Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Intr-o zona renumita s-a intimplat din nou un accident: http://www.clon.ro/stiri/cluj/articol/acceleratul-iasi-timisoara-blocat-la-cluj-din-cauza-unui-accident/cn/news-20080904-01243825
Pinditi stirile de seara!
 
http://www.clujeanul.ro/cluj/coliziune-in-cluj-intre-un-tren-si-un-excavator-vezi-imagini-3124947
:lol: voi ati vazut vagoane cu cupa?
Bine ca n-o fost mai rau!
 
Amatori rau astia de pe net, sa vedeti pe prostv titlu pompieristic "Un stalp de inalta tensiune de 27.000V s-a prabusit peste un tren de calatori aflat in miscare". (este acelasi accident, escavatorul (adica mini-escavatorul) a fost proiectat intr-un stalp al catenarei pe care l-a trantit)
 
De vreo 25 minute, 60-0757-9 arde pe macazul de intrare în gara Podoleni, ataÂşată la trenul P5453 Bacău-Bicaz, blocând astfel toată secĂžia (inclusiv un tren P Piatra NeamĂž-Bacău, care staĂžionează în gară). Nici vorbă de MiliĂžie sau pompieri în zonă sau, din întâmplare, de o locomotivă de ajutor.
 
buna baieti,

mare noutate: dupa ce au primit sute de vagoane UIC-X ex DB, UIC-Z ex DB AG ex DR si alte traznai de 40-50 de ani vechime, venerabilele Silberlinge originale din 1959 ajung si ele la CFR pentru a incepe o noua cariera glorioasa pe sine romanesti!

la Viena a fost vazut pentru inceput ABn 417 50 80 31-33 335-6 alaturi de alte Silberlinge originale, cu destinatia Bucuresti-Grivita!

sa vedem cand apar primele modele de Silberlinge CFR ;)
 
Acestea sunt asemănătoare cu 21-47urile noastre. Le aÂşteptăm pe... IC (că probabil pe acolo o să intre) :D Ne poĂži da niÂşte date tehnice (dimensiuni, nr. locuri, tipul încălzirii, tipul boghiului, viteza maximă etc.)?

Acum cateva luni am vazut in Rev. Basarab niste 22-34 ex-DB. Nu stiu ce s-a intamplat cu ele.

Poate Âşi-o mai modifica Âşi CFR orarul odată cu aducerea acestor vagoane. Sunt convins că nemĂžii Âşi austrieicii care vin acum în România să se plimbe cu tramvaiele, troleibuzele Âşi autobuzele cu care mergeau când erau copii... nu văd de ce nu ar putea să vină Âşi pentru vagoane. :lol:
 
"Un mecanic de locomotivă Âşi un angajat al societăĂžii Heidelberg din judeĂžul NeamĂž Âşi-au pierdut viaĂža, astăzi, într-un accident feroviar petrecut în curtea societăĂžii. Verificările preliminare arată că unul din trenurile implicate în incident a rămas fără frâne."
Sursa Realitatea.net!!!

3 locomotive ale unui tren de marfa a luat foc intre Dragasani si Zavideni pe linia 201 Piatra Olt - Podu Olt. Incendiul a fost stins imediat de pompieri.

Sursa:
http://www.realitatea.net/trei-locomotive-de-marfa-au-luat-foc-intre-statiile-dragasani-si-zavideni_346571.html

Sper sa nu se mai intample nimic azi!!!
 
buna Dragos,

Silberlinge sunt vagoane usoare, realizate pe structura metalica si acoperite cu tabla inoxidabila (de unde si numele); ulterior au fost revopsite in diferitele schieme DB si DB AG.

este vorba de vagoane UIC X pe 26,4m, unele au fost climatizate ulterior... cele mai multe merg pe boghiuri MD Leicht, insa exista si pe MD33 sau MD36 sau chiar pe GP200 (cele modernizate in fosta DDR)
 
Ia uitati aici , stirea lunii.

Sibiul ar putea avea de luna viitoare un tren regional care va circula doar pe rutele Sibiu-Cisnădie, Sibiu-Ocna Sibiului Âşi Gara Sibiu-Aeroport Sibiu

http://www.sibianulonline.ro/ultima-ora/tren-dedicat-catre-cisnadie-ocna-si-aeroport-3168212
 
Horia_Radulescu a spus:
buna Dragos,

Silberlinge sunt vagoane usoare, realizate pe structura metalica si acoperite cu tabla inoxidabila (de unde si numele); ulterior au fost revopsite in diferitele schieme DB si DB AG.

este vorba de vagoane UIC X pe 26,4m, unele au fost climatizate ulterior... cele mai multe merg pe boghiuri MD Leicht, insa exista si pe MD33 sau MD36 sau chiar pe GP200 (cele modernizate in fosta DDR)

Salut tuturor,

Stie careva daca este vreo reproductie HO a acestor vagoane?

Or fi astea http://www.okazii.ro/catalog/5620888/obiecte-colectie/machete/vagoane-calatori-Silberlinge.htmlgalerie ?

Scuze de off topic
 
nu,nu....cel cu 6 ferestre,are lungimea de 26,400 mm adica 303 la 1:87.se elimina
o ferestra si rezulta, la scara, lungimea necesara,adica 282,5 mm sau 24,600 mm
in realitate.bineinteles acoperisul trebuie schimbat cu un acoperis de A9 SNCF
 
cristiCFR a spus:
Ia uitati aici , stirea lunii.

Sibiul ar putea avea de luna viitoare un tren regional care va circula doar pe rutele Sibiu-Cisnădie, Sibiu-Ocna Sibiului Âşi Gara Sibiu-Aeroport Sibiu

http://www.sibianulonline.ro/ultima-ora/tren-dedicat-catre-cisnadie-ocna-si-aeroport-3168212
Sincer uitaem d linia spre Cisnadie.
Se pare ca se vor misca mai repede decit la Otopeni, cu adaptarea pentru calatori a liniei spre aeroport.
Sau e doar o intentie? ramine de vazut.