Nebunia mea

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Esti mare constructor, man! poza aia cu biroul e bestiala.Esti un adevarat regizor, ai reusit sa evidentiezi trei planuri intr-un cadru: vagonul infometat de bagaje, nenea in uniforma si persoana din spatele biroului. Daca ai face interiorul unei banci, cred ca ai pune si cifrele de la seif... ;-) :D :D :D :D Baga mare, k suntem cu ochii pe tine. Incearca sa mai faci un birou, tipa sa aiba minijoupe si sa nu pui placa in fata... ;-)
 
iata ca am facut si peronul
ideea constructiva ii apartine lui LDH. un peron de halta....doar cu zid de sprijin in rest pietris si nisip.....
nu este totul gata, sper sa ii mai pot aduce imbunatatiri, dar inca nu pot vizualiza totul corect ca am prea multe in cap.



am vopsit si polistirenul intr-o culoare maronie cat de cat. era deplorant cand il vedeam roz si aveam impresia ca nu voi face nimic niciodata cand vedeam pata aia de culoare. este vopsit cu lacul pt lemn......a iesit cat de cat bine. cand se va vedea maroul printre smocurile de iarba ici si colo .......cred ca atunci o sa fie pus in valoare cu adevarat. totodata acum vedeti si amplasarea cladirilor si asezarea sinelor. greseala mare ca am lipit gara.....dar nu aveam ce face. m-a obligat peronul. prostia e ca am lipit si acoperisul. sa vad io cum pun geamurile. :confused:



in paralel ma chinuie alt proiect mic. un vagon de curatat sina. si cum toata lumea are vagon de curatat sina eu vreau sa fac un tender de curatat sina. 8)
am un tender hobby pe care l-am lestat ....a ajuns pe la 150 grame. acum trebuie sa vedem cum fac eu partea care sterge efectiv sina.
tot la tender am adaptat si o cupla scurta fleischmann si am pus osii hobby de piko vechi (nu stiu exact de ce am facut miscarea asta). dispozitivul de curatat sina va veni in locul osiei din mijloc.

 
COObra a spus:
LDH a spus:
Daca-i montezi si barbacane, tevi de scurgere a apei acumulate in spatele peretelui, o sa arate real de real :wink:

:cafea:

say what?
iote ce muncesc baietii mei :wink:



Acuuu ... daca tot i-ai pus barbacane nu uita de rigola de scurgere de langa terasament, intre terasament si zidul de sprijin :wink:

:cafea:
 
doua saptamani in concediu,..............nu am facut nimic. dar ieri si azi am mai pus osul la treaba.
sa vedem ce a iesit:

gara a primit la intrare o mica veranda......nu era in plan dar mi-a venit pur si simplu............sa aibe aia mici unde sa se pupe :mrgreen:
totodata am confectionat o scara careia i-am gasit si intrebuintare, si doi busteni pe jos:



langa depozit am "parcat" un vagon cisterna....de fapt doar cisterna, careia i-am refacut platforma si scara....si un pic de mozol.



la rubrica mobilier am mai facut o bancuta (abea cand am extras-o pe tanti din cutie pt poza am observat ca aveam deja doua bancute de la noch :D )



langa depozit a aparut o stiva de traverse.....si bineinteles cisterna.







si o poza de sus cu ce este realizat pana acum:



iarba este pusa cu ajutorul aplicatorului de la noch imprumutat de la sesamcave caruia ii multumesc pe aceasta cale.
se observa de asemenea lenea de a confectiona usi.
mai am ceva copacei de montat....de curatat sinele si de murdarit sinele :mask:
nu am terminat la gara oaresce briz brizuri pe la acoperis....nu am facut nici un horn.............mai sunt multe de facut.
cam atat deocamdata. :cafea:
 
Very good work!
Super fain lucrasi! 8) 8)
Mi-a placut ideea cu cisterna.
Cred ca o "imprumut" si eu ! :D
Iar scara pusa la gara e ...super reala !!!
Marius.
 
Vezi ca gara pare "cocotata" pe un deal
Ar trebui sa mai adaugi ceva pietris ca sa mai micsorezi diferenta de nivel dintre pardoseala garii si teren.

La fel se pune problema trecerii la nivel.
Si in realitate nivelul liniei este un varf de panta dar la tine este cam sus.

La statiile vechi nivelul balastului, amestecat cu pamant si compactat pentru a crea un fel de platforma (peron), este la nivelul sau aproape de nivelul ciupercii sinei.

Mai trebuie sa umbli putin la relieful statiei deoarece ai vai si dealuri.

Daca pui un om sa treaca de la cladirea statiei la depozit, peste linii, face putin alpinism.

Poate pui una sau doua traversari din lemn care sa faca un drum de la cladirea garii la depozit. Una daca pui numai pe linia de la peron si doua daca pui si pe linia de la depozit.

Nu uita de acoperisuri.

Scoate tampoanele de la sasiul cisternei.

In rest ... mai cautam :wink:

p.s.Evident ca poti sa nu tii cont de ce am spus mai ales ca viziunea ta legata de imaginea statiei poate diferi de a mea.
 
gara nu pare cocotata ci chiar este si asta din cauza proiectantului.....eu doar am executat si m-am trezit cu problema.
adica in loc sa fie gara cum trebe sau sa fie proiectata mai jos, m-am trezit ca e gara in ceruri si tre sa umplu toata diorama cu balast sa suplinesc.
nem
ramane asa, varza, spre rusinea proiectantului. nu scoti acu castane din foc cu mana mea.
plus ca diferentele de nivel nu-s chiar asa mari cum zici matale.
o sa caut pozne sa iti arat cu diferente de nivel mult mai mari.
multam de aprecieri la ceilalti.....mai e de munca si nu e nimic perfect.....dar pentru prima incercare e cat de cat ok.
 
no....acu nu am mai muncit ca am relaxat ochii o perioada.
da am cumparat ceva ce imi doream azi.....

un vagon fromos de cale ingusta:



care poate sa care diverse.....cum ar fi:



sau......



sau chiar.........



pai bine bine, o sa zice ti voi, da...cine il trage pe nenea vagonu?
pai iote diesel electica asta care e tot de la liliput ca si vagonu'
este ca-i frumoasa?



da amantrei si mai frumoase





cica tanti diesel electica are si compartiment de bagaje si sistem de incalzire al trenului
au fost construite 12 bucati intre 1936 si 1940 si doua dintre ele inca se mai afla in uz in Austrica.
are 210 CP, viteza maxima 50km/h, 10m lungime si 23 tone greutate.

si pentru posesorii de E69....de la mama ei ......fara numar :D

 
deci.........m-am impotmolit.
am montat eu decodorul made in romania pe noa loco H0e. merge.....dar bazaie.
cumva chestiile alea incercuite cu rosu si albastru trebuie sa dispara?

 
Piesele incercuite cu rosu par sa fie circuitul de deparazitare pentru motor, iar cele incercuite cu albastru sunt doua condensatoare conectate intre bornele motorului si sasiu, cu acelasi rol. Atata timp cat condensatoarele nu vin in legatura directa cu bornele de iesire ale decodorului (orange/gri = motor, rosu/negru = alimentare), eu unul cred ca pot ramane acolo unde sunt.
Bazaitul poate sa provina de la decodor, respectiv frecventa impulsurilor PWM oferite de acesta sa fie in domeniul audibil, ceea ce nu reprezinta o problema functionala. Decodoarele cu care lucrez eu ofera impulsuri PWM cu frecventa ultrasonica, deci inaudibila, dar stiu ca, la nevoie, pot fi setate sa functioneze si cu frecvente mici.
 
dar daca dispare tot si raman doar motorul si decodorul?
ma ajuta la spatiu
ce setari pot fi facute pt zgomotec?
 
nu m-am mai jucat eu cu ele de mult si tre sa intreb
in digi cand intorc locomotiva pe sine nu mai corespunde directia?
sa ma explic.
e loco in fata mea....dau de rocosoarec spre dreapta si merge loco spre dreapta.
o iau si o intorc cu mana pe sine la 180 grade...acu daca dau in dreapta de soarec merge loco inspre stanga.
e normal?...ca nu mai stiu.
bai frate ce mam speriat...am dat soarecu pe 128 de trepte si probabil ca am indus in eroare decodorul made in romania (care stie doar de 28 de viteze mi se pare) si nu a mai vrut sa miste ....am zis ca l-am ars.....dupa atata munca ma uitam ca mata'n calendar....da l-am descurcat.
 
COObra a spus:
e loco in fata mea....dau de rocosoarec spre dreapta si merge loco spre dreapta.
o iau si o intorc cu mana pe sine la 180 grade...acu daca dau in dreapta de soarec merge loco inspre stanga.
e normal?...ca nu mai stiu.

:D :D

e normal :p