tot traseul era acoperit in 2 ore si 57 minute.
 
clubferoviar.ro "Gabriel Stanciu, Director de Vânzari Siemens Mobility România, a anuntat în premiera la Zilele Feroviare 2008, în cadrul unei mese rotunde dedicata operatoriei, semnarea unui acord cu Cargo Trans Vagon pentru livrarea a doua locomotive multisistem Eurosprinter ES64F4.
Contractul este semnat din luna iulie 2008, iar furnizarea celor 2 locomotive va începe cu lunile iunie-iulie 2009.
Cargo Trans Vagon devine astfel primul operator din România care detine astfel de locomotive. Cargo Trans Vagon este operatorul feroviar al Transfer International Spedition, companie înfiintata în 1994 care ofera servicii de expeditii si logistica pentru transportul feroviar si combinat, atât în trafic intern cât si international."
 
parca citisem pe undeva ca ajung Tauri in Ro, iata ca nu sunt Tauri ci rude mai incete si nervurate... si mai adaptate la Romania ;)

ma mira insa calendarul de livrari, o ES64F4 din Pool se livreaza cam la 3 luni de la comanda ;) pesemne ca cele romanesti au un numar de adaptari specifice (ce oare? Indusi sunt aceeasi!)
 
In 24-25 va fi o actiune la Arad.
Nu stiu prea multe detalii inca, dar va fi si o expozitie cu tematica feroviara.
Simbata pe la ora 11.
 
Iata si stirea zilei

http://www.sibiustandard.ro/18540/trenul-interurban-mai-rapid-decat-masina.html

http://sibiu7.com/social/trenul-urban-a-debutat-ieri-intr-o-calatorie-de-proba/

http://www.tribuna.ro/stiri/eveniment/trenul-regional-a-facut-ieri-prima-cursa-27557.html

http://www.sibianulonline.ro/sibiu/32-de-minute-de-la-sibiu-la-cisnadie-cu-trenul-urban-3314705

http://www.sibianulonline.ro/sibiu/trenul-interurban-prima-cursa-merge-la-cisnadie-3310309
sibiustandard a spus:
Primii privati
Calea ferata ce leaga Sibiul de Cisnadie a fost concesionata de societatea CCF SA. Directorul general, Jozsef Kolozsi, spune ca a investit, pana acum, 500.000 de lei in reabilitarea infrastructurii. "Anul acesta vrem sa cumparam un automotor, cu care sa facem transport de persoane intre Cisnadie si Turnisor", spune Kolozsi.

Galerie Video-Foto
http://www.sibianulonline.ro/galerie/sibiu/32-de-minute-de-la-sibiu-la-cisnadie-cu-trenul-urban-3314705video


Si un pdf legat de proiect
http://www.dws.ro/portal/dws/portal_de.nsf/All/94E6CA630B5841C6C22573F0003930BA/$FILE/2008-01-10%20fezabilitate%20S-Bahn%20Sibiu.pdf

Alte date pe http://www.dws.ro/