Nebunia lui Gam3

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Salutare,

a ajuns si la mine basculanta ROMAN:



Ce imi place e ca puntea spate e mobila:



Am murdarit si niste vagoane:





Diferenta:

 
Excelenta "murdarirea" vagoanelor Holcim, Florine!
Presupun ca te-ai inspirat dupa poze de vagoane reale... chiar asa arata!
 
victorian a spus:
Excelenta "murdarirea" vagoanelor Holcim, Florine!
Presupun ca te-ai inspirat dupa poze de vagoane reale... chiar asa arata!

Asa este. Ca inspiratie poze de pe net si amintirile mele din copilarie cu vagoanele noastre de ciment..piatra...
 
foarte tare basculanta frate. arata mai bine decit o facea ROMAN BRASOV :D .
de vagoane ce sa mai zic. deosebite si bine tunate...sau murdarite :wink: .
interesanta si de bun gust colectie!
 
Buna Dorin,

e tare faina basculanta, plecand de la ea in urma unei modificari se poate face o cisterna, un cifarom.
Horia_Radulescu a spus:
buna baieti,

exista un kit Kibri cu 2 bene, care ar putea da pe sasiul Herpa o basculanta Roman tip Irak... mai multe detalii dupa ce efectuez conversia! :D

Ai gasit codul ?
 
buna Florine,

ce e mai bun aici decat catalogul Kibri actual? :D
http://rire-modelle.de/neu/images/stories/pdf/Fahrzeugkatalog%202008.pdf

este vorba de Kat.Nr. B14035, doua bene, una cu clapa si cealalta fara, perfecte pentru un Roman tip Irak ;)

il gasesti la pagina 46 in catalog si costa cam 10-15 Euro... inca n-am ajuns in Freiburg sa-l iau, sunt inca la Viena! :D
 
buna Horia,

multumesc pentru informatie.

cred ca e buna poza mea cu basculanta cu clapa.....pana nu vad benele nu pot zice sigur.

am mai gasit ceva in catalog, la pagina 26 in 2 poze se vede un cifarom.
separat de statia de betoane in acest catalog nu il gasesc.....
 
Noutati pe santierul meu.

Coloana pentru 3 linii de la Viessmann.





E cumparata dupa o poza din catalog, asa ca poate pozele mele sunt de folos cuiva.Eu am cautat sa vad cum arata pe o diorama.


Vagonul de dormit CFR WLABmee seria 71-31:





Am avut pile la E.ON si am racordat cladirile la curent:





Si cateva poze cum arata la ora actuala nebunia mea:




 
:oops: :oops:

Va multumesc.

Incet incet ma cam apropii de inchiderea santierului. Mai am de schimbat gara de sus, de schimbat toti brazi de la NOCH cu acei copaci din alge de la NOCH, sa termina cu catenara, sa bag rugina in sine.......mai am de munca.
 
AÂş dori sa Âştiu mai multe despre acest vagon de la Sachsenmodell :



Este primul meu vagon ep I , recunosc ca nu stiu nimic despre el.
A circulat acest vagon la noi? Pentru o garnitura corecta as putea sa il pun langa vagonului "Credi-ul minier" care e ep II? Vreu sa incep sa fac o o garnitura mixta corecta.

Multumesc.
 
buna Florine,

ca si acum, cand trei sferturi din cisternele europei apartin de EVA, GATX, VTG, Wascosa s.a.m.d, si acum un secol cisterne se inmatriculau in alta parte din motive... fiscale! ;)

avem aici un exemplu de cisterna care livra produse petroliere din Valea Prahovei in Germania, apartinand de o firma romaneasca insa inmatriculata la caile ferate saxone!
 
Buna Florin,

Da, au fost multe asemenea vagoane la noi. Existau -ca si acum- inca de prin 1890 trenurile naveta de petrol, care au circulat in special pe tronsoanele Ploiesti-Predeal (granita cu Imperiul) sau Ploiesti-Chitila-Pitesti-Craiova-Varciorova (cealalta granita cu Imperiul Autro-Ungar).

Trenurile naveta erau formate numai din vagoane cazan de acest tip, productie autriaca sau maghiara, exploatarile petroliere si transporturile aferente fiind aproape in totalitate companii private.

Astra a produs prin anii 30 un vagon aproape identic cu acesta.
Ce ma uimeste putin la o prima vedere a modelului este furca de osie, care aduce putin cam a epoca 2, dar trebuie sa verific.

Iarasi la o prima vedere, cred ca am pe undeva fotografii cu un vagon (a se citi epava de vagon) din acest tip. O sa caut pentru tine.

PS. am scris simultan cu Horia :)