Epoca I (1871-1919)

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Nu de lanturi ziceam
Ziceam de barele de care se prind lanturile sau, si mai corect, sunt protectie ca animalele sa nu se ridice pe marginile vagonului.

Pozele!

Pai nu trebuie sa le micsorezi ci doar sa incerci sa le pui "timbre" iar cand dam clik pe ele sa se faca mari.

Batoza.
Pai la ea as umbla putin la roti si nimic mai mult.
Adica ... si vopsirea cum zici ca vrei sa faci.
 
Am o problema cu "timbrele"... nu stiu cum sa fac asta :oops:

Folosesc pentru hosting un site german care nu genereaza automat "timbre", il consider, in ciuda limbii germane, mai user-friendly decat alte site-uri, unde imi prind urechile in ce imi cer ele pe acolo.

Cat despre bare, daca imi arati unde si cum ar trebui sa fie, le-as putea pune, ca o sarmulita subtire nu-i asa de greu de gasit!
 
Pai fa un cont pe photobucket

Acolo iei linkul de jos din dreapta pozei, cel ce incepe cu si-l pui direct unde scrii.

Forumul genereaza automat o poza mica ce printr-un simplu clik se face mare, format 1024.

Vezi ca ai tot felul de optiuni de setare.
Seteaza sa iti salveze pozele, sa le gazduiasca, pentru monitor de 17 sau 19 si totul este ok.

Bafta si spoor!

:cafea:
 
Cu ajutor din partea lui Vali, am reusit sa imi fac si eu un cont pe Photobucket si sa transform pozele in "timbre" civilizate. Merci, Vali!

@LDH: astept informatii suplimentare privind locul unde ar trebui sa fie barele alea. Ai vreo poza a unui asemenea vagon, schita, ceva? daca lipseste, o punem, ca de aia suntem modelisti! ;-) (nu cred ca la origine era, m-am tot uitat si nu lipseste nimic de la vagon, cred ca pur si simplu Minitrix a omis-o!)
 
Frumoase vagoanele...felicitarile le-am facut in particular inainte de a fi postate 8)
Fac niste adaugiri:
Primul vagon face parte si din colectia mea (2 bucati) fiind unul din preferatul meu este un Profi-Club din 2006 (detalii mai tarziu pe site-ul colectiei mele bavareze).

Cel de-al doilea vagon face parte din setul editie limitata MINITRIX 15143 produs in 2001...mai multe detalii aici:
http://kbaystsb.blogspot.com/2007/11/minitrix-15143-limited-edition-set.html

Cel de-al treilea vagon in cazul cand nu are roti cu spite este un MINITRIX 13221 produs in perioada 1986-1992...detalii aici:
http://kbaystsb.blogspot.com/2008/06/minitrix-13221-refrigerator-car.html
Mai tarziu (1993-1998), vagonului i s-au montat spite, codul schimbandu-se in MINITRIX 13416... detalii aici:
http://kbaystsb.blogspot.com/2008/06/minitrix-13416-refrigerator-car.html

Ca o concluzie ...niste vagoane valoroase...sa ai grija de ele.

Apropo de dorinta ta de a realiza o garnitura bavareza...nu e greu pentru ca Minitrix a realizat de-alungul timpului foarte multe vagoane de marfa bavareze...char daca cele mai multe in editii speciale, limitate...
Mai jos o sa expun niste vagoane de marfa relativ simple dar pe care se pot pune tot felul de marfuri...chiar "agricole".
 
NOU din COLECTIA MEA - K.BAY.STS.B.<i></i>
minitrix13234flachwagenjn1.jpg

Vagon bavarez MINITRIX 13234 cu date si poze aici:
http://kbaystsb.blogspot.com/2008/07/minitrix-13234-low-side-gondola.html

VIZIONARE PLACUTA!<i></i>
 
Merci de aprecieri FloS, intr-adevar, Minitrix a facut de-a lungul timpului suficiente bavareze ca sa putem compune garnituri autentice. In ceea ce ma priveste, chiar daca m-am apucat si eu de "bavareze" stii ca nu-ti pot face "concurenta" fiindca e greu sa-ti egaleze cineva colectia ;-)

Cat despre "Bayerische Milchversorgung" ai dreptate, al meu este in varianta fara roti cu spite si fara mecanism close-coupling, cod 13221 produs intre 1986-1992 pentru ca am si cutia lui originala. Celelalte doua vagoane fiind un pic mai noi au si close-coupling si mi-au sosit prevazute cu cupla profi Fleischmann, o chestie care in cazul meu este mai degraba o bataie de cap. Sa vad acum ce fac, daca pe moment inlocuiesc cupla Fleischmann cu o cupla clasica Arnold la aceste vagoane, sau adopt cupla Fleischmann pentru toate (prima varianta este infinit mai simpla pentru mine, avand doar doua vagoane prevazute cu asemenea cupla!)

Intre timp am mai adaugat colectiei si un set exclusiv Minitrix cu cinci vagoane de marfa bavareze. Acolo sunt practic toate tipurile de vagoane: niederbord, mittelbord, hochbord, acestea trei toate au cabina de franar, si apoi inca un vagon acoperit simplu si un vagon acoperit avand si cabina de franar. Vagoanele sunt toate noi si prevazute cu mecanism close-coupling si roti cu spite. Din pacate "digitalul" mi-a sucombat asa ca pana fac rost de altul nu pot pune poze! :(
 
Salut Dorin!

Parerea mea e aceeasi ...sa le pui cupla Arnold...asta doar daca nu vrei ceva finescale (mai tarziu)...
In ceea ce priveste setul de 5 vagoane presupun ca este vorba de setul editie limitata MINITRIX 15005 produs in 1998...detalii aici:
http://kbaystsb.blogspot.com/2007/11/minitrix-15005-limited-edition-set.html
 
Merci de sfat FloS, asa ma gandesc si eu, o sa pun cupla Arnold deocamdata, iar candva, cand n-o sa mai suport aceste cuple monstruoase, o sa le inlocuiesc pe toate cu ceva fiNe scale.

Poate s-o inventa ceva destept candva, ceva care sa arate exact ca acest "three link chain" folosit de pe vremea lui Stephenson si sa functioneze la fel de usor ca si cuplele deja cunoscute.

Si evident, cele cinci vagoane sunt cele din setul exclusiv 15005, prezentate de tine si in colectia ta... nici nu ma asteptam sa-ti lipseasca ceva dintre "bavareze"! :D

O intrebare pentru tine: vagonul cu margini joase este la fel ca si cel de la batoza, adica are niste goluri interioare unde se pot monta niste "tepuse", iar la partea superioara se poate intinde un fir subtire (un "lant" la scara 1:160)

Batoza ti-a venit insotita de aceste "tepuse" sau nu? Al meu n-a avut...

Eu am primit tepusele respective in setul de cinci, dar le-am pus pentru moment la batoza, asta fiindca in cutia in care sta setul de cinci vagoane, vagonul respectiv n-ar avea loc daca i-as monta si tepusele. In schimb vagonul cu batoza poate sta lejer la locul lui cu acele tepuse. Dar nu stiu cum este autentic... probabil ca as face bine sa mai studiez site-ul Modellbahnstudio Thueringen, poate ca acolo voi gasi si rezolvarea! Toate cele bune!
 
O sa continui expunerea mea bavareza cu un tip de vagon ce-i place tare mult lui LDH ...dar il las pe el sa ne spuna de ce :roll: