Din pacate, nu (mai) gasesc schitza cu dimensiuni a locomotivei 38
Totusi, din cartulia mea, am gasit ca dpdv dimensional toate locomotivele de mai sus ( 62, 76, 78 si 38 ) au sasiuri & roti diferite una de alta. Deoarece ma grabesc sa va dau niste date numerice, imaginati-va ca aveti in fatza aburoasele respective, cu botul spre dreapta. 62 si 78 au ambele perechi de roti mici (alergatoare si purtatoare - totdeauna le incurc :fluierat
, iar 76 si 38 le au numai pe cele din fatza. Numerotam osiile 1-2-3-4-5-6-7, 3-4-5 fiind osiile motoare. In milimetri, distantele dintre osii sunt (12 / 23 / 34 / 45 / 56 / 67):
62: 2200 / 1950 / 2850 / 2150 / 1950 / 2200 (diametru roti motoare 1750, diametru roti mici 850)
76: - / - / 2350 / 1880 / 1570 / 2200 (diametru roti motoare 1750, diametru roti mici 1000);
78: 2200 / 1600 / 2050 / 2050 / 1600 / 2200 (diametru roti motoare 1650, diametru roti mici 1000)
Despre 38 nu stiu decat ca diametrul rotilor motoare este 1750, iar cel al rotilor mici 1000. Deci rotile de 38 au acelasi diametru cu 62 si 76 8) , dar rotile de 78 sunt usor mai mici. Boghiurile cu roti mici au toate distanta dintre osii de 2200mm, cu diametrele rotilor de 1000 la 76, 78 si 38, respectiv 850mm la 62.
Concluzia mea este ca este foarte posibila inlocuirea rotilor de 38 Fleischmann cu roti de 76 Fleischmann, cu mentinerea bielelor, astfel incat si aceasta simpatica locomotiva sa se prezinte in lume cu rotile & bielele corecte