Intilnirile AR-rail Club Arad

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
bafta si din partea mea ...si de ce nu sa puteti copia cu cartile pe masa :p
si dupa ce scapati si de examenu' la faculta sper sa organizam si de o excursie pe Vasser asa sa sarbatorim cu totzii :lautar:
 
Multa BAFTA la BataiAdeCap si sa ne auzim cu bine dupa perioada asta stresanta ...ca so o tinem numa in intalniri si excursii :lol: :cafea:
 
Completez si eu cu citeva din putinele poze facute atunci:
In acea zi pisica nu a facut parte din modelismul feroviar

Comparatie intre DA si aburoasa:

O aburoasa mai mica la TT ce stirnea pasiuni pentru un railfan de aici de pe forum incit a ajuns sa fie banat pe RFR :lol:

Si nu putea sa lipseasca un MAV linga un CFR :D
 
Multumim frumos pentru urari si mesajele de bafta :D. speram ca udpa bac sa ne putm lauda cam intrat toit unde vrem , si in acelasi timp sa avem si alta surpriza.
 
Tot la aceasta intilnire s-a discutat despre etajatele TT ca au la un capat post de conducere:

Acum nu mai au, ele au fost vopsite si modificate de radu161 ca cele de la noi, CFR :evil:
 
Eu le detin de peste 3 ani de zile, erau expuse pe birou, cum le-am curatat de praf, am zis sa le trimit la Bucuresti la Radu sa vada daca le poate face CFR, ca mijloacele cum se vede erau alta culoare fata de capete si pe linga vopsit, a trebuit si modificat ca avea un capat cu post de conducere(cu putin chit s-a rezolvat)
Pentru mai multe detalii intrebati-l pe Radu161 pe MP

P.S. Pina una alta luni incep cei 4 railfani de aici BAC-ul, succes si sa-i vedem peste 2 saptamini fericiti :D
 
Si iata ca ieri am sarbatorit 2 ani de la prima activitate a Ar-rail Club. 2 ani in care am avut atat intalniri de modelism cat si expeditii de fotografiere si documentare. Nu pot decat sa le multumesc tuturor membriilor acestui club, fara de care nu ar fi existat. am ivnatat multe in acesti 2 ani. Ma uit inapoi la pozele facute demult, prin 2006, si imi dau seama ce mult am evoluat cu totii. Sper ca impreuna, am reusit sa aducem un aport(mai mic sau mai mare) modelismului feroviar romanesc, dar si domeniului feroviar in general. Din pacate multe proiecte de ale noastre au ramas doar in stadiul de plan, insa niciodata nu e prea tarziu. Nu cred ca acum doi ani, cineva(chiar si eu), credeam ca vom putea ajunge asa departe. Am inceput de jos, ca toti de altfel, cu o mica excursie intre prieteni la Ghioroc. Probabil ce ne-a legat a fost faptul ca 3 dintre noi eram in aceiasi scoala, clase paralele. Gabi a fost binevoitor si ne-a "donat" atelierul lui pentru a tine intalnirile. Astfel la a 3a intalnire de modelism feroviar, am avut placerea sa ii avem ca invitati fam Coste(060-EA) si mpursu. De atunci am tot crescut incetul cu incetul. Ne-am format relatii cu diverse institutii si persoane din domeniul feroviar(MAV,CFR, dl. Hocevar, etc). Astfel astazi, privim cu incredere spre viitor, planficand viitoarele actiuni(mutarea in noul spatiu dedicat clubului, amenajarea spatiului, participarea la expozitii nationale si internationale, realizarea de expozitie locala, realizarea de module pentru expozitii si a unei diorame a clubului si multe alte planuri de viitor mai mult sau mai putin ambitioase)...dar destul cu palavrageala, sa revenim la subiect si sa va prezint intalnirea aniversara care a avut loc ieri, 14.07.2008...

Prezenta a fost una variata, ca de obicei sosind membrii atat din Arad cat si din Oradea si Timisoara. Eu am ajuns putin mai tarziu, datorita lucrarilor la linia de tramvai a trebuit sa vin pe jos, astfel cand am sosit intalnirea era deja in toi.
Locomotivele se aflau deja in depou, dupa ce au fost rulate...

Mecanic Paul Coste...

Ruland simpatica "nepotica" a lui mpursu, BR64 Roco.
Aloo domnuuuuuuuuu....

Dati-mi si mie o bucata de muschi sa vad cum ar arata pe diorama

Cristi studiind vagoane de mocanita la H0e...

Paul a pus mana pe un vagon de transportat carbune...

Toate acestea fiind aduse de TGV
 
Intre timp o alta locomotiva a inceput sa ruleze pe linii...

Diorama lui Gabi a fost neincapatoare pentru tot materialul rulant adunat, satul sa transformat in...triaj

Cat ce ne vom amenaja noul spatiu vom incepe constructia unei diorame mai mari, pe care sa putem rula linistit mai multe trenuri.
Intre timp insa, srazvi a gasit ceva ce ii place la nebunie...un vagon LUGOJ, modificat de mpursu si...cu roti cu spite :confused: :confused:

Vagon care a fost pus pe o linie moarta pe diorama...

El arata destul de bine, dupa o vopsire noua si micile imbunatatiri aduse de detinator.
Eu eram foarte obosit, afara fiind cald. Defapt la toti ne-a fost cald, insa asta nu ne-a oprit sa ne intalnim si sa lucram putin...

Gabi punandu-se imediat pe lucru la automotorul meu...
"Ce automotor?" va intrebati, veti afla putin mai incolo...
 
Intre timp Petre si cu Cristi studiau diorama...

Si pentru ca tot a fost ziua Frantei Paul Coste a adus o locomotiva Franceza

O vedere "din elicopter" deasupra depoului...

Si o mica tura cu locomotiva cu cuple digitale a lui mpursu

Oare ce e sub diorama :fluierat:

Ei bine intr-un final diorama a primit 4 picioare si acum este, intr-un final, dreapta.
TGV filma, ca de obicei...

Cristi era mecanic(sau IDM)

Restul priveau cum garnitura trece prin munti...
 
Cristi...si CFR :D

Insa rapid atentia i-a fost distrasa de o garnitura de marfa, venita de la Timisoara

Care a fost pusa cu grija pe linii, astfel realizand un marfar foarte luuuuung

Marfar pe care srazvi sa pus sa il pozeze

Iar mpursu i s-a alaturat lui Gabi pentru a incerca sa termine conexiunile la automotorul meu...

Despre care voi vorbi mai incolo...
Lumea statea afara la discutii, fiind mai racoare decat in atelier...

Atentie la vagoane...
 
Ce sa fie, ce sa fie...ce vagon sa fie?

Mixi a aparut la fix...

Pentru a vedea acel vagon...

Marca Savin...

Intre timp in alta zona a atelierului se faceau schite...

Si se lucra la automotorul meu...

Despre care voi discuta mai incolo pentru ca, Mpursu a disparut! Dar oare unde? eheeee...a vazut ceva interesant: 4 E69 una langa alta(de la stanga la dreapta proprietari srazvi, eu, scorpion si mpursu)

Ce multi le pozau...iar mircea ne poza pe noi :D

Am schimbat locurile cu el...

Si iata-le si din partea cealalta:
 
TGV filma de afara...

mixi punea niste vagoane pe linii...

Dar unde pleaca lumea???

S-au dus la mixi acasa pentru a aduce cateva machete :lol:
Am ramas mai putini, iar dl. Vasile Coste ne-a prezentat un model simpatic de locomotiva de manevra din Ungaria:

Malaxa, marfa, calatori, Desiro....Malaxa

Si 2 pasionati care filmau...

Revenind la MAV, ultima achizitie a lu Gabi, un Nohab MAV cu sunet a inceput sa traga garnitura de marfa...

Razvi tinea in mana o locomotiva destul de frumoasa...

Si iata cum au lucrat pana acum Gabi si cu mpursu. Insa aparent LEDurile nu functionau...

Dar sa lasam asta pe mai tarziu...
 
Intre timp TGV filma muzeul E69(ciudat avand in vedere ca a existat o singura locomotiva E69-05 iar noi aveam 4)

Si uite ca a sosit si ultimul membru, kablu

Iar cristi imediat a sarit sa vada ce macheta a adus(cred ca se gandea "malaxa e mai faina")

Adica un automotor liliput....

Cam mare aglomeratie CFR pe diorama....

Dar iata ca sosira si machetele lui mixi...

Si el ducea o cutie luuuunga de tot...

Ce sa fie, ce sa fie? Una bucata rama de etajate CFR...

A durat ceva sa o punem pe linii, insa cand am terminat am observat ca este si iluminata de catre proprietar

La automotorul meu au fost puse 2 LEDuri noi dar nici acum farurile nu se aprindeau in functie de sens...

Dar sa trecm la alte lucruri, vom reveni mai incolo la automotor...
 
BR 01 PCM si-a facut iar aparitia pe diorama

Paul a scos cu grija din cutie un vagon de marfa a lui mixi...

Si l-a pus pe linii...

Dl. Coste a studiat un vagon de-a lui kablu...

Pe care l-a pus in fata ramei CFR si in spatele aburoasie PCM (va rog nu sariti ca nu e garnitura corecta...stim asta...insa nu mai aveam loc sa rulam si aburoasa si etajatele, asa ca le-am combinat)

Dar totusi e prea de tot! Hai sa punem inapoi vagonul si aburoasa...

Mai bine asa, cu un LDH, nu credeti?

Dar ce e asta: Grupul din Oradea se impacheteaza sa plece...

Paul preia garnitura CFR...

Am schimbat putin locomotiva, insa nu a fost destul de puternica sa traga trenul pana sus pe munte...

Asa ca am trecut la tractiune diesel electrica...

kablu si cu noul lui afis...

Si mpursu a pus automotorul la care a muncit atat de mult pe linii, pentru un test...

Dar sa lasam automotorul pe mai incolo...
 
Gabi a pus pe sine, intr-un final, si automotorul lui kablu...

Care a cam avut probleme la rulare, datorita infrastructurii(curbe prea stranse), si a fost supravegheat pe tot traseul...

In ciuda dificultatilor tot s-a oprit sa fie pozat...

Insa ceva sa intamplat....nu mai rula automotorul. Sa fie de vina alimentatorul?

Defapt a fost scos din priza, pentru a face o pauza si poza de grup...
Am tot cautat un loc ideal pentru aparatele foto...

Pana cand intr-un final am gasit si am putut face poza :D
De la stanga la dreapta: Randul de sus: Vasile Coste, Bilea Petre, Nagy Gabriel(grandpagscout), Prisching Laurentiu(TGV-DAT), Cristi Roman(christian), Paul Sbarcea(scorpion), Simon Razvan(srazvi), Goda Gabriel(kablu) si in spate Mircea Ursu(mpursu); Randul de jos: Iancu Octavian(eu), Paul Coste(060-EA), Mircea Moisescu(mixi), Pit Cristi(cristi CFR)

Odata terminat cu poza de grup oradenii au plecat, fiindca se facuse deja tarziu...
 
Noi am mai rulat E69-urile...

Am avut mici dificultati in a ridica pantograful la "crocodilul" lui mixi

Insa am reusit intr-un final si crocodilul a pornit fericit, tragand garnitura de marfa...

Dupa toate acestea am stat la un pahar sa discutam putin chestiuni legate de club...

Din pacate christian sa simtit rau, de la mancare


Cam asta a fost intalnirea noastra de ieri, intalnirea aniversara de 2 ani. Sper ca nu am uitat sa prezint nimic din....staaaaati...chiar am uitat ceva. Tot am spus ca voi reveni la automotor insa nu am facut-o. Ei bine, cum spun englezii "Better late than never". Acesta este automotorul cu pricina:

Un automotor VT137 Gutzold, pe care eu am inceput sa il modific. I-am pus motor nou si doream sa il digitalizez folosind o placuta DCC redy. Din pacate nu am reusit acasa, astfel incat l-am dus la intalnire in speranta ca cei de acolo vor reusi. Ei bine cred ca acest automotor l-a lasat pana si pe "stapanul LED-urilor" aka mpursu intr-o dilema, pentru ca nu a reusit nicicum sa faca farurile sa functioneze bidirectional, desi toate conexiunile erau executate logic. Daca nici mpursu nu a putut sa ii dea de cap, va dati seama ca eu nu as fi avut nici o sansa. Poate ca acel automotor ii va face o vizita, unde va studia indelung problema, dar...despre automotor voi discuta in alt topic pe care il voi deschide in curand.
Cred ca am cuprins toata intalnirea care a avut loc ieri. Acum ne indreptam atentia spre planurile de viitor....bacul a trecut, admiterea la facultate se va termina, si ea si vor sosi o gramada de surprize pentru acest an pe care vi le-am pregatit, surprize pe care nu le voi dezvalui acum, ci la timpul potrivit.
Toate cele bune!
 
a fost o intalnire pe cinste cu o gramada de experiente noi precum plimbarea cu malaxa arad-aradu' nou, distractie schimb de idei etc dar si o neplacuta pentru mine...cea cu KFC-ul din Arad care nu se va mai repeta prea curand :D. In mare atmosfera a fost faina iar anturajul nu as avea loc sa-l descriu :D poze reusite voie buna si o aniversare de 2 ani a clubului cum se cuvine :cafea: . Salutari la toti membrii si-al'data om faceo si mai lata!!!